Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 27 sie 2014, 11:16

kaloh1 pisze:Właściwie więc na czym stanęło z wtryskami od 4,2? Pytam, bo mam takie u siebie.
Tj można zastosować te wtryski, ale do silników nowszych niż BMK. Nie mówił mi tego Pan Józio czy inni, tylko najbardziej ogarnięte osoby w TDI w Waw.
posti gdzie jesteś i co Ty na to, bo Twoja teoria zaczyna sie walić niczym domek z kart?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 27 sie 2014, 21:22

bosniak_sg pisze:
kaloh1 pisze:Właściwie więc na czym stanęło z wtryskami od 4,2? Pytam, bo mam takie u siebie.
Tj można zastosować te wtryski, ale do silników nowszych niż BMK. Nie mówił mi tego Pan Józio czy inni, tylko najbardziej ogarnięte osoby w TDI w Waw.
posti gdzie jesteś i co Ty na to, bo Twoja teoria zaczyna sie walić niczym domek z kart?
W nowych można zamienić ale w bmk nie wiem
wtrysk Bosch 0 445 115 085 - Audi A5 silnik CAPA 3.0 tdi
wtrysk Bosch 0 445 115 085 - Audi A8 silnik BMC 4.2 tdi
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 28 sie 2014, 08:41

Panowie mam pytanie po wymianie wtrysków wszystkie objawy znikneły. Ale jak zaczynam jeździć jak emeryt to po pewnym czasie czuje spaliny w aucie.
Nic nie kopci na zewnątrz. Tylko ten nieprzyjemny zapach. Nie mam dpf.
Może macie jakiś pomysł?

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 28 sie 2014, 09:45

cbartek pisze:Panowie mam pytanie po wymianie wtrysków wszystkie objawy znikneły. Ale jak zaczynam jeździć jak emeryt to po pewnym czasie czuje spaliny w aucie.
Nic nie kopci na zewnątrz. Tylko ten nieprzyjemny zapach. Nie mam dpf.
Może macie jakiś pomysł?
Prawdopodobnie nieszczelność w układzie wydechowym.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 28 sie 2014, 10:09

Rozumiem ze to grubsza sprawa i mechanikowi trzeba zlecic.
Dziwi mnie ze jesli jeżdże normalnie tego nie ma, ale tylko kiedy chce bardzo ekonomicznie pojawia sie zapach

kaloh1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2010, 15:08
Lokalizacja: Sieradz/Warszawa

Post autor: kaloh1 » 28 sie 2014, 10:20

Też tak miałem, sprawdź dokręcenie wszystkiego, co zdejmowałeś podczas wymiany wtrysków.
A6 3.0 tdi by CS

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 28 sie 2014, 10:21

mechanik demontował ale nie widziałem żeby cos majstrował przy wydechu

rafalski1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:05
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: rafalski1979 » 22 wrz 2014, 19:09

Witam Panowie czy możecie mi ocenić logi, z góry dziękuję i pozdrawiam :)

16:53:53 Group 072
2.0 ms Time Corr.
18.0 ms Time Corr.
10.0 ms Time Corr.


16:53:53 Group 073
6.0 ms Time Corr.
20.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.


16:53:53 Group 074
14.0 ms Time Corr.
32.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.


16:53:10 Group 075
14.0 ms Time Corr.
34.0 ms Time Corr.
26.0 ms Time Corr.


16:53:10 Group 076
6.0 ms Time Corr.
22.0 ms Time Corr.
20.0 ms Time Corr.


16:53:10 Group 077
14.0 ms Time Corr.
38.0 ms Time Corr.
16.0 ms Time Corr.


16:54:41 Group 013
0.00 mg/str Inj. Quantity
0.19 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity


16:54:57 Group 014
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.28 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 22 wrz 2014, 20:19

z logów wynika, że nie leją

oleju nie przybywa?nic złego nie odczuwasz podczas jazdy?

w moim starym silniku BMK też miałem wartości na + i to oznaczało podobno zapieczone wtryski a nie lejące i u mnie oleju nie przybywało

swapuje właśnie na motor po liftowy o kodzie CCW z A5 <figielek>
Seryjny 3.0TDI [BMK] 224PS++ zastąpiony poliftowym 3.0TDI [CCW] 239PS++ :)

rafalski1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:05
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: rafalski1979 » 22 wrz 2014, 20:25

antonio_ pisze:z logów wynika, że nie leją

oleju nie przybywa?nic złego nie odczuwasz podczas jazdy?

w moim starym silniku BMK też miałem wartości na + i to oznaczało podobno zapieczone wtryski a nie lejące i u mnie oleju nie przybywało

swapuje właśnie na motor po liftowy o kodzie CCW z A5 <figielek>
Dziękuję za ocenę :> tak myślałem że prawdopodobnie zapieczone, auto stoi czasami nawet miesiąc bez odpalania
oleju nie przybywa ale sprawdzę jeszcze dla pewności
może jeszcze się ktoś wypowie na temat logów
powodzenia w swapowaniu <luzik> <okok>

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 22 wrz 2014, 20:29

dynamika jazdy normalna czy czujesz jakieś spadki?

jeździłeś drugim takim audi? masz jakieś porównanie?

rafalski1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:05
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: rafalski1979 » 22 wrz 2014, 20:38

antonio_ pisze:dynamika jazdy normalna czy czujesz jakieś spadki?

jeździłeś drugim takim audi? masz jakieś porównanie?
nie miałem okazji jeździć z tym silnikiem drugim audi niestety :(
al jakoś specjalnie nie czuję spadku czy spadków mocy :>

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 22 wrz 2014, 20:40

to jeździj i nie szukaj sobie kosztów..

koszt nowych wtrysków to prawie koszt zakupu silnika poliftowego z poprawionym rozrządem i wtryskami
Seryjny 3.0TDI [BMK] 224PS++ zastąpiony poliftowym 3.0TDI [CCW] 239PS++ :)

rafalski1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2014, 22:05
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: rafalski1979 » 22 wrz 2014, 20:46

antonio_ pisze:to jeździj i nie szukaj sobie kosztów..

koszt nowych wtrysków to prawie koszt zakupu silnika poliftowego z poprawionym rozrządem i wtryskami
ok rozumiem, sprawdzam wszystko bo chcę pojechać na program i nie chcę żeby wyszły mi jakieś niespodzianki po programie albo w trakcie
a pytanie jeszcze czy na zapieczone wtryski to "Liqui Moly Spulung" zapodać czy dać sobie z tym spokój :> albo jakaś inna alternatywa na to? :)

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 22 wrz 2014, 20:51

te specyfiki raczej nic nie pomogą więc odpuść sobie

ewentualnie myjka ultradźwiękowa
Seryjny 3.0TDI [BMK] 224PS++ zastąpiony poliftowym 3.0TDI [CCW] 239PS++ :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga