Drodzy forumowicze,
Zwracam się do was z gorącą prośbą o pomoc. Mam problem z wyjacą pompą wspomagania. Po pierwszej wymianie pompy oraz wymianie oleju (FEBI zielony) problem powrócił aczkolwiek w lekko zmienionej formie. Pompa wyje w momencie jak auto/olej się zagrzeje. Wniosek - kupiłem uszkodzoną pompę. Po zakupie kolejnej pompy problem pozostał dokładnie taki sam. Nie chcę inwestować w nową pompę, która kosztuje 450zł z TRW z uwagi, na to że tracę nadzieje czy to tylko i wyłącznie problem pompy.
Dodam, że pompa zaczyna głośniej wyć w momencie jak auto przejedzie z 2-3km na wyższych obrotach rzędu 3 tyś obr. Jak auto postoi przez dłuższy okres problem ustepuje do momentu aż ponowanie się nagrzeje.
Uznaję to za nie możliwe, że obie pompy były niesprawne z uwagi na to, że jedna była z auta mojego znajomego, który powoli rozbiera na części swoją A6 2.8 i pompa była na 100% OK.
BTW - przy obu wymianach wymieniany był płyn na nowy (dla tych co nie wiedzą to 2L wchodzą )
PLEASE HELP
[A6 C5 2.8] Wyjąca pompa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
podejrzewam, że układ był odpowietrzany. Mechanik u którego byłem cieszy się bardzo dobrą opinią, sam u niego naprawiam auto od paru lat i nigdy nie odwalił maniany.
Sprawdziłem przed chwilą czy płyn się pieni, i jest wszytko jak najbardziej ok, nawet jak skręcam koła na maksimum w obu kierunkach.
Obie pompy jakie wymieniłem to oryginalne używki.
Załączam foto jednej z nich.
Jakieś inne pomysły? mechanik mi powiedział, ze możliwe że układ przytkał się na maglu i po jakimś czasie pompa już nie daje rady tłoczyć.
Macie jakiekolwiek pomysły co to może być ?
BTW Metyoo - znasz może firmę Automania w Mirkowie jak się jedzie starą ósemką na Wrocław ? jakieś opinie o niej ?
Sprawdziłem przed chwilą czy płyn się pieni, i jest wszytko jak najbardziej ok, nawet jak skręcam koła na maksimum w obu kierunkach.
Obie pompy jakie wymieniłem to oryginalne używki.
Załączam foto jednej z nich.
Jakieś inne pomysły? mechanik mi powiedział, ze możliwe że układ przytkał się na maglu i po jakimś czasie pompa już nie daje rady tłoczyć.
Macie jakiekolwiek pomysły co to może być ?
BTW Metyoo - znasz może firmę Automania w Mirkowie jak się jedzie starą ósemką na Wrocław ? jakieś opinie o niej ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Ok panowie specjaliści z Automani szybko się uporali z problemem. Sprawna szybka diagnoza - zapchana instalacją. Szyczenie sitka w zbiorniczku, płukanie instalacji i gotowe. Jak ręką odjął. W sumie fachowa obsługa. Nawet poczekali po godzinach na odbiór auta a to się chwali dodatkowo musieli rozebrać trochę instalacji LPG, żeby dobrać się do zbiorniczka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga