Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AKE 2,5 180 KM] Nie pali, Miga kontrolka świec żarowych

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
bartekbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2010, 20:49
Lokalizacja: wARSZAWA

[AKE 2,5 180 KM] Nie pali, Miga kontrolka świec żarowych

Post autor: bartekbo » 02 lis 2010, 23:01

Witam wszystkich. Mam pewien problem i za nic nie mogę sobie z nim poradzić. W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin. Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił. W tej chwili cały czas po przekręceniu stacyjki cały czas miga kontrolka od świec żarowych. Samochód w ogóle nie załapuje. Samochód ma 3/4 baku ropy dolałem do pełna i dalej nic. Ropa za filtrem w wężyku jest. A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa. Dodam że 5 świec wymieniałem niedawno.

Proszę o pomoc :cry: gdzie leży problem?

Marious_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marious_83 » 03 lis 2010, 07:04

świece napewno nie są problemem 2,5 tdi ze zużytymi świecami spokojnie powinien zapalić nawet przy -15, kontrolka świec żarowych często miga spowodowana jakąś usterką, u mnie były to kiedyś spalone żarówki stop-u podłącz Vag napewno wszystko się wyda.

bartekbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2010, 20:49
Lokalizacja: wARSZAWA

Post autor: bartekbo » 03 lis 2010, 07:37

Czytałem już o tym problemie ze światłami stopu, ale nie sądzę żeby samochód nie palił z tego powodu.

Marious_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marious_83 » 03 lis 2010, 16:11

censored pisze:bartekbo,

Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań

Marious_83,
Marious_83 pisze:świece napewno nie są problemem 2,5 tdi ze zużytymi świecami spokojnie powinien zapalić nawet przy -15,
:mrgreen: Doskonałe - to Ci wyszło :mrgreen:
Tak na przyszłość to zastanów sie co piszesz.
przerobiłem to "na własnej skórze"no może to zapalanie nie będzie jednak tak bezproblemowe tu się zgodzę ale zapalić powinien przy temp poniżej -10, zresztą o takim fakcie poinformowało mnie to forum, więc nie będę się drugi raz nad tym zastanawiał...

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 03 lis 2010, 18:06

bartekbo pisze:W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin.
ile miałeś kolego w tym czasie ON w baku ? i czy samochód stał na "równej" powierzchni ?
bartekbo pisze:Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił
Jeżeli odpowiedzi na moje 2 pytania w/w brzmią: w baku miałem blisko rezerwy i zaparkowałem na krawężniku to powinna zamrugać kontrolka świec żarowych. Co by się zgadzało czytając dalej Twoją wypowiedz. ;-)

Wniosek:

Przypuszczam ze masz zapowietrzony układ paliwowy i błąd czujnika poziomu paliwa. Jeżeli mam racje (czego nie jestem w 100% pewny) , powinieneś zatankować do pełna, usunąć błąd i odpowietrzyć układ oraz pompę. Zatankowałeś 3/4 baku, sprawdź czy są błędy VAG-iem. Jeżeli jest czysto, przed toba procedura odpowietrzania podczas której należy "wykorzystać" kolegę, sąsiada itp. ;-) Oczywiście należy sie uzbroić w cierpliwość :mrgreen: Bo po tym:
bartekbo pisze:A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa
wnioskuje że układ jest wciąż mocno zapowietrzony ;-)

Proponuje zaczerpnąć "trochę wiedzy" : TUTAJ (klik)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

bartekbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2010, 20:49
Lokalizacja: wARSZAWA

Post autor: bartekbo » 05 lis 2010, 07:34

eldo pisze:
bartekbo pisze:W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin.
ile miałeś kolego w tym czasie ON w baku ? i czy samochód stał na "równej" powierzchni ?
bartekbo pisze:Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił
Jeżeli odpowiedzi na moje 2 pytania w/w brzmią: w baku miałem blisko rezerwy i zaparkowałem na krawężniku to powinna zamrugać kontrolka świec żarowych. Co by się zgadzało czytając dalej Twoją wypowiedz. ;-)

Wniosek:

Przypuszczam ze masz zapowietrzony układ paliwowy i błąd czujnika poziomu paliwa. Jeżeli mam racje (czego nie jestem w 100% pewny) , powinieneś zatankować do pełna, usunąć błąd i odpowietrzyć układ oraz pompę. Zatankowałeś 3/4 baku, sprawdź czy są błędy VAG-iem. Jeżeli jest czysto, przed toba procedura odpowietrzania podczas której należy "wykorzystać" kolegę, sąsiada itp. ;-) Oczywiście należy sie uzbroić w cierpliwość :mrgreen: Bo po tym:
bartekbo pisze:A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa
wnioskuje że układ jest wciąż mocno zapowietrzony ;-)

Proponuje zaczerpnąć "trochę wiedzy" : TUTAJ (klik)
Kolego Eldo paliwa miałem 3/4 baku i samochód stał na równej powierzchni. Chciałbym żeby układ był zapowietrzony ale to chyba nie to. Wczoraj kupiłem sobie Vag-a no i wyszedł błąd 00542 Czujnik uniesienia igły - G80, czy jest na to jakiś ratunek czy to już poprostu pompo wtryski?

bartekbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2010, 20:49
Lokalizacja: wARSZAWA

Post autor: bartekbo » 05 lis 2010, 17:03

No ale właśnie nie pali, nawet nie załapuje:( czyli do wymiany jest wtrysk serujący??

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 05 lis 2010, 17:44

Ja z tym błędem (00542 Czujnik uniesienia igły - G80) zrobiłem ponad 9kkm a nie wiem ile poprzedni właściciel jeździł z uszkodzonym czujnikiem. Nie wpływało to jakoś bardzo dramatycznie na osiągi i pracę silnika (po wymianie na sprawny różnica jest bardzo delikatna).

Tak więc uszkodzenie czujnika G80, który jest integralna częścią wtryskiwacza (cewka wewnątrz jest przerwana/spalona lub zwarta do masy) nie powinno skutkować niemożliwością pracy silnika. Jedyny objaw jaki był to w/w błąd i niemożność sprawdzenia kąta wtrysku za pomocą VAG-a
:-/

bartekbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 mar 2010, 20:49
Lokalizacja: wARSZAWA

Po usterce

Post autor: bartekbo » 20 wrz 2014, 15:06

Uszkodzeniu uległa pompa. Po regeneracji wszystko ok.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 21 wrz 2014, 15:15

bartekbo, <lol> walczyłeś z usterką 4- ry lata? <lol> (żart) ;) .

Przynajmniej wiadomo co takie objawy oznaczają. pzdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga