Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH 2.8 174] Problem z odpalaniem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Gelo750F
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 sty 2014, 15:43
Lokalizacja: Krasnystaw

[AAH 2.8 174] Problem z odpalaniem

Post autor: Gelo750F » 20 gru 2014, 07:56

Witam mam taki problem że aby odpalić muszę go długo kręcić ok 10-15 sekund dopiero wtedy powoli zaczyna zaskakiwać i odpala. Widać wtedy oczywiście chmurkę dymu i czuć PB. Silnik to 2.8 AAH gaz sekwencja stag 2. Po odpaleniu chodzi prawidłowo na PB i gazie. Nie wiem czego może to być przyczyną kombinowałem już na wszystkie sposoby. Wcześniej wymienione sondy lambda, świece, filtr paliwa i czujnik temperatury.... pomimo że czujnik temperatury pokazuje prawidłowy odczyt i wentylator chłodnicy załącza się prawidłowo to chodzi dalej na ssaniu pomimo rozgrzania silnika. Poratujcie bo straszny wstyd jak Lalunia rzęzi na parkingu <zalamka> ... <zalamka>
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 15:56 przez Gelo750F, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 gru 2014, 09:58

Przed kolejnym wygaszeniem na noc wyłącz gaz i pozwól popracować na benzynie przez chwilę, bo rozumiem, że problem pojawia sie po dłuższym postoju?
Generalnie obstawiam wtryskiwacze gazu, które leją.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 20 gru 2014, 16:50

czujnik sprawdzałeś na vagu? jeśli chodzi " na ssaniu" po rozgrzaniu to nie jest dobrze. na zegarach może pokazywać co innego niż idzie do ecu i winny temu jest wadliwy czujnik. i na początek tak jak kolega wyżej pisze, najlepiej jeszcze zakręcić butlę aby mieć 100% pewności czy to wina instalacji.

Gelo750F
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 sty 2014, 15:43
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: Gelo750F » 20 gru 2014, 18:02

Już próbowałem gasić na PB i nie ma żadnej specjalnej różnicy czy gaszę go na PB czy na lpg. Gazownik sprawdzał mi czy popuszcza gaz i raczej na pewno nie. Czujnik temperatury po konsultacji z elektrykiem i podpięciu pod VAGa wymieniłem bo był walnięty i zaniżał temperaturę o 30 stopni. Wymieniłem na nowy i nic się nie zmieniło oprócz tego że już nie zakłamuje temperatury. Dziś robiłem zawieszenie i kumpel odłączył całkiem czujnik temp i lepiej palił niż z czujnikiem. Jak na moje oko to dalej jest wina czujnika.... założony mam biały 2 pinowy a czytałem że były jeszcze montowane do tego silnika brązowe ale nie mogę nigdzie takiego znaleźć..

Awatar użytkownika
WSGarage
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Okolice ZS

Post autor: WSGarage » 20 gru 2014, 18:54

Gelo750F pisze:ilnika brązowe ale nie mogę nigdzie takiego znaleźć..
Napisz mi swój numer, powinienem mieć gdzieś taki czujnik. Jak znajde to się do Ciebie odezwe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga