Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] Jak ustawić kąt wychylenia koła na wielowachaczach.

Zawieszenie
wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 24 lis 2013, 20:07

no własnie dlaczego obydwa i takie samo identyczne zużycie możei i tak jesli ty miałeś takie same problemy powiedz mi tylko czy wymieniałeś całe zawieszenie wszystlie wahacze czy jakies pojedyńcze ?
sam nie wiem co robić ale jesli u Ciebie było przed wymianą zle a po wymianie wszystkie parametry się zmieniły na lepsze to jest to ewidentnie jakaś przyczyna

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 24 lis 2013, 20:12

Czy nikt do tej pory nie zauważył, że kolega ma zamontowane niższe sprężyny które powodują zwiększenie negatywu?A większy negatyw powoduje zwiększone zużycie wewnętrznej części bieżnika :( - coś za coś :)

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 24 lis 2013, 20:46

Zagór, powiem szczeze ze i tą opcię rozważałem też gdzieś o tym czytałem że tak może być powiedz mi czy twoim zdanie lekkie frezowanie tych otworów dosłownie 3-4 mm pomoże wiele osób mówi ze tak . Zależy mi tez na wyglądzie auta więc jesli to miałoby pomóc to pewnie bym się zdecydował

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 24 lis 2013, 21:11

wojtass pisze:no własnie dlaczego obydwa i takie samo identyczne zużycie możei i tak jesli ty miałeś takie same problemy powiedz mi tylko czy wymieniałeś całe zawieszenie wszystlie wahacze czy jakies pojedyńcze ?
sam nie wiem co robić ale jesli u Ciebie było przed wymianą zle a po wymianie wszystkie parametry się zmieniły na lepsze to jest to ewidentnie jakaś przyczyna
wymiana kompletnego +amory kyb ultra sr +sztywny stabilizator z regulacją aby usztywnić standartowy zawias bez utraty wysokości i skoku a tył wymiana amory koni sport z regulacją +sztywniejszy stabilizator z reg sztywności . a wszystko to było wynikiem walki o stabilność w koleinach .na koniec okazało się żę przyczyną było niewłaściwe ustawienie geometri a konkretnie tego punktu x .ale nie żałuję teraz to zupełnie inaczej jeżdzi bez pogorszenia komfortu
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 25 lis 2013, 20:25

koledzy a czy ktoś z was stosował rozpórke przyszedł mi taki pomysł że może stosując takie cudo dałoby się o tyle rozeprzeć ?

user

Post autor: user » 24 mar 2014, 09:40

Zagór pisze:Czy nikt do tej pory nie zauważył, że kolega ma zamontowane niższe sprężyny które powodują zwiększenie negatywu?A większy negatyw powoduje zwiększone zużycie wewnętrznej części bieżnika :( - coś za coś :)
tak czytam i nie wierze, ze dopiero Ty to napisałes. oczywiscie ze 'Gleba" zjada geometrie i nic z tym nie zrobisz.. a wiercic/frezowac otwory to juz chyba lekka przesada.
ps
ori rozporka ma dlugosc dopasowana do ori rozstawu, wiec raczej nic nie rozeprzesz ;]

tomek7606
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 07 sie 2013, 20:32
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: tomek7606 » 25 maja 2014, 14:02

Kolega w passacie też miał problem z kątem koła kombinował jak koń pod górę aż wreszcie wypiłował fasolki w kielichu delikatnie i wszystko jest okej.Był nawet program w tv jak to robili identycznie jak on.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga