puka przy dohamowywaniu
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 885
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
puka przy dohamowywaniu
Witam mam problem, jak zaczynam hamowac o pod sam koniec cos puknie tak, że czuc to w pedałach na podłodze itd. Obstawiam łączniki bo wymieniałem je na podniesionym aucie i nie były założone tak jak oryginalne tylko kapke pod innym kątem, opuściłem auto i już. Co prawda najtańsze jakie znalazłem bo pierwsza wymiana jak bym coś skopał to nie szkoda.
Czy łączniki i stabilizator biowa udział w momecie hamowania lub ruszania szybszego? może to pukać czy szukać problemu gdzieś indziej? jak bede miał sposobność chyba w weekend to zerkne na łączniki moze juz czas przyszedł i gumy poleciały wkoncu para 15zł i od kwietnia sa na aucie
Czy łączniki i stabilizator biowa udział w momecie hamowania lub ruszania szybszego? może to pukać czy szukać problemu gdzieś indziej? jak bede miał sposobność chyba w weekend to zerkne na łączniki moze juz czas przyszedł i gumy poleciały wkoncu para 15zł i od kwietnia sa na aucie
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Polecam najpierw wizytę w stacji diagnostycznej powiedzą co puka..
Przyczyn może być wiele.
Miałem taki sam problem w przypadku górnego przedniego wahacza, przy wymianie okazało się że winą też mogą być tulejki w dolnych wahaczach typu Banan.. także polecam wydać 20 zł na diagnozę
Przyczyn może być wiele.
Miałem taki sam problem w przypadku górnego przedniego wahacza, przy wymianie okazało się że winą też mogą być tulejki w dolnych wahaczach typu Banan.. także polecam wydać 20 zł na diagnozę
Nowy posiadacz Audi
A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI
A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ja ze stacją diagnostyczną mam słabe doświadczenia.
Na co dzień mają do czynienia z taką ilością złomu ledwo trzymającego się kupy, że dopóki wahacz jeszcze jakoś się trzyma a zardzewiałe elementy podłogi nie szorują po asfalcie iskrząc na plamy z wylewającego się przez dziurę w baku paliwa, to nie widzą problemu.
Niestety w naszym zawieszeniu wszystko dobrze widać dopiero po rozmontowaniu.
Skoro coś tam wali to i tak trzeba to będzie rozebrać, kupić i wymienić - po co przeciągać temat?
Na co dzień mają do czynienia z taką ilością złomu ledwo trzymającego się kupy, że dopóki wahacz jeszcze jakoś się trzyma a zardzewiałe elementy podłogi nie szorują po asfalcie iskrząc na plamy z wylewającego się przez dziurę w baku paliwa, to nie widzą problemu.
Niestety w naszym zawieszeniu wszystko dobrze widać dopiero po rozmontowaniu.
Skoro coś tam wali to i tak trzeba to będzie rozebrać, kupić i wymienić - po co przeciągać temat?
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 885
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
kola mam podokrecane, wywazałem je z kolega a łączniki narazie reka nie da rady ich ruszyc, po 10-tym bębę zamawiał łączniki i poskładam je tak jak byc powinny i przy okazji zernke na całą resztę. Na stacje diagnostyczna wjade ale juz z nowymi łącznikami
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 10 wrz 2009, 20:11
- Lokalizacja: Łódź
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 885
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jutro dokrece śruby ale z tego co pamietam to mocno je dokrecilem, chyba ze się ułożyły... i czas dokręcić lub wymienić. podniose auto może zobacze czy to na 100% łącznik jak to tak to może patent z WD40 pomoże doraźnie do wypłaty (szkoda, że ziemia nie kręci się 30 razy szybciej... wypłata była by codziennie ) jak nie pomoże to stacja i już. Ile orientacyjnie moze kosztować coś takiego?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Panowie mam podobny problem, mechanik nic nie pokojącego nie stwierdził ( podkreślam że zaczelo stukac po wymianie tarcz i klockó) na stacji diagnostycznej takze stwierdzili ze wszystko wporządku. Dalej nie rozwikłałem problemu bo wszystko wygląda dobrze czekam z niecierpliwośćia na możliwe rozwiązania. Ps. Mechanik przypusza że jarzma się wyrobiły. Slychać stukanie najcześciej od strony kierowcy, ale czasami to także losowo raz z tyłu raz z przodu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga