Witajcie.
Powiedźcie mi czy uszkodzony czujnik położenia wału może mieć wpływ na odpalanie auta kiedy temperatura otoczenie trochę spadnie? Jak jest chłodno samochód nie chce zapalić jak jest ciepło jest ok. Niby podaje zły sygnał (cokolwiek by to znaczyło...)
Czujnik położenia wału>
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
ta, to wiem ale co ma do tego temperatura otoczenia? dziwne objawy tylko przy niskich temperaturach. opiszę trochę dokładniej o co kaman, to autko mojego kolegi, vw passat 1.6 automat. był już u różnych "specjalistów", wymieniono mu sondę lambda (chociaż mu mówiłem że to nie ma nic wspólnego), czujnik prędkości obrotowej (a to chyba to to samo co położenia wału?) i dalej te same objawy. sam podłączałem go do kompa ale mi nigdy nie wyskoczył taki czujnik, były różne błędy po skasowaniu sie praktycznie nic nie powtarzało ( z wyjątkiem niskiego napięcia) a pojawiały sie nowe, np immo, czujnik temp,sonda.. teraz był znowu u jakiegoś mechanika a ten stwierdził że błędny sygnał daje ten czujnik położenia wału, że nie jest uszkodzony tylko podaje błędny sygnał i to może być wina źle ustawionego rozrządu. z kolei ten co ustawiał rozrząd zarzeka się że wszystko dobrze zrobione. odpinaliśmy wtyk od czujnkia temp - bez rezultatu, awaryjnie na gazie odpalił potem już na benzynie też bez problemu.. co tam się dzieje? a dodam że zastanawiałem się czy nie ma wykruszonych zębów na kole zamachowym ale po zastanowieniu się doszedłem do wniosku że musiałby mieć spore braki w uzębieniu żeby tak koło stanęło akurat na czujniku, no i jak to się by miało do temperatury? i też przecież cały czas by kulał bo czujnik by zbierał błędne dane.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
o tym nie pomyślałem, ale na vagu nie pokazałoby błędu? możesz mi napisać jak? krok po kroku?
[ Dodano: 2014-11-06, 10:01 ]
a jeszcze jedno pytanie, czy ten czujnik jest osobne czy jest zintegrowany z przepływką? jeżeli nie będzie chciał znowu zapalić to wystarczy odpiąć ten czujnik/tudzież przepływkę i powinien zaskoczyć czy nie? można w ten sposób sprawdzić ten czujnik?
[ Dodano: 2014-11-06, 10:01 ]
a jeszcze jedno pytanie, czy ten czujnik jest osobne czy jest zintegrowany z przepływką? jeżeli nie będzie chciał znowu zapalić to wystarczy odpiąć ten czujnik/tudzież przepływkę i powinien zaskoczyć czy nie? można w ten sposób sprawdzić ten czujnik?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga