Witam,
Mam pytanie odnośnie realnego przyspieszenia w A6 C6 4.2 - silnik BAT.
Według róznych danych katalogowo to 6,1 do 6,5.
Mam wrażenie że moja się jakoś słabo zbiera. Zmierzyłem dzisiaj przyspieszenie VDS'em i wyszło 7,1s więc chyba trochę duużo .
Czy możecie coś podpowiedzieć ????
4.2 [BAT] przyspieszenie
VCDS wywala mi taki błąd P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent, więc obstawiam że to przepływka, pytanie czy ktoś orientuje się na jakich blokach pomiarowych sprawdzić przepływkę w tym silniku i jakie powinny być wartości ??
co do samego auta to mam wrazenie ze czasem idzie lapiej a czasem gorzej...nawet podczas pomiaru raz wychodzilo mi 7,1 s a nastepnym 8,1
co do samego auta to mam wrazenie ze czasem idzie lapiej a czasem gorzej...nawet podczas pomiaru raz wychodzilo mi 7,1 s a nastepnym 8,1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Bloki pomiarowe znajdziesz w poniższym temaciesawikcin pisze:pytanie czy ktoś orientuje się na jakich blokach pomiarowych sprawdzić przepływkę w tym silniku i jakie powinny być wartości ??
viewtopic.php?t=59491&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jeżeli chodzi o wartość przepływki to w momencie maksymalnych obrotów powinno wskazywać ok 80% mocy auta
Jak mierzyłeś VCDS-em przyspieszenie, nigdy tego nie robiłem i ciekawy jestem
Wlasnie mi wychodzi powyzej 7 sekund wiec jest za slabo jutro biore sie za sprawdzanie szczelnosci calego dolotu , mam nadzieje ze znajde przyczyne.
Co do pomiaru przyspieszenia VCDSem to wchodzisz w bloki pomiarowe obojetnie jakie aby polazywalo predkosc auta i wtedy ma dole po prawej wyskakuje przycisk acceleration.
[ Dodano: 2014-11-14, 10:22 ]
a więc tak.....przewód od podciśnienia wspomagania hamulca był już pęknięty....został zmieniony na nowy, jednak dalej mam ten sam problem...więc wychodzi na to że muszę zmienić przepływkę .........
Co do pomiaru przyspieszenia VCDSem to wchodzisz w bloki pomiarowe obojetnie jakie aby polazywalo predkosc auta i wtedy ma dole po prawej wyskakuje przycisk acceleration.
[ Dodano: 2014-11-14, 10:22 ]
a więc tak.....przewód od podciśnienia wspomagania hamulca był już pęknięty....został zmieniony na nowy, jednak dalej mam ten sam problem...więc wychodzi na to że muszę zmienić przepływkę .........
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga