prawdopodbnie przeskoczył rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
no i nie ma się co dziwić żę pózniej wychodzą rozrządy spod markera .padają uszczelki pod czapkami urywają się napinacze
jako dowód może służyć extremalny przykład subaru 2.5 benz nagminnie padające uszczelki pod głowićą -po zastąpieniu nowych ori szpilek szpilkami ARP problem znika
być możę twoja teoria się sprawdza w odniesieniu do nysy lub 125p niestety w nowoczesnych konstrukcjach nie ma zastosowania
jako dowód może służyć extremalny przykład subaru 2.5 benz nagminnie padające uszczelki pod głowićą -po zastąpieniu nowych ori szpilek szpilkami ARP problem znika
być możę twoja teoria się sprawdza w odniesieniu do nysy lub 125p niestety w nowoczesnych konstrukcjach nie ma zastosowania
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
teoria???
i znowu teoria....
ja nie teoretyzuje, to lata praktyki......
gosciu rozebrales kiedys silnik na czynniki pierwsze, potem go zlozyles i nim jezdzisz???
pewnie nie....
a silniki z grupy vw audi to nie nysa czy fiat 125p
zrobilem ich wiele wiec sie nie udzielaj, jak nie masz o tym zielonego pojecia...
glupota ludzka nie zna granic...
bycmoze pomyliles portal...
na facebooku mozesz takie glupoty wypisywac tam wszyscy ci uwierza...
pozdro...
ja nie teoretyzuje, to lata praktyki......
gosciu rozebrales kiedys silnik na czynniki pierwsze, potem go zlozyles i nim jezdzisz???
pewnie nie....
a silniki z grupy vw audi to nie nysa czy fiat 125p
zrobilem ich wiele wiec sie nie udzielaj, jak nie masz o tym zielonego pojecia...
glupota ludzka nie zna granic...
bycmoze pomyliles portal...
na facebooku mozesz takie glupoty wypisywac tam wszyscy ci uwierza...
pozdro...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
co do mojej wiedzy i wykształcenia +SERWISÓWKA+włąściwe narzędzia to jest to wystarczające do podjęcia się PRAWIDŁOWEJ naprawy silnika czy skrzyni .
jednak osobiście mnie to nie bawi wolę bawić się jednostkami motocyklowymi i zapewniam cię żę są bardziej precyzyjne i skomplikowane od samochodowych
jeśli masz problem z swoją osobowością to nie powód by mnie wyganiać z forum
popracuj nad swoją kulturą zarówno osobistą a w szczególności techniczną
znająć pewne przysłowie z tego forum
na tym definitywnie kończę :
Nie dyskutuj z ...... bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a nastepnie pokona doswiadczeniem
jednak osobiście mnie to nie bawi wolę bawić się jednostkami motocyklowymi i zapewniam cię żę są bardziej precyzyjne i skomplikowane od samochodowych
jeśli masz problem z swoją osobowością to nie powód by mnie wyganiać z forum
popracuj nad swoją kulturą zarówno osobistą a w szczególności techniczną
znająć pewne przysłowie z tego forum
na tym definitywnie kończę :
Nie dyskutuj z ...... bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a nastepnie pokona doswiadczeniem
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
teoria
swoja wypowiedzia po raz kolejny potwierdzasz ze nigdy nie miales z tym do czynienia, wiec nie doradzaj innym co i jak maja robic...
wg.ciebie serwisowka to podstawa jakiejkolwiek naprawy...
widzisz akurat ktos kto sie zna na rzeczy nie potrzebuje takich narzedzi, ma to w glowie i wie co trzeba zrobic a co nie aby bylo dobrze....tzw.doswiadczenie,wiec zakonczmy ten temat bo to nie ma sensu...
pozdrawiam...
wg.ciebie serwisowka to podstawa jakiejkolwiek naprawy...
widzisz akurat ktos kto sie zna na rzeczy nie potrzebuje takich narzedzi, ma to w glowie i wie co trzeba zrobic a co nie aby bylo dobrze....tzw.doswiadczenie,wiec zakonczmy ten temat bo to nie ma sensu...
pozdrawiam...
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
problem rozwiązany odkręcił się fazator od strony kierowcy na wydechu i przestawiło rozrząd o 4 zęby na szczeście nic się nie stało.
[ Dodano: 2015-03-03, 23:16 ]
rozrzad poskładany na nowo na blokadach do poprzedniego ustawienia była różnica w kącie wyprzedzenia zapłonu.auto chodziło idealnie przez jakies kilka km i dalej problem z wypadaniem zapłonu najpierw pokazało na 5 i 6 cyl az w wydech waliło dziwne tylko ze swiece były suche jedynie na 2 cyl była lekko okopcona a teraz pokazuje 4cyl oczywiscie mruga czek.co może być przyczyną?czy w ASN-ie są wzmacniacze iskry jak w innych V-kach?
[ Dodano: 2015-03-03, 23:16 ]
rozrzad poskładany na nowo na blokadach do poprzedniego ustawienia była różnica w kącie wyprzedzenia zapłonu.auto chodziło idealnie przez jakies kilka km i dalej problem z wypadaniem zapłonu najpierw pokazało na 5 i 6 cyl az w wydech waliło dziwne tylko ze swiece były suche jedynie na 2 cyl była lekko okopcona a teraz pokazuje 4cyl oczywiscie mruga czek.co może być przyczyną?czy w ASN-ie są wzmacniacze iskry jak w innych V-kach?
nie wiem bo ten mechanik który mi to teraz składał nie ma vaga jedynie tego delphi nie wiem czy w tym tyg jest kupel z VCD-sm żeby sprawdzić ten kanał 93. a co powinno pokazywac jężeli jest dobrze? A z tymi wzmacniaczami iskry to nigdzie pod maską ich nie widać dla tego pytam czy w ogóle są bi-turbo miało na filtrze powietrza w S6 C4 2.2t były na ścianie grodziowej a tu nie widac wcale.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga