[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
- NieTykalny
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 09 maja 2012, 23:09
- Lokalizacja: bb zmc
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Info na PWPawel_7 pisze:Witam Panowie.
Mam prośbę.
Czy możecie mi powiedzieć jakie tarcze i klocki pasują do mojego Audi? Jakiś rozmiar? Może link na aukcję?
(Audi A6 C5 Quattro 2.4 165km 1997r.)
Czy szukać wśród standardowych zestawów do 2.4 czy może w do quattro szły inne?
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
super, czekam na odpowiedźLewian pisze:Info na PWPawel_7 pisze:Witam Panowie.
Mam prośbę.
Czy możecie mi powiedzieć jakie tarcze i klocki pasują do mojego Audi? Jakiś rozmiar? Może link na aukcję?
(Audi A6 C5 Quattro 2.4 165km 1997r.)
Czy szukać wśród standardowych zestawów do 2.4 czy może w do quattro szły inne?
A czujniki kloców występują też na tyle czy tylko z przodu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 wrz 2013, 08:05
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
witam, ja mam tarcze Zimmerman sport i klocki ferrodo na przód od kolego z forum, spisują się bardzo dobrze, dzisiaj zauważyłem ze klocek z jednej strony z tyłu już jest na minimum z drugiej jeszcze ok. Trzeba będzie się za czymś rozejrzeć kusi mnie znowu zestaw tarcza Zimmerman i klocki ferrodo. Ja mam tarcze 321 2 tłoczki i 4 klocki na jedno koło przód i faelgi mam 16.
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
W razie czego pisz na PWgolfik1980 pisze:witam, ja mam tarcze Zimmerman sport i klocki ferrodo na przód od kolego z forum, spisują się bardzo dobrze, dzisiaj zauważyłem ze klocek z jednej strony z tyłu już jest na minimum z drugiej jeszcze ok. Trzeba będzie się za czymś rozejrzeć kusi mnie znowu zestaw tarcza Zimmerman i klocki ferrodo. Ja mam tarcze 321 2 tłoczki i 4 klocki na jedno koło przód i faelgi mam 16.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Ja mam cały zestaw klocki+tarcze Zimmerman i zastanawiam się czy też tak macie że trzeba mocniej nacisnąć pedał hamulca żeby hamowanie było efektywne ? Może to stara technologia samego mechanizmu hamulca, nie wiem. W innych nowszych autach niezależnie od segmentu którymi mam okazję jeździć hamulce łapią od razu.
witajcie,
zastanawiam się nad takimi zestawami:
1. tarcze EBC standard + klocki EBC Yellow ?
2. tarcze ATE PowerDiscs + klocki GALFER FDT 1055
podobno klocki Galfer są zbliżone do tych od EBC Yellow, ale o wiele tańsze.
natomiast tarcze ATE PowerDisc spełnią swoje zadanie z klockami GALFER jak i EBC.
natomiast do mojego stylu jazdy - autostrada max. 160km/h i miasto [kraków] nie ma sensu ładowania kasy w EBC.
takich opinii i rad zasięgnąłem.
co myślicie?
zastanawiam się nad takimi zestawami:
1. tarcze EBC standard + klocki EBC Yellow ?
2. tarcze ATE PowerDiscs + klocki GALFER FDT 1055
podobno klocki Galfer są zbliżone do tych od EBC Yellow, ale o wiele tańsze.
natomiast tarcze ATE PowerDisc spełnią swoje zadanie z klockami GALFER jak i EBC.
natomiast do mojego stylu jazdy - autostrada max. 160km/h i miasto [kraków] nie ma sensu ładowania kasy w EBC.
takich opinii i rad zasięgnąłem.
co myślicie?
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
z.daniel pisze:zastanawiam się nad takimi zestawami:
1. tarcze EBC standard + klocki EBC Yellow ?
Sam sobie odpowiedziałeś.z.daniel pisze:natomiast do mojego stylu jazdy - autostrada max. 160km/h i miasto [kraków] nie ma sensu ładowania kasy w EBC.
Nie trzeba szukać pod te tarcze żadnych wymyślnych klocków, świetnie będą się spisywać np. z ATE Power Pads, czy Ferodo Premier (taki zestaw miałem)z.daniel pisze:2. tarcze ATE PowerDiscs + klocki GALFER FDT 1055
Zważ na to, że jeśli nie masz ostrego stylu jazdy, mam na myśli częste przyspieszanie i hamowanie, to zestaw tarcz i klocków o charakterystyce sportowej się nie sprawdzi. Wynika to z tego, że taki zestaw na 100% działa dopiero po rozgrzaniu. Przemierzając dłuższy odcinek, nie używasz hamulca na tyle często, aby tą temp utrzymać i tutaj seryjny zestaw wypada lepiej. Załóż dobrej jakości seryjne zamienniki, zalej układ dobrym płynem i ciesz się jazdą
Pozdrawiam...
W A4 2001 chodzą dużo lepiej.yaszczur pisze:U mnie siedzi TRW+TRW zarówno przód jak i tył, mam identyczne odczucia... widocznie taki już urok naszych hamulców.Mycek pisze:Ja mam cały zestaw klocki+tarcze Zimmerman i zastanawiam się czy też tak macie że trzeba mocniej nacisnąć pedał hamulca, żeby hamowanie było efektywne ?
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
viewtopic.php?t=73365
z.daniel, po co pytasz o radę skoro i tak ciągle upierasz się przy swoim, nie bacząc na inne argumenty i propozycje
Odnoszę wrażenie, że chciałeś, aby ktoś poklepał Cię po ramieniu i pochwalił wybór, bądź po prostu zapragnąłeś pochwalić się jaki zestaw masz zamiar kupić.
Nie rozumiem też, jaki sens ma wymiana kompletu tylnego TRW, które zakładałeś zaledwie 2 tyg. temu...
Szukasz lepszej skuteczności hamulców, ale wspomniałeś, że przykładowa przekładka z 288 na 312 byłaby dla Ciebie zbyt dużym obciążeniem, bo jeździsz na 15" a musiałbyś założyć 16"... Z drugiej jednak strony, sam szukasz sobie wydatków decydując się na zestaw EBC o sportowej charakterystyce, który w cywilnym aucie, użytkowanym w cywilny sposób wypadnie gorzej niż seria.
Dla mnie przerost formy nad treścią.
Pozdrawiam.
z.daniel, po co pytasz o radę skoro i tak ciągle upierasz się przy swoim, nie bacząc na inne argumenty i propozycje
Odnoszę wrażenie, że chciałeś, aby ktoś poklepał Cię po ramieniu i pochwalił wybór, bądź po prostu zapragnąłeś pochwalić się jaki zestaw masz zamiar kupić.
Nie rozumiem też, jaki sens ma wymiana kompletu tylnego TRW, które zakładałeś zaledwie 2 tyg. temu...
Szukasz lepszej skuteczności hamulców, ale wspomniałeś, że przykładowa przekładka z 288 na 312 byłaby dla Ciebie zbyt dużym obciążeniem, bo jeździsz na 15" a musiałbyś założyć 16"... Z drugiej jednak strony, sam szukasz sobie wydatków decydując się na zestaw EBC o sportowej charakterystyce, który w cywilnym aucie, użytkowanym w cywilny sposób wypadnie gorzej niż seria.
Dla mnie przerost formy nad treścią.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam...
witam,
może tak ... no przerost formy nad treścią.
ale szukam zestawu, który pozwoli mi bezpiecznie hamować, nie piszczeć, być cichym i komfortowym.
a jeżeli mam wydać kasę, na coś co się nie sprawdzi - wolę dołożyć.
nie chcę znów wydawać również nie wiadomo ile.
dlatego proszę o najbardziej rozsądny / ekonomiczny wybór?
może tak ... no przerost formy nad treścią.
ale szukam zestawu, który pozwoli mi bezpiecznie hamować, nie piszczeć, być cichym i komfortowym.
a jeżeli mam wydać kasę, na coś co się nie sprawdzi - wolę dołożyć.
nie chcę znów wydawać również nie wiadomo ile.
dlatego proszę o najbardziej rozsądny / ekonomiczny wybór?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga