Niewiem jak sie nazywa ta czesc dla tego wstawilem kropki, jak sie dowiem to zmienie.
A pytanie brzmi - jak to sie wymienia? czy da rade samemu na parkingu? itp.
Wszelkie wskazowki mile widziane :-D
[A6 C5 1.9] samodzielna wymiana .... tuleje belki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
[A6 C5 1.9] samodzielna wymiana .... tuleje belki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 18:44 przez Robson, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
Juz mi sie odechcialo samemu robic. Poszukam mechanika
[ Dodano: 2009-07-16, 22:26 ]
Na forum AKP znalazłem że jeden koleś to robił i nie było aż tak strasznie, tylko że on miał kanal
[ Dodano: 2009-07-31, 19:41 ]
Silentblocki zmienione :mrgreen: , nie zmienialem sam, ale zrobil to koles przed garazem, nawet szybko mu to poszlo.
Potrzebne to wymiany:
dobre klucze, koziolek, lewarek(nie ten od samochodu)
Ale dalej mi cos stuka z tylu
wymienilem juz :
silentblocki (stare były rozdupcone nieżle)
sprezyny
amory
odboje
Co tam jeszcze moze sie tłuc :?: jest to takie dobre "ÂŁup!" na dziurach. :roll:
[ Dodano: 2009-08-03, 17:43 ]
To popisze dalej sobie sam.
Zmiejszyłem cisnienie w kołach na 2.20 i jest troche lepiej, ale jeszcze nie to co powinno być.
Nowe amortyzatory są o 6cm krótsze.
[ Dodano: 2009-08-05, 19:34 ]
Już wiem co sie tłuklo :-D
żle założyłem spężyny (do góry nogami) :-P
[ Dodano: 2009-07-16, 22:26 ]
Na forum AKP znalazłem że jeden koleś to robił i nie było aż tak strasznie, tylko że on miał kanal
[ Dodano: 2009-07-31, 19:41 ]
Silentblocki zmienione :mrgreen: , nie zmienialem sam, ale zrobil to koles przed garazem, nawet szybko mu to poszlo.
Potrzebne to wymiany:
dobre klucze, koziolek, lewarek(nie ten od samochodu)
Ale dalej mi cos stuka z tylu
wymienilem juz :
silentblocki (stare były rozdupcone nieżle)
sprezyny
amory
odboje
Co tam jeszcze moze sie tłuc :?: jest to takie dobre "ÂŁup!" na dziurach. :roll:
[ Dodano: 2009-08-03, 17:43 ]
To popisze dalej sobie sam.
Zmiejszyłem cisnienie w kołach na 2.20 i jest troche lepiej, ale jeszcze nie to co powinno być.
Nowe amortyzatory są o 6cm krótsze.
[ Dodano: 2009-08-05, 19:34 ]
Już wiem co sie tłuklo :-D
żle założyłem spężyny (do góry nogami) :-P
Po trupach do celu :mrgreen: . Z tym silentblockami to wystarczy mieć dobre klucze i każdy sobie poradzi, tylko czy tam nie ma regulacji ? Pamiętam jak wymieniałem je u jednego gościa to zapytał się mnie czy nie pójdzie mu zbieżność ponieważ całą ten część możemy przesuwać ? Ja je tylko wymieniłem bo taka jest moja praca a zaleciłem mu żeby pojechał na stacje diagnostyczną i tam się dowie czy tylne zwieszenie w A6 C5 sedan z zwykłą belką podlega regulacji. Jednak nie pojawił się żeby mi powiedzieć czy tak rzeczywiście jest więc nie wiem jeśli mamy jakiegoś forumowicza z stacji diagnostycznej to fajnie byłoby że sprawdził czy jest taka możliwość.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
panowie napiszcie jak ustawić tą belkę prosto??teraz jak na lato założyłem 18 koła to widać różnicę na tyle ze prawe koło wystaje bardziej o ok 5mm od lewego co głupio wygląda przy szerokim kole. wystarczy poluzować śruby i pchnąć czy jest jakaś specjalna procedura??
poza tym na łukach w prawo bardzo często włącza mi się kontrola trakcji mimo ze auto jej nie traci i myślę ze może to być spowodowane złym ustawieniem belki.
poza tym na łukach w prawo bardzo często włącza mi się kontrola trakcji mimo ze auto jej nie traci i myślę ze może to być spowodowane złym ustawieniem belki.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga