[ AVF 1.9 131 KM] 1.9 TDI 131 , bardzo duże spalanie
[ AVF 1.9 131 KM] 1.9 TDI 131 , bardzo duże spalanie
Przede wszystkim to mój pierwszy post więc chciał bym wszystkich przywitać , troszkę od kiepskiej strony zaczynam swój udział na tym forum ale co zrobić ...
Od pół roku posiadam audi a6 , 1.9 tdi 130 koni już poliftowe i mam bardzo duży problem ze spalaniem . Według moich wyliczeń spalanie w trasie oscyluje w granicach 9-10 litrów przy jeździe 130 km/h , skrzynia 6 biegowa manualna . Staram się sprawdzić dokładnie spalanie ale jakże w tym modelu już popularna wskazówka paliwa szaleje i pokazuje sobie jak chce ( wskazuje pól baku i pali się rezerwa, zegary bez fisa ) , zrobiłem test gdy zapaliła się rezerwa , wlałem 40 litrów i do zapalenia rezerwy zrobiłem 410 km . Auto jeździło na kolach 18/225/40 , teraz wrzuciłem oryginał 205/55/16 aby dokładniej sprawdzić czy ma to wpływ oraz wczoraj zataknowałem pod korek i chce zrobić z 400 km i dolać znowu do pełna aby dla 100% pewności wiedzieć ile pali . Auto było podłączane pod VAGa i 0 błędów , byłem w serwisie i jeździliśmy z kompem , powiedziano mi że wszystko jest według nich OK , dawka , wtryski , turbo .
Kupiłem popularnego TDIka dla małego spalania a tu pali jak TDI .... 4.2
Pozdrawiam
Ps. Nie podałem kodu silnika gdyż jestem w pracy i dopiero wieczorem jestem w stanie to sprawdzić jeśli będzie potrzebne .
Chciałem też dodać iż auto jest po jakimś programie , takie już kupiłem , jedzie na pewno lepiej niż zwykła 130 gdyż miałem passata z tym silnikiem i mam porównanie , sam poprzedni właściciel także potwierdził to . Być może w tym pies pogrzebany ?
Od pół roku posiadam audi a6 , 1.9 tdi 130 koni już poliftowe i mam bardzo duży problem ze spalaniem . Według moich wyliczeń spalanie w trasie oscyluje w granicach 9-10 litrów przy jeździe 130 km/h , skrzynia 6 biegowa manualna . Staram się sprawdzić dokładnie spalanie ale jakże w tym modelu już popularna wskazówka paliwa szaleje i pokazuje sobie jak chce ( wskazuje pól baku i pali się rezerwa, zegary bez fisa ) , zrobiłem test gdy zapaliła się rezerwa , wlałem 40 litrów i do zapalenia rezerwy zrobiłem 410 km . Auto jeździło na kolach 18/225/40 , teraz wrzuciłem oryginał 205/55/16 aby dokładniej sprawdzić czy ma to wpływ oraz wczoraj zataknowałem pod korek i chce zrobić z 400 km i dolać znowu do pełna aby dla 100% pewności wiedzieć ile pali . Auto było podłączane pod VAGa i 0 błędów , byłem w serwisie i jeździliśmy z kompem , powiedziano mi że wszystko jest według nich OK , dawka , wtryski , turbo .
Kupiłem popularnego TDIka dla małego spalania a tu pali jak TDI .... 4.2
Pozdrawiam
Ps. Nie podałem kodu silnika gdyż jestem w pracy i dopiero wieczorem jestem w stanie to sprawdzić jeśli będzie potrzebne .
Chciałem też dodać iż auto jest po jakimś programie , takie już kupiłem , jedzie na pewno lepiej niż zwykła 130 gdyż miałem passata z tym silnikiem i mam porównanie , sam poprzedni właściciel także potwierdził to . Być może w tym pies pogrzebany ?
Ostatnio zmieniony 10 paź 2014, 14:48 przez Wyrox, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
masz AVFWyrox pisze:Ps. Nie podałem kodu silnika gdyż jestem w pracy
Masz zegary MM czesto ulegają awarii , dlatego wymieniamy je na VDO pełny FisWyrox pisze: Staram się sprawdzić dokładnie spalanie ale jakże w tym modelu już popularna wskazówka paliwa szaleje i pokazuje sobie jak chce ( wskazuje pól baku i pali się rezerwa, zegary bez fisa )
faktycznie podane spalanie spore .Wyrox pisze: Według moich wyliczeń spalanie w trasie oscyluje w granicach 9-10 litrów przy jeździe 130 km/h
nie zrobile testu zegarów ?Wyrox pisze: Auto było podłączane pod VAGa i 0 błędów , byłem w serwisie i jeździliśmy z kompem
wczoraj zatankowalem , byla mala trasa, w niedziele mam zamiar nakrecic kolo 200 wiec mysle ze w niedziele wieczorem zastankuje po okolo 250 km i juz bedzie cos wiadomo .damianio pisze:przede wszystkim zalej do pelna, zrob z 500km i dolej na tej samej stacji do pelna - wtedy pomiar bedzie cos warty
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
To rzeczywiście dużo, mój AWX najwięcej spalił 8 l przy jeździe na krótkich odcinkach i niedogrzanym silniku(zima). W cyklu mieszanym na krótkich trasach 7 l wychodzi.
Termostat sprawny?
Co do mocy silniki 1.9 TDI bardzo często mają ok 10 KM więcej niż deklaruje producent także może stąd być większa moc... Ewentualnie chiptuning o którym nie wiesz.
Sam mam zwiększoną moc i nie zaobserwowałem większego spalania nawet przy dynamicznej jeździe.
Co do szalejącej wskazówki poziomu paliwa mam tak samo polegam jedynie na rezerwie i ilości zatankowanego paliwa :D
Termostat sprawny?
Co do mocy silniki 1.9 TDI bardzo często mają ok 10 KM więcej niż deklaruje producent także może stąd być większa moc... Ewentualnie chiptuning o którym nie wiesz.
Sam mam zwiększoną moc i nie zaobserwowałem większego spalania nawet przy dynamicznej jeździe.
Co do szalejącej wskazówki poziomu paliwa mam tak samo polegam jedynie na rezerwie i ilości zatankowanego paliwa :D
Jest zrobiony Chip to wiem na pewno . Wskazówka Temp na zegarach wskazuje dobrze 90 i nie zauważyłem na teście zegarów jako ze by kłamała .130TDI pisze:To rzeczywiście dużo, mój AWX najwięcej spalił 8 l przy jeździe na krótkich odcinkach i niedogrzanym silniku(zima). W cyklu mieszanym na krótkich trasach 7 l wychodzi.
Termostat sprawny?
Co do mocy silniki 1.9 TDI bardzo często mają ok 10 KM więcej niż deklaruje producent także może stąd być większa moc... Ewentualnie chiptuning o którym nie wiesz.
Sam mam zwiększoną moc i nie zaobserwowałem większego spalania nawet przy dynamicznej jeździe.
Co do szalejącej wskazówki poziomu paliwa mam tak samo polegam jedynie na rezerwie i ilości zatankowanego paliwa :D
[ Dodano: 2014-10-12, 18:42 ]
Z dzisiaj : 290 km na liczniku , dotaknowałem do pelna i weszły 22 l co daje ~ 7,5 litra / 100 ,
250 km trasa ( 120-140 km/h , chwilowo przedmuchałem 200 ) , 40 km miasto . Jechałem w 3 osoby i starałem się jechać ekonomicznie .
Co myślicie o tym ? wydaje mi się że chyba OK .
Z reguły jeżdżę w 90% po mieście więc może w mieście pali dużo więcej i stąd mam wrażenie że takie duże spalanie wyszło ?
Witam!
U mnie podobnie wydaje mi sie ze jakos duzo pali.....wszedzie w testach pisza ze powinno byc nie wiecej niz 7l/100km. Wskaznik to juz po forum widze ze znana historia dlatego chce zakupic FIS'a.
Ale wracajac do spalania.....sprawdzal ktos ile przejedzie na pelnym zbiorniku do momentu zapalenia rezerwy??
U mnie po 500km bylo rowno pol zbiornika wiec wydaje sie ok ale juz po 650 wskazanie jest na pierwszej bialej kresce tj 1/4 :O
U mnie podobnie wydaje mi sie ze jakos duzo pali.....wszedzie w testach pisza ze powinno byc nie wiecej niz 7l/100km. Wskaznik to juz po forum widze ze znana historia dlatego chce zakupic FIS'a.
Ale wracajac do spalania.....sprawdzal ktos ile przejedzie na pelnym zbiorniku do momentu zapalenia rezerwy??
U mnie po 500km bylo rowno pol zbiornika wiec wydaje sie ok ale juz po 650 wskazanie jest na pierwszej bialej kresce tj 1/4 :O
U mnie w AWX przy jeździe miasto/trasa 50/50 po 260 km jest równo 3/4, po 500 jest połowa. Spalanie wtedy wychodzi mi około 6,5-7sebolno1 pisze:Witam!
U mnie podobnie wydaje mi sie ze jakos duzo pali.....wszedzie w testach pisza ze powinno byc nie wiecej niz 7l/100km. Wskaznik to juz po forum widze ze znana historia dlatego chce zakupic FIS'a.
Ale wracajac do spalania.....sprawdzal ktos ile przejedzie na pelnym zbiorniku do momentu zapalenia rezerwy??
U mnie po 500km bylo rowno pol zbiornika wiec wydaje sie ok ale juz po 650 wskazanie jest na pierwszej bialej kresce tj 1/4 :O
tloczek mozna wciskac palcami , zmienilem takze przewody hamulcowe , nowe klocki , przesmarowane prowadnice, od strony zaciskow i tarcz jest raczej wszystko OK , czasami po prostu delikatnie trzyma mi hamulec w tym jednym kole , raz trzyma tak ze az ciezko zakrecic kolem i stad te spalanie a raz puszcza i nie ma problemu . Zastanawiam sie nad pompa hamulcowa ...
U mnie dzis zapalila sie rezerwa. Przelot jest 774. Tankowana na full pistolet odbil kilka razy. Wydaje mi sie czy duzo spalila Nie wiem ile ma rezerwa ale zbiornik to przeciez 70 litrow. Wydaje sie zatemnze sporo pali. Predkosci trasa to jakies 140 zmieszane to troche z miastem....tez Wam tyle pali Pozdro All
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga