[A6 C5] Koni Strt + Eibach -30mm
[A6 C5] Koni Strt + Eibach -30mm
Witam wymienilem ostatnio zwykle amory na Gwint Mts , zrobila sie straszna taczka i do tego właściwosci jezdne nie sa jakies mega zadowalajace . Wiem ze nie mozna bylo sie spodziewac cudów po Mtsie ale zaryzykowalem i zaluje .. Mam pytanie do was drodzy uzytkownicy czy miał ktos do czynienia lub jezdzil na zestawie Koni STRT + sprezyny eibach -30 mm ? jak to sie ma w praktyce ? komfort jeszcze jakis jest ? czy tez ala Taczki ? No i jak z prowadzeniem itd .. Bardzo prosze o jakies opinie na ten temat Pozdrawiam
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ja mam u siebie dokładnie taki zestaw. EIBACH - 30mm i do tego STR.T (pomarańczowe).
Różnicy w komforcie nie zauważyłem, na to bardziej wpływa profil opony.
Auto trzyma się lepiej, nie buja się i nie przechyla, choć mam wrażenie że tylne amory mogłyby być delikatnie twardsze, bo póki jedziesz pustym jest super, ale jak trochę załadujesz (mój rzadko, ale ogólnie Avant może bywać załadowany) to tłumienie jest moim zdaniem nieco za słabe. Z drugiej strony wtedy mógłby napierdzielać na pustym - nie ma tu optymalnego rozwiązania, chyba że te z regulacją.
Tak czy inaczej jezdzi sie się fajnie. Do tego stopnia że wolę w tej kwestii moje stare A6 od nowego słuzbowego avensisa.
To dość niedrogi zestaw a prowadzenie poprawia znacznie, więc stosunek cena/jakość określiłbym bardzo pozytywnie.
Ciężko określić trwałość bo mało już tym autem jeżdżę.
Wkurza mnie tylko utrudnione pokonywanie przeszkód terenowych w mieście (wysokie krawężniki) ale to problem każdej gleby.
Różnicy w komforcie nie zauważyłem, na to bardziej wpływa profil opony.
Auto trzyma się lepiej, nie buja się i nie przechyla, choć mam wrażenie że tylne amory mogłyby być delikatnie twardsze, bo póki jedziesz pustym jest super, ale jak trochę załadujesz (mój rzadko, ale ogólnie Avant może bywać załadowany) to tłumienie jest moim zdaniem nieco za słabe. Z drugiej strony wtedy mógłby napierdzielać na pustym - nie ma tu optymalnego rozwiązania, chyba że te z regulacją.
Tak czy inaczej jezdzi sie się fajnie. Do tego stopnia że wolę w tej kwestii moje stare A6 od nowego słuzbowego avensisa.
To dość niedrogi zestaw a prowadzenie poprawia znacznie, więc stosunek cena/jakość określiłbym bardzo pozytywnie.
Ciężko określić trwałość bo mało już tym autem jeżdżę.
Wkurza mnie tylko utrudnione pokonywanie przeszkód terenowych w mieście (wysokie krawężniki) ale to problem każdej gleby.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga