Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

TASMA [ pierścień ] pod kierownicę

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
d(o_o)b
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie

TASMA [ pierścień ] pod kierownicę

Post autor: d(o_o)b » 02 wrz 2014, 15:33

witam

Panowie potrzebna pomoc, jeśłi chodzi o numer taśmy. Wariuje mi czujnik kata skrętu.

Wg ASO Etki, gość powiedział, że musze szukać taśme 4E0 953 541 B.

Podjechałem do mechanika i po odkeceniu 2 śrub wynikło, że mam taśme 4E0 953 451 A

Małe sprostowanie. Etka nie widzi już tego numeru 4E0 953 451 A

Etka podaje tylko 4E0 953 541 B

Teraz pytanie co ja mam KUPIĆ ?.

mam u siebie ACC

Mógłby, ktoś polecić link z allegro. przeglądałem oferty i dosłownie głupieje juź z tymi numerami.

Czy mogę zamontowąc taśme o końcówce numeru 541 A ?

Czy mogą być jakieś komplikacje jeśłi zamontuja z literką A zamiast B

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 19 wrz 2014, 13:39

montuj z A ona z distronikiem nie ma nic wspólnego
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

d(o_o)b
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: d(o_o)b » 24 wrz 2014, 20:08

Taśma została moja. Wymieniłem sam czujnik kata skrętu, który jest na taśme na takich 2 plastikowych zaczepach.


Niestey czujnik chyba to to nie był. Znaczy sie NIE był uszkodzony. Za każdym razem jak przekręcałem zaplom, to NIE GASŁY kontrolki [ żółte ] od ESP [ ten samochodzik ze ślaczkiem, a także świeciła żółta kontrolka od pneumatyki auta ]

Dopiero jak ruszyłem autem, obydwie te kontrolki gasły, ale wystarczyło aby samochodem zwolnić do zaledwie paru kilometrów bądź dla przykładu zrobić ostry skręt autem [ ;ewo prawo nie ma znaczenia ] aby ponownie te 2 kontrolki się zapaliły, plus napis na FIS [ ESP fault ].

Ostatecznie wymieniłem moduł zasilający nasze manetki od świateł, wycieraczek, a także zasila on naszą Taśme i czujnik kata skretu.

Mój moduł był taki 4f0 953 549D i taki też założyłem używany.

Czujnik kata skretu skalibrowany. Po przekręceniu zapłonu kontrolki gasną. pozostaje jeszcze jazda testowa z małą prędkością [ tak aby autko się samo toczyło na 1 ] do tego dojdzie pare jeszcze pare ostrych skrętów [ prawo lewo ]

Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Ciekawostki z ASO

- nowa taśma - 1000 <rotfl>
- moduł zasilający 950 <rotfl>



[ Dodano: 2014-09-24, 20:08 ]
wszystko OK

temat do zamknięcia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga