tak hukalowicz robi za 200, plus 200 za kazdy litr oleju, oleju wchodzi 8-9 litrow + filtr, uszczelka itp.goly191 pisze:już śpieszę z wyjaśnieniamirafal_m pisze:Z pamieci - olej kosztuje 1000zl. jak mnie pamiec nie myli sopa za dynamiczna wymiane oleju bierze cos ponad 2tys zl + update wychodzi 2,5k. Aso jezeli wezmie 20% wiecej, to jest 3k zl. Da sie znalezc regeneracje skrzyni za 6k zl, jest to polowa ceny ? jest.
oj dowaliłeś z tą wymianą
hukałowicz robi za od 200zł , wiec podawanie 2000zł do 1000zł to można znaleźć od ręki
6k to się za C5 płaci i więcej, w C6 do 10.000 trzeba liczyć........ TYLKO
i tu uwaga, żebym nie widział głupich cytatów,... wszystko zależy od warsztatu jaki to będzie robił, bo cwaniactwo polskie nie zna granic szczególnie w ASB, i w skrzyni może być walnięty zawór za 400zł , a ASB naciągnie nas w tym przypadku na 3-5 tyś zł, więc nie można pisać, że jak ktoś ma czarny olej...... to spoko ziom zapłacisz 6k i będzie ok, tak to nie działa
ASB to nie silnik gdzie można samemu sporo zrobić i zdiagnozować, taka prawda
szukanie dla ceny najtańszych, też raczej nie jest najmądrzejszym rozwiązaniem
Wyjdzie grubo ponad dwa. W tym temacie wczesniej sa gdzies ceny.
W tych skrzyniach pojedyncze zawory sie nie psuja - przynajmniej jeszcze sie nam nie zdarzylo. Do tego nawet jesli chcialbys wymienic jeden zawor - to przy tej okazji - wypadaloby wymienic filtr uszczelke i olej - wiec suma sumarum - wyjdzie 3k.
Aktualnie rzeczywiscie moze byc troche drozej, bo mechatroniki ostatnio w ZF'ie drastycznie zdrozaly. Nie mniej jednak za 6 tys. mozna spokojnie zregenerowac ta skrzynie (pod warunkiem, ze nie jest totalnie zajechana). Konwertery z ZF zaczynaja sie od 400 euro + MwSt.- w zaleznosci jaki masz.
Jak ma czarny olej - a samochod jeszcze jezdzi - jest szansa ze tylko konwerter, tarczki, panewki i uszczelnienia + plukanie chlodnicy + wyczyszczenie mechatronika + swieza oliwa.
Jezeli mechatronik sie "zatarl", to rzeczywiscie moze wyjsc troche ponad 6(tak samo jak bedzie pekniety kosz).