Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzający się przewód zasilający

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
electrikkingdom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 06 sty 2012, 20:07
Lokalizacja: Szczecin/Goleniów

[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzający się przewód zasilający

Post autor: electrikkingdom » 27 paź 2014, 21:13

Jestem już załamany. Wymieniłem niedawno silnik, mój stary miał narobione ponad 600 tys i remont mi sie całkowicie nie opłacał, z racji że znajomy mechanik rozebrał takich modeli ze sto miał na opchniecie "zdrową" jednostkę. To, ze mam zamontowany dobry silnik to nie wątpie. Pierwsze jego odpalanie byly na strzała. I tak było przez tydzień. Pozniej wystapił problem. Bez przerwy sie zapowietrza i tym samy cięzko na zimnym pali... Robią się ogromne bąble powietrza na przewodzie zasilającym. Macie jakieś sugestie ? Na pewno przewód nie przepuszcza bo był wymieniany dwa razy. Gdzie jeszcze może puszczać powietrze ?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 28 paź 2014, 10:27

może być wszędzie <rotfl> a z najprostszych rzeczy o których czasami nie pomyślimy to przelewy z wtryskiwaczy? jako że świeżo skręcany to może być poluzowany króciec przy pompie (mało kto używa dwóch kluczy przy skręcaniu i czasem taka sytuacja ma miejsce),a jak już te miejsca wykluczysz to odpinasz przy smoku oba przewody,powrót zaślepiasz a na zasilający podaj z 2MPa i woda z mydłem w opakowanie po płynie do mycia szyb z rozpylaczem i szukasz <rotfl>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
herbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 18 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: herbu » 31 paź 2014, 11:58

Popatrz przy filtrze dokładnie - u mnie w golfie II brakowało uszczelki i łapał powietrze. Ile ja się naszukałem... :)

piotr840710
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: piotr840710 » 09 lis 2014, 10:12

zdejmij przewod z filtra paliwa do baku ten zasilajacy dmuchnij do niego powietrzem z kompresora.jesli sie poprawi to znaczy ze masz zatkanego smoka w baku

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 09 lis 2014, 18:10

piotr840710 pisze:zdejmij przewod z filtra paliwa do baku ten zasilajacy dmuchnij do niego powietrzem z kompresora.jesli sie poprawi to znaczy ze masz zatkanego smoka w baku
i cały syf który latami przyklejał się do sitka zostanie rozsiany w zawartości zbiornika? <glupek>

jak już to wyjmij ten smok i go sprawdź ale ograniczony dopływ paliwa poprzez przydławiony smok nie skutkuje powietrzem w przewodach <figielek>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

largo5700
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 kwie 2014, 14:05
Lokalizacja: międzyrzecz

Post autor: largo5700 » 13 gru 2014, 15:23

Ja tez bym obstawał smoka w zbiorniku paliwa.
Może nie tyle być przypchane w smoku te plastikowe sitko - co nie jest trudne do usunięcia, ale często sie zdarza że przewód zasysający ( ten plastikowy ) idący od sitka smoka do jego łączenia z góną czapką i przewodem gumowym ulega pęknięciu. Przyjrzyj się dobrze temu przewodowi i jak są widoczne pęknięcia ( czarne kreseczki ) to masz winowajce. Po prostu silnik zasysa paliwo z powietrzem dostającym się tymi mikropęknięciami. Niestety ten przewód plastikowy sam nie jest wymienialny. Jest sklejony na stałe. Ja u siebie rozwiązałem to poprzez sklejenie pęknięć gorącym plastikiem i powlekłem dla pewności miejsca pęknięć klejem dwuskładnikowym. Jak narazie moje klejenie trzyma. Zobaczymy w przyszłości czy ropa nie rozpuści kleju.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 13 gru 2014, 22:09

largo5700 pisze: Ja u siebie rozwiązałem to poprzez sklejenie pęknięć gorącym plastikiem i powlekłem dla pewności miejsca pęknięć klejem dwuskładnikowym. Jak narazie moje klejenie trzyma. Zobaczymy w przyszłości czy ropa nie rozpuści kleju.
ja bym tam zastosował koszulkę termokurczliwą (tą wersje z żywicą używaną do prac ziemnych)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

largo5700
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 kwie 2014, 14:05
Lokalizacja: międzyrzecz

Post autor: largo5700 » 15 gru 2014, 18:37

ja bym tam zastosował koszulkę termokurczliwą (tą wersje z żywicą używaną do prac ziemnych)
O tego nie znam. Podaj jakiś link z tą żywicą, najlepiej z allegro. Może przyda się na przyszłość.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 16 gru 2014, 00:19

link za chwile bedzię nie aktywny (osobiście nie kupowałem tego na allegro) ale wystarczy wpisać "mufa termokurczliwa" i w tym kierunku szukać ;)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga