Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wymiana wahacza i końcówki. MOOG czy SWAG?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
bielu89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2014, 19:20
Lokalizacja: Częstochowa

Wymiana wahacza i końcówki. MOOG czy SWAG?

Post autor: bielu89 » 24 paź 2014, 09:38

Witam wszystkich.

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C5 3.0V6 :>

Jak to bywa na początku zająłem się sprawdzaniem wszystkiego. Zacząłem od zawieszenia i okazał się, że do wymiany jest na osi przedniej: lewy dolny wahacz tył oraz prawa końcówka drążka.
Przeglądam ceny części i od razu mówię, że szukam czegoś w przyzwoitym SPAM jakość/cena interesują mnie zamienniki. LEMFORDER jest za drogi, choć wiem, że jakość znakomita.

Pomyślałem o konfiguracji wahacz+końcówka SWAG lub wahacz+końcówka MOOG. Cenowo wypada to podobnie. Odnosząc się do cen innych producentów jest to średnia półka cenowa. Ponieważ na co dzień jeżdżę autem służbowym, roczny przebieg w moim prywatnym kształtuje się w okolicach 6000 km.

Co sądzicie o w/w konfiguracji? A może coś innego w podobnej cenie. Zaznaczam, że nie chciałbym po dwóch miesiącach wymieniać tego od nowa.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 24 paź 2014, 09:43

kolego zależy jeszcze po jakich drogach jeździsz i na jakich kółkach :)

ja u siebie ładuje master sporty jeżdżę w lato na 18stkach profil 40 a w zimę na 15stkach profil chyba 60 kumpel to samo i po dziurawych drogach sporo jeździmy i jakieś 15-20k km raczej spokojnie wytrzymują :]

swag raczej dobra firma to powinien i więcej wytrzymać :)
_________________________________ Audi Quattro______________________________

bielu89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 23 paź 2014, 19:20
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bielu89 » 24 paź 2014, 10:18

Felgi 19 profil 35. Na zimę jeszcze nie wiem, ale kupię najprawdopodobniej stalówki 16 na profilu 55.

Co do dróg, hmm raczej aż takich dziur nie ma w okolicy.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 24 paź 2014, 11:38

no to profilek mały :) bierz swaga jak ci odpowiada cenowo i już ponoć dobra firma :) rok pojeździsz napewno :) a jak mówisz że dziur nie ma to i dłużej <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 24 paź 2014, 20:19

Znowu to samo. Temat o wahaczach ma już 38 stron ale nie, znowu jakiś Swag czy inny.

Co to za naprawa na rok <uoee> ludzie ogarnijcie się wreszcie. Oryginały LMO w hurtowni można kupić górne po 136PLN, dolne po 250, łączniki po 50.

bielu89 kupiłeś 3.0 w muliti i żałujesz 250 na wahacz - czegoś tu nie rozumiem.

Jeździcie OOOO A6 a pakujecie jakieś badziewie do środka. Jeszcze raz napiszę tylko LMO i zapominacie o zawieszeniu raz na całe życie samochodu u Was.

Ładujcie tą chińszczyznę a będzie tak: O panu Sławku i jego BMW

Pozdr...

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 24 paź 2014, 21:14

vikus pisze:Znowu to samo. Temat o wahaczach ma już 38 stron ale nie, znowu jakiś Swag czy inny.

Co to za naprawa na rok <uoee> ludzie ogarnijcie się wreszcie. Oryginały LMO w hurtowni można kupić górne po 136PLN, dolne po 250, łączniki po 50.

bielu89 kupiłeś 3.0 w muliti i żałujesz 250 na wahacz - czegoś tu nie rozumiem.

Jeździcie OOOO A6 a pakujecie jakieś badziewie do środka. Jeszcze raz napiszę tylko LMO i zapominacie o zawieszeniu raz na całe życie samochodu u Was.

Ładujcie tą chińszczyznę a będzie tak: O panu Sławku i jego BMW

Pozdr...
heh w sumie to racja <figielek>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

foti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 13 sty 2013, 16:34
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: foti » 30 lis 2014, 15:56

xpbit pisze:kolego zależy jeszcze po jakich drogach jeździsz i na jakich kółkach :)

ja u siebie ładuje master sporty jeżdżę w lato na 18stkach profil 40 a w zimę na 15stkach profil chyba 60 kumpel to samo i po dziurawych drogach sporo jeździmy i jakieś 15-20k km raczej spokojnie wytrzymują :]

swag raczej dobra firma to powinien i więcej wytrzymać :)
15-20 tys to tak jaby nic nie wytrzymywały
Kupuje własnie dlatego lemfoldery i przez 150-200 tys nie ma problemu. AUto lata w trasie obecnie ma 425 tys przebiegu.
Kupiłem raz febi w Omedze tuleje bo chciałem oszczedzić. Nie oszczędzam auta i febi wytrzymało wtedy 5 tys. a lemfordery 60.
Kupowanie tanich wahaczy to żadna oszczędność. chyba zeby tylko sprzedac auto nie stukające.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga