Wymiana amorków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:33
- Lokalizacja: Łódź
Wymiana amorków
Witam. Chodzi mi o wymianę amorków z przodu czy trzeba ściągać sprężyny i poprosił bym o jakiś schemat i jakie założyć najlepiej. Pozdrawiam.
mario
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Amorek wyjmiesz razem ze sprężyną i odbojnikiem na górze amora.
Wyciągnięcie i włożenie jest banalnie proste tylko jak kolega wyżej napisał potrzeba dwa ściągacze do zdemontowania sprężyn z amorów.
Zwróć uwagę na jeden fakt: U mnie na tyle jak pojechałem na trzepaczki to pokazało sprawność amorów na poziomie 3 i 4% czyli jakby ich jużnie było. A tak naprawdę winne były odbojniki, które nie trzymały igły amora już. Po wymianie samych odbojników amory po 44% więc jak najbardziej zdatne do jazdy. Polecam to sprawdzić Tobie i innym bo ja dałem się naciągnąć na nowe sachsy za 1300zł a te stare teraz leżą i pewnie auto nie dożyje kiedy znowu się je zamontuje...
Na seryjne sprężyny naprawdę zamontuj najlepiej ori , do Twojego modelu nie powinny za bardzo szarpnąć po kieszeni a przynajmniej nie będziesz eksperymentował z zamiennikami.
Wyciągnięcie i włożenie jest banalnie proste tylko jak kolega wyżej napisał potrzeba dwa ściągacze do zdemontowania sprężyn z amorów.
Zwróć uwagę na jeden fakt: U mnie na tyle jak pojechałem na trzepaczki to pokazało sprawność amorów na poziomie 3 i 4% czyli jakby ich jużnie było. A tak naprawdę winne były odbojniki, które nie trzymały igły amora już. Po wymianie samych odbojników amory po 44% więc jak najbardziej zdatne do jazdy. Polecam to sprawdzić Tobie i innym bo ja dałem się naciągnąć na nowe sachsy za 1300zł a te stare teraz leżą i pewnie auto nie dożyje kiedy znowu się je zamontuje...
Na seryjne sprężyny naprawdę zamontuj najlepiej ori , do Twojego modelu nie powinny za bardzo szarpnąć po kieszeni a przynajmniej nie będziesz eksperymentował z zamiennikami.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
spory czas temu w intercarsie byly (na ich www)simpleman pisze:Macie moze namiar na kogos kto ma dostep do sachs advantage?
O ile z przodem nie ma problemu to za nic nie moge znalezc nic na tyl. Ani amorow, ani odboi, ani mocowac.
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
@enduro7 dzięki za hint. Jestem nowy w audi, w ogóle w niemcach i coś mi się wydaje, że muszę jakiegoś manuala dorwać, albo właśnie else.
Wpadł mi jeszcze w oko zestaw KONI FSD Part #: 2100-4013 i tak sobie myślę, czy to nie było by lepsze rozwiązanie + sprężyny H&R.
Miał ktoś już coś takiego u siebie.
Wpadł mi jeszcze w oko zestaw KONI FSD Part #: 2100-4013 i tak sobie myślę, czy to nie było by lepsze rozwiązanie + sprężyny H&R.
Miał ktoś już coś takiego u siebie.
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
Koledzy u mnie w 1.8TQ powoli koncza sie amory 29-40%, zawias mam fabryczny -20mm na czerwoncyh sachsach (1BE??). Co kupic o podobnej charakterystyce lub ciut twardsze aby w sakretach mozna było przycisnac zamiast hamowac a jednoczesnie nie tłukło na dołach? [/list]
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga