witam
Panowie potrzebna pomoc, jeśłi chodzi o numer taśmy. Wariuje mi czujnik kata skrętu.
Wg ASO Etki, gość powiedział, że musze szukać taśme 4E0 953 541 B.
Podjechałem do mechanika i po odkeceniu 2 śrub wynikło, że mam taśme 4E0 953 451 A
Małe sprostowanie. Etka nie widzi już tego numeru 4E0 953 451 A
Etka podaje tylko 4E0 953 541 B
Teraz pytanie co ja mam KUPIĆ ?.
mam u siebie ACC
Mógłby, ktoś polecić link z allegro. przeglądałem oferty i dosłownie głupieje juź z tymi numerami.
Czy mogę zamontowąc taśme o końcówce numeru 541 A ?
Czy mogą być jakieś komplikacje jeśłi zamontuja z literką A zamiast B
TASMA [ pierścień ] pod kierownicę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Taśma została moja. Wymieniłem sam czujnik kata skrętu, który jest na taśme na takich 2 plastikowych zaczepach.
Niestey czujnik chyba to to nie był. Znaczy sie NIE był uszkodzony. Za każdym razem jak przekręcałem zaplom, to NIE GASŁY kontrolki [ żółte ] od ESP [ ten samochodzik ze ślaczkiem, a także świeciła żółta kontrolka od pneumatyki auta ]
Dopiero jak ruszyłem autem, obydwie te kontrolki gasły, ale wystarczyło aby samochodem zwolnić do zaledwie paru kilometrów bądź dla przykładu zrobić ostry skręt autem [ ;ewo prawo nie ma znaczenia ] aby ponownie te 2 kontrolki się zapaliły, plus napis na FIS [ ESP fault ].
Ostatecznie wymieniłem moduł zasilający nasze manetki od świateł, wycieraczek, a także zasila on naszą Taśme i czujnik kata skretu.
Mój moduł był taki 4f0 953 549D i taki też założyłem używany.
Czujnik kata skretu skalibrowany. Po przekręceniu zapłonu kontrolki gasną. pozostaje jeszcze jazda testowa z małą prędkością [ tak aby autko się samo toczyło na 1 ] do tego dojdzie pare jeszcze pare ostrych skrętów [ prawo lewo ]
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Ciekawostki z ASO
- nowa taśma - 1000
- moduł zasilający 950
[ Dodano: 2014-09-24, 20:08 ]
wszystko OK
temat do zamknięcia
Niestey czujnik chyba to to nie był. Znaczy sie NIE był uszkodzony. Za każdym razem jak przekręcałem zaplom, to NIE GASŁY kontrolki [ żółte ] od ESP [ ten samochodzik ze ślaczkiem, a także świeciła żółta kontrolka od pneumatyki auta ]
Dopiero jak ruszyłem autem, obydwie te kontrolki gasły, ale wystarczyło aby samochodem zwolnić do zaledwie paru kilometrów bądź dla przykładu zrobić ostry skręt autem [ ;ewo prawo nie ma znaczenia ] aby ponownie te 2 kontrolki się zapaliły, plus napis na FIS [ ESP fault ].
Ostatecznie wymieniłem moduł zasilający nasze manetki od świateł, wycieraczek, a także zasila on naszą Taśme i czujnik kata skretu.
Mój moduł był taki 4f0 953 549D i taki też założyłem używany.
Czujnik kata skretu skalibrowany. Po przekręceniu zapłonu kontrolki gasną. pozostaje jeszcze jazda testowa z małą prędkością [ tak aby autko się samo toczyło na 1 ] do tego dojdzie pare jeszcze pare ostrych skrętów [ prawo lewo ]
Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Ciekawostki z ASO
- nowa taśma - 1000
- moduł zasilający 950
[ Dodano: 2014-09-24, 20:08 ]
wszystko OK
temat do zamknięcia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga