[ASN 3.0 220 KM] stopniowa utrata mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
- Lokalizacja: Gubin
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Jeśli pełny kod i opis błędy wygląda mniej więcej tak:
19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped
Oznacza, że drugie sondy (diagnostyczne) podłączone są nie do tych kostek - są zamienione miejscami.
Choodzi ogólnie o sondy diagnostyczne, więc nie mają żadnego wpływu na pracę silnika. Trzeba szukać dalej. Potrzebne będą logi bloku 90 i 93, żeby wykluczyć rozrząd.
19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped
Oznacza, że drugie sondy (diagnostyczne) podłączone są nie do tych kostek - są zamienione miejscami.
Choodzi ogólnie o sondy diagnostyczne, więc nie mają żadnego wpływu na pracę silnika. Trzeba szukać dalej. Potrzebne będą logi bloku 90 i 93, żeby wykluczyć rozrząd.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
- Lokalizacja: Gubin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
- Lokalizacja: Gubin
wlasnie zakupilam komputer jak tylko przyjdzie to podlacze i bledy wrzuce na formu
sprawdze tez kanal 93
wtedy bedzie wiadomo
[ Dodano: 2014-10-27, 16:35 ]
witam ponownie
komputer juz jest auto podłączone
oto wyniki odczytu błędów:
>019475
P3019 - zawór klapy wydechu 1 (N321)
obieg otwarty
otwarty obwód
>019718
P3262 - czujnik tlenu na wylocie za katalizatorem (blok 1/2)
zmiana sygnału
zwarcie obwodu do innego zaworu
>016805
P0421 - rozgrzewanie katalizatora blok 1
wydajność poniżej progu granicznego
sp
I teraz odczyty z bloku pomiarowego kanału 093
stabilizacja biegu jałowego 8.00 deg KW
-//- 7.00 deg KW
-//- 15.00 deg KW
-//- 5.00 deg KW
[ Dodano: 2014-10-27, 18:21 ]
nie jestem pewna czy dobrze były robione odczyty?
czy silnik ma pracować czy nie?
sprawdze tez kanal 93
wtedy bedzie wiadomo
[ Dodano: 2014-10-27, 16:35 ]
witam ponownie
komputer juz jest auto podłączone
oto wyniki odczytu błędów:
>019475
P3019 - zawór klapy wydechu 1 (N321)
obieg otwarty
otwarty obwód
>019718
P3262 - czujnik tlenu na wylocie za katalizatorem (blok 1/2)
zmiana sygnału
zwarcie obwodu do innego zaworu
>016805
P0421 - rozgrzewanie katalizatora blok 1
wydajność poniżej progu granicznego
sp
I teraz odczyty z bloku pomiarowego kanału 093
stabilizacja biegu jałowego 8.00 deg KW
-//- 7.00 deg KW
-//- 15.00 deg KW
-//- 5.00 deg KW
[ Dodano: 2014-10-27, 18:21 ]
nie jestem pewna czy dobrze były robione odczyty?
czy silnik ma pracować czy nie?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 paź 2014, 13:38
- Lokalizacja: Gubin
nie posiadam laptopa bo nie jest on mi potrzebny. Posiadam komputer służbowy. Więc laptop byłby tylko kurzącym się gadżetem.
VAG V-scan 5053 ITS to jet mój skan diagnostyczny
czy za jego pomocą mogę sprawdzić ustawienie tego rozrządu?
dodam, że na 100% mam katy do wymiany, tzn. jedną stronę
i to potwierdził odczyt z komputera?
wcześniej były robione logi innym komputerem przez fachowca i w czterech kolumnach były wartości 0 stopni.
dodam, że nie wiem na jakim kanale on to sprawdzał
[ Dodano: 2014-10-28, 13:28 ]
[ Dodano: 2014-11-07, 09:15 ]
Witam ponownie wszystkich
przyczyną spadku mocy były katalizatory, a ściślej mówiąc jedna strona
Okazało się że kat główny został uderzony i się oberwał wkład ceramiczny.
Po wymianie obu stron auto śmiga jak śmigało.
Brak jakichkolwiek błędów.
Dziękuje za pomoc
VAG V-scan 5053 ITS to jet mój skan diagnostyczny
czy za jego pomocą mogę sprawdzić ustawienie tego rozrządu?
dodam, że na 100% mam katy do wymiany, tzn. jedną stronę
i to potwierdził odczyt z komputera?
wcześniej były robione logi innym komputerem przez fachowca i w czterech kolumnach były wartości 0 stopni.
dodam, że nie wiem na jakim kanale on to sprawdzał
[ Dodano: 2014-10-28, 13:28 ]
powyższa wypowiedź dotyczy oczywiście ustawienia rozrządufrozen_rose pisze:wcześniej były robione logi innym komputerem przez fachowca i w czterech kolumnach były wartości 0 stopni.
dodam, że nie wiem na jakim kanale on to sprawdzał
[ Dodano: 2014-11-07, 09:15 ]
Witam ponownie wszystkich
przyczyną spadku mocy były katalizatory, a ściślej mówiąc jedna strona
Okazało się że kat główny został uderzony i się oberwał wkład ceramiczny.
Po wymianie obu stron auto śmiga jak śmigało.
Brak jakichkolwiek błędów.
Dziękuje za pomoc
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga