Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ABC 2.6 150 KM] Kontrolka, ciśnienie oleju Problem! Pomocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
pilary1122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
Lokalizacja: kościerzyna

[ ABC 2.6 150 KM] Kontrolka, ciśnienie oleju Problem! Pomocy

Post autor: pilary1122 » 15 wrz 2014, 21:32

Witam!
Kilka dni temu uporałem się z problemem zalewania silnika a wczoraj doszedł kolejny... : /
Otóż problem z kontrolką i ciśnieniem oleju...
Jadąc lub gazując powyżej 2300 obr zapala się kontrolka oleju i pika, ciśnienie na wolnych ponad 2 bar, przy 2300 obr ciśnienie wzrasta ale już powyżej 3500 tyś obr i więcej ciśnienie wzrasta prawie do 5 bar ale już powyżej 4 tyś obr czasami mniej ciśnienie zaczyna głupkować
Bardzo szybko skacze od 3 bar do 6 nieregularnie... Wstazówka tak zapierdziela że masakra...
Zaczęło się od tego jak ojcu pożyczyłem Audi a wzięłęm T4 2.5 w benzynie (Audi się chyba obraziło : p ) a wczoraj zrobiło się mało oleju, zeszło na minimum i zapaliła się kontrolka... Dolałem oleju ale problem został...
Proszę o pomoc! Nie wiem czy dzieje się coś z zaworem na pompie oleju czy jakiś czujnik ciśnienia?
Ten czujnik z beczułką odpowiada za wskazówkę ciśnienia ale czy też za kontrolkę?
Z góry dzięki! Nie wiem czy mogę nim teraz jeździć, a nie chce być uziemiony gdyż nie bd miał czym jeździć do pracy...

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 16 wrz 2014, 09:03

to na początek wymień czujnik i będziesz wiedział czy to jego wina. jeśli nie czujnik to wtedy kombinuj z pompą.

pilary1122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
Lokalizacja: kościerzyna

Post autor: pilary1122 » 20 wrz 2014, 16:12

Zalozylem nowy czujnik i dalej to samo...
Silnik ktory teraz posiadam pochodzi od A4
Znajduje sie gdzies w pompie zaworek cisnienia, bo w starym silniku mam przy kolku walu, w nowym nie moge znalesc... :/

[ Dodano: 2014-09-20, 16:12 ]
To teraz jestem skolowany...
Trace sily przy Secie... Codziennie po pracy siedzie przy niej do 22-23..
Cisnienie sprawdzalem manometrem przycinalo... Znalazlem zaworek wyczyscilem cisnienie Ok... Wkrecam czujnik i dalej kontrolka ale tez perzy wyzszych obrotach na wolnych znika... Na dodatek wskaznik naliczniku na 6 bar sie zatrzymal i stoi gdzie chwile po zlozeniu auta dzialal... :/

pawlak178
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 paź 2014, 18:21
Lokalizacja: gora kalwaria

Post autor: pawlak178 » 01 paź 2014, 19:27

witam kolego czytalem na ten temat juz bo mam to samo i jeden madry gosci opisal ten sam problem w v8 a potem v6 tez wymienial czujniki i kombinowal przyczyna byl tgz zimny lut w zegrach.kolega opisal ze przelutowal luty w zegrach i wszystkao wrocilo do normy.ja tez sie zabieram do tej operacji w chwili wolaego czasu u mnie wyskakuja poszcegolne czujniki jak koniec otulin na klockach olej przy wyszych obrotach a na WAG nie pokazywalo zadnych bledow pozdrawiam
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee

Awatar użytkownika
herbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 18 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: herbu » 27 paź 2014, 15:47

Mogą wariować zegary, czujnik, a ja bym jeszcze sprawdził filtr oleju i sam olej - słaby olej może powodować podobne problemy

pilary1122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
Lokalizacja: kościerzyna

Post autor: pilary1122 » 29 lis 2014, 13:55

Dziękuje za zainteresowanie
otóż w moim przypadku była walnięta wiązka przewodów idących do czujników
Ale pred tym przeczyściłem zawór w (smoku był syf)
ale dalej wariowało więc przezdzoniłem kable, które jak się okazało pod obrotami wibrowały i dawały złe wskazania : ]
Przy okazji nowy olej GTX i nowy filterek i uszczelka pod chłodniczką

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga