Witam mam taki problem z wycieraczkami
Nie wiem za co mam sie dobrać aby nie rozbebeszać wszystkiego może ktoś coś??
Dziwnie działajace wycieraczki
Dziwnie działajace wycieraczki
Moje mody:
Ledy w podświetlaniu tablicy rej.
Ledy w podświetlaniu tablicy rej.
Obawiam się, że bez rozbebeszania się nie obejdzie.
Podobny problem braciak miał w Golfie 3 po tym jak rozleciał mu się mechanizm wycieraczek i zakładaliśmy nowy ze starym silnikiem. Trzeba było prawidłowo ustawić silnik względem mechanizmu.
Pytanie tylko skąd u Ciebie taki problem? Grzebałeś coś przy wycieraczkach? Wymieniałeś / czyściłeś mechanizm lub silnik?
Podobny problem braciak miał w Golfie 3 po tym jak rozleciał mu się mechanizm wycieraczek i zakładaliśmy nowy ze starym silnikiem. Trzeba było prawidłowo ustawić silnik względem mechanizmu.
Pytanie tylko skąd u Ciebie taki problem? Grzebałeś coś przy wycieraczkach? Wymieniałeś / czyściłeś mechanizm lub silnik?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
to raczej nie będzie wina przekaźnika, jeśli wycieraczki nie zatrzymują Ci się w pozycji 0 czyli w skrajnym dolnym położeniu to jest to zapewne wina mechanizmu. A więc tak, cały mechanizm działa na takiej zasadzie że silniczek obraca wajchą a ta wajcha wprawia w ruch wycieraczki, ta wajcha do silniczka jest przykręcona śrubą i czasami może stać się tak że ta śruba się poluzuje albo coś i ten mechanizm się przestawi tzn silniczek wykona 1/4 albo 1/2 obrotu sam, a wajcha się np zblokuje. Wtedy nie ma synchronizacji, silnik zatrzymuje się ale że wajcha względem silniczka jest przesunięta to wychodzą takie jaja. To jest na takiej samej zasadzie jak wałek rozrządu i koło zębate, obydwie te części nie są przytwierdzone do siebie na stałe i jak przy demontażu wałka potem źle założysz koło zębate i przesunie się ono względem wałka przy dokręcaniu to będzie klekotać zawór o tłok. Tu tak samo, jak się wajcha przesunęła względem silniczka to tak się będzie działo, sory ze tak dużo ale mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi wystarczy że poluzujesz śrubę która przytwierdza wajchę do silniczka, ustawisz wycieraczki na dole i dokręcisz śrubę
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga