[C5 2.4]montaż tempomatu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:17
- Lokalizacja: WAGROWIEC/STOCKHOLM
[C5 2.4]montaż tempomatu
witam szanownych forumowiczów, może i tym razem pomożecie...
otóż interesuje mnie montaż tempomatu do mojej audiczki a6 c5 '98/99 2.4 benz tiptronic
dodam ze nie mam fisa
z tego co słyszałem to trzeba wymienić manetke kierunkowskazu czy wycieraczki ale czy jest to możliwe bez instalowania nowego sterownika czy po prostu podpinam pod istniejący komputer centralny? i jaki ewentualny koszt??
pytanie skierowane do każdego kto ma jakiekolwiek pojęcie o tym!
kazda rada cenna... pozdrówka!!
otóż interesuje mnie montaż tempomatu do mojej audiczki a6 c5 '98/99 2.4 benz tiptronic
dodam ze nie mam fisa
z tego co słyszałem to trzeba wymienić manetke kierunkowskazu czy wycieraczki ale czy jest to możliwe bez instalowania nowego sterownika czy po prostu podpinam pod istniejący komputer centralny? i jaki ewentualny koszt??
pytanie skierowane do każdego kto ma jakiekolwiek pojęcie o tym!
kazda rada cenna... pozdrówka!!
Ostatnio zmieniony 06 maja 2008, 21:52 przez GREGORY, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A6 .... NIEBO MNIE NIE CHCE A PIEKŁO OBAWIA SIE ŻE NIM ZAWŁADNE....
- alexpulawy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 16:05
- Lokalizacja: Puławy/Didcot UK
Panowie sprawa jest prosta
Tempomat mozna zainstalowac w kazdej wersji tyle ze:
Przepustnica na linke - wtedy sterownik powietrzny duzo roboty - praktycznie nie oplacalne
Przepustnica elektroniczna - mam taka - wtedy manetka tempomatu i 5 kabelkow do kompa
Max 1.5 godziny z dwoma przerwami na 2 piwka - oczywiscie aktywacja na koncu vag-ina
Kto nie wie jaka ma przepustnice odsylam do podstaw mechaniki
zreszta po podniesieniu maski widac czy jest linka czy tylko kabelki.
A jak juz ktos nie wie gdzie przepustnice znalezc ... to bez komentarza
Tempomat mozna zainstalowac w kazdej wersji tyle ze:
Przepustnica na linke - wtedy sterownik powietrzny duzo roboty - praktycznie nie oplacalne
Przepustnica elektroniczna - mam taka - wtedy manetka tempomatu i 5 kabelkow do kompa
Max 1.5 godziny z dwoma przerwami na 2 piwka - oczywiscie aktywacja na koncu vag-ina
Kto nie wie jaka ma przepustnice odsylam do podstaw mechaniki
zreszta po podniesieniu maski widac czy jest linka czy tylko kabelki.
A jak juz ktos nie wie gdzie przepustnice znalezc ... to bez komentarza
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kolego temat wielokrotnie poruszany - jak użyjesz google jako pierwsze zwraca link: http://autopasjonat.pl/instrukcja-monta ... a6-2-5tdi/Matys83 pisze:to moze by sie kolega pochwalil jak to sie w 1.5 godziny robi ewentualnie jakis link
Montaż jest identyczny dla Twojego silnika (podłączenie elektryczne jest takie samo - oto dowód http://turbobit.net/l57kz1ykdwz0.html)
Powodzenia w montażu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 gru 2014, 19:13
- Lokalizacja: Detmold
Kolego temat wielokrotnie poruszany - jak użyjesz google jako pierwsze zwraca link: http://autopasjonat.pl/instrukcja-monta ... atu-w-audi
Witam postępowałem zgodnie z instrukcją w linku ale na samym końcu natknąłem się na problem a dokładnie z ostatnim czyli 6 pinem , opisany jest bezpiecznik 15 A i czerwono - biały przewód i oto właśnie mój problem w skrzynce gdzie znajduje się kaputer mam jeden bezpiecznik 40 A i jeden przekaźnik i żadnego Czerwono - Białego przewodu dodam że mam audi a6 2.4 1999 r
prosił bym o w miarę szybka pomoc
Witam postępowałem zgodnie z instrukcją w linku ale na samym końcu natknąłem się na problem a dokładnie z ostatnim czyli 6 pinem , opisany jest bezpiecznik 15 A i czerwono - biały przewód i oto właśnie mój problem w skrzynce gdzie znajduje się kaputer mam jeden bezpiecznik 40 A i jeden przekaźnik i żadnego Czerwono - Białego przewodu dodam że mam audi a6 2.4 1999 r
prosił bym o w miarę szybka pomoc
Avant
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7156
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Powtórzę mój post napisany 2 miesiące temu:
Ja wpiąłem się w pomarańczową kostkę pin 5 ( zaraz obok tej białej ) - jest tam czarno-niebieski grubas
Takie podpięcie jest zgodne ze schematami elektrycznymi ( do 2.4 i 2.8 V6 , w 2.7BiT na 99% jest to samo ) - ten kabel odpowiada za zasilanie ECU i wtryskiwaczy. Można awaryjnie założyć jeszcze bezpiecznik - ja nie dałem , a montowałem w drugim aucie i nic się nie dzieje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 gru 2014, 19:13
- Lokalizacja: Detmold
Ja wpiąłem się w pomarańczową kostkę pin 5 ( zaraz obok tej białej ) - jest tam czarno-niebieski grubas
Takie podpięcie jest zgodne ze schematami elektrycznymi ( do 2.4 i 2.8 V6 , w 2.7BiT na 99% jest to samo ) - ten kabel odpowiada za zasilanie ECU i wtryskiwaczy. Można awaryjnie założyć jeszcze bezpiecznik - ja nie dałem , a montowałem w drugim aucie i nic się nie dzieje[/quote][/quote]
A więc zamiast czerwono - białego wpioles się 6 pinem z manetki w 5 pin z pomarańczowej wtyczki ?
Takie podpięcie jest zgodne ze schematami elektrycznymi ( do 2.4 i 2.8 V6 , w 2.7BiT na 99% jest to samo ) - ten kabel odpowiada za zasilanie ECU i wtryskiwaczy. Można awaryjnie założyć jeszcze bezpiecznik - ja nie dałem , a montowałem w drugim aucie i nic się nie dzieje[/quote][/quote]
A więc zamiast czerwono - białego wpioles się 6 pinem z manetki w 5 pin z pomarańczowej wtyczki ?
Avant
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga