Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] hamulec reczny - awaria

Zawieszenie
kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 27 sty 2014, 06:09

Bardzo prosze o okreslenie ktory przewod do ktorego pinu ew. Jakies zdjecie na ktorym to widac.

edit.
Lewy zacisk
1-czerwono /zielony
2-brązowy
Prawy zacisk
1-czerwono/żółty
2-brązowo/biały

Awatar użytkownika
K4czy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2013, 12:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: K4czy » 20 lut 2014, 15:44

Również od pewnego czasu mam problem z ręcznym. Nie za bardzo wiem jak sobie z tym poradzić. Kabelki oglądałem i wyglądają ok, tym bardziej że ręczny działa zupełnie normalnie, zaciska się i odpuszcza bez problemu. Również jak zaciągnę go na np. biegu D i wcisnę gaz sam odpuszcza (asystent ruszania pod górkę?).

Objawy: :[
-na FIS świeci się żółty przekreślony znaczek P
-zazwyczaj zapala się po wrzuceniu biegu, ale często też po chwili od samego włączenia zapłonu
-brak innych komunikatów
-VAG w błędach widzi tylko usterkę sterownika EPB (niestety chwilowo nie mam kompletnego odczytu przy sobie)

Pytania: <mysli>
-jak wymienić sterownik EPB? Jak VAGiem zakodować nowy? Mam drugi sterownik ale niestety po podłączeniu bez kodowania dzieją się straszne rzeczy i oczywiście hamulec przestaje działać. Podłączam stary i wszystko ok tyle że błąd zawsze wraca.

-słyszałem że była jakaś aktualizacja softu do sterowników EPB, czy zwykły śmiertelnik jest w stanie to zrobić?

jezyk30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 24 maja 2013, 16:47
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: jezyk30 » 08 sie 2014, 22:03

kurcze u mnie jest to samo też piszczy jak wrzucam na D ale nie patrzyłem modułu kable ok

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 09 sie 2014, 02:32

Panowie kable mogą z zewnątrz wyglądać ok a w środku np będą zgnite, u mnie tak było, walczyłem z tym długi czas dopóki ogarnalem, polecam na początku ściągnąć wtyczke od silniczka i zobaczyć na piny bo one lubią pierwsze paść, pozdro

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 30 sie 2014, 06:58

przewody przy pinach śniedzieją.. w ASO jest dostępny zestaw naprawczy, czyli przewod zarobiony PINEM.
Pozdrawiam,

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 lut 2016, 14:18

Przepraszam za odkopanie tematu, ale nie chciałem zakładać nowego. Mam problem, bo mam błędy hamulca ręcznego (błąd 02434 i błąd 02435). Wydaje mi się, że winne są przewody, ponieważ ręczny działa poprawnie. Tylko czasami (co kilka dni) wyrzuca błąd na desce. I tu moje pytanie Co jest potrzebne do wymiany przewodów na obie strony? I jak to zrobić? Mile widziane numery części lub aukcje z allegro. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 02 lut 2016, 15:34

W tym temacie masz numery kostek jak i konektorów, informację który kolor przewodu w który pin.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 lut 2016, 17:20

Ok, już zamówiłem gotowe złącza, które wystarczy tylko przylutować do obciętych kabli.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.

lukasv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 04 paź 2015, 10:36
Lokalizacja: Przyszowa/Paderborn

Post autor: lukasv6 » 02 lut 2016, 17:47

zależy do którego miejsca chcesz zlutować kable jak do baagażnika to potrzebujesz na jedną strone 0.5m kabla linka 2x2,5 kostki są na allegro, mi udało się przerobić do starych kostek

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 lut 2016, 22:10

Kupiłem z kablem o długości 40 cm. Coś się wymyśli <lol>.

passatgl5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 13 lip 2010, 08:47
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » 03 lut 2016, 00:31

U mnie problem je jest taki: wiazka najpierw naprawiana ori pinami nie przynioslo skutku, teraz kupilem cala nowa ori wiazke z ASO do zacisku z lewej strony i nadal co jakis czas reczny nie dziala i choinka na fisie. Blad od otwartego obwodu lewego zacisku , juz mnie chce szlag trafić. Co moze byc przyczyną takiego objawu????

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 lut 2016, 00:36

Sterownik?

passatgl5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 13 lip 2010, 08:47
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » 03 lut 2016, 00:52

Myslisz ze glosilby blad stricte od otwartego obwodu? Czasem sieje bledem od braku mozliwosci przeprowadzenia "samo testu" w wolnym tlumaczeniu. Jest tez info sygnal niewiarygodny... Nie jest tak ze jak padniety jest sterownik to glosi blad od samego sterownika?

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 24 sie 2016, 15:38

passatgl5 pisze:Myslisz ze glosilby blad stricte od otwartego obwodu? Czasem sieje bledem od braku mozliwosci przeprowadzenia "samo testu" w wolnym tlumaczeniu. Jest tez info sygnal niewiarygodny... Nie jest tak ze jak padniety jest sterownik to glosi blad od samego sterownika?
Temat odkopuje, tez problem z ręcznym, pora zakupić kabelki i czas na wymiane, z tego co zdazylem zobaczyc przy sciaganiu kola i odblokowywaniu zaciagnietego ręcznego to ze poprzednio juz ktos tam cos grzebal bo kable owiniete tasma izolacyjna.

A ty swój problem z ręcznym rozwiazales? Jak nie to zawsze mozesz pożyczyć od kogoś sterownik i podmienić :D

adis1992

Post autor: adis1992 » 26 lut 2017, 17:54

Witam, muszę odgrzać temat. Przeczytałem cały lecz nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, otóż u mnie problem jest inny na przeglądzie diagnosta stwierdził, że ręczny po lewej stronie się nie zaciąga. Jak czytałem, to wszyscy mają problem nieodpuszczającym ręcznym, a mój w ogóle nie zaciąga lewego koła, przy czym na fisie brak błędów. Co może być przyczyną? Wiązka? Jak sprawdzić w VCDS ewentualne błędy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga