[ALL] Prośba do użytkowników multitroników.
Potwierdzam, iz na pewno multitronic w zestawieniu z silnikiem benzynowym 2.4 byl tylko w wersji 6cio lamelkowej. Info jest z pewnego zrodla (sSerwis), poniewaz w zeszlym tygodniu kumpel pojechal ze swoja niunia do Sopy. Dolozenie 7mej lamelki nie bylo mozliwe, ze wzgledu na brak oprogramowania producenta do takiego zestawienia.
Pozdrowionka
Pozdrowionka
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
Witam.
Przepraszam za spore opóźnienie w odpowiedzi. Ale lepiej późno niż wcale A więc GJT produkowana była od czerwca 2003 r. do maja 2004 r. GJT występowała w dwóch wersjach - z 6 tarczkami i sterownikiem o numerze 4B0 910 155 D oraz wersji z 7 tarczkami (lamelkami) i sterownikiem o numerze 4B1 910 155 K. Dlaczego występowały w dwóch wersjach tego nie wiem, ale może jest w tym jakaś logika (np. nastąpiła w trakcie akcja serwisowa, a więc do wersji z 6 tarczkami dołożona 7-mą i dołożono kolejny soft).
Kolego nie chcę nic sugerowac i życzę jak najdłuższego cieszenia się użytkowaniem twojego 2.5 TDI z multitronikiem. Ale jest to jednak tykająca bomba i przyjdzie taki czas kiedy nie będziesz wiedział co najpierw naprawiać - po raz kolejny skrzynię czy silnik. Ja poddałem się w kolejnych reanimacjach i swapach mojego multi jak i 2.5 TDI i auto wystawiłem na sprzedaż za grosze ponieważ nadal ani skrzynia, ani silnik nie sa do końca sprawne mimo serwisowania Audi w Sserwisie u Sopy. Sprzedaj teraz bo przyjdzie taki czas, że może być za późno - ja jestem tego przykładem. Polecam mega wątek z AKP:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0
pozdrawiam.
ps. Przepraszam, że wykroczyłem poza ramy tematu, ale temat wyczerpuje sens inwestowania w kolejne naprawy multitronika szczególnie w połączeniu z 2.5 TDI.
Przepraszam za spore opóźnienie w odpowiedzi. Ale lepiej późno niż wcale A więc GJT produkowana była od czerwca 2003 r. do maja 2004 r. GJT występowała w dwóch wersjach - z 6 tarczkami i sterownikiem o numerze 4B0 910 155 D oraz wersji z 7 tarczkami (lamelkami) i sterownikiem o numerze 4B1 910 155 K. Dlaczego występowały w dwóch wersjach tego nie wiem, ale może jest w tym jakaś logika (np. nastąpiła w trakcie akcja serwisowa, a więc do wersji z 6 tarczkami dołożona 7-mą i dołożono kolejny soft).
Kolego nie chcę nic sugerowac i życzę jak najdłuższego cieszenia się użytkowaniem twojego 2.5 TDI z multitronikiem. Ale jest to jednak tykająca bomba i przyjdzie taki czas kiedy nie będziesz wiedział co najpierw naprawiać - po raz kolejny skrzynię czy silnik. Ja poddałem się w kolejnych reanimacjach i swapach mojego multi jak i 2.5 TDI i auto wystawiłem na sprzedaż za grosze ponieważ nadal ani skrzynia, ani silnik nie sa do końca sprawne mimo serwisowania Audi w Sserwisie u Sopy. Sprzedaj teraz bo przyjdzie taki czas, że może być za późno - ja jestem tego przykładem. Polecam mega wątek z AKP:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0
pozdrawiam.
ps. Przepraszam, że wykroczyłem poza ramy tematu, ale temat wyczerpuje sens inwestowania w kolejne naprawy multitronika szczególnie w połączeniu z 2.5 TDI.
2.5 TDI AYM 2002
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga