Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] a6 c5 pływa po drodze pomocy

Zawieszenie
ryba_73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 mar 2011, 00:30
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: ryba_73 » 10 kwie 2013, 21:50

Witam yoyo200 ile dałeś za nowe tuleje? u mnie jest podobny problem i musiałbym się zabrać za tył.
ryba_73

yoyo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 21 lis 2012, 16:10
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: yoyo200 » 19 kwie 2013, 22:59

ja dałem 260zł:) tuleje firmy kraft

ryba_73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 mar 2011, 00:30
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: ryba_73 » 20 kwie 2013, 18:38

Witam yoyo200

Wielkie dzięki za info będę musiał zakupić tuleje i je wymienić, w tym miesiącu już nie dam rady ale w przyszłym za to się zabieram.
ryba_73

igor0111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 05 paź 2013, 21:33
Lokalizacja: Żory

Post autor: igor0111 » 23 lut 2014, 21:17

mysza pisze:sprawdz geometrie kół kolego i kąty ..... tez tak miałem po wyregulowaniu wszystko gra <okok>
hmmmm... też mam podobny problem i już zaliczyłem człowieka od "regulacji prowadzenia", ale powiedział mi, że w tym typie zawieszenia nie reguluje się kątów kół... zrobił mnie w balona? Pamiętam, że w passacie b5 którego miałem przed moim audi mówił to samo. Koleś od zawsze ma ten zakład i cieszy się dobrą opinią w naszym mieście. Czyżby słusznie??
Jutro wymontuję tylne zawieszenie, choć wygląda dobrze. Może na stole coś zobaczę
Uważam, że jak mam audi to jestem lepszy :)

mateuszsta20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa/Utrecht

Post autor: mateuszsta20 » 24 lut 2014, 09:16

Jak auto plywa to tuleje w tylniej belce siedza! Sam tego doswiadczylem i po wymianie, po problemie.

kanok2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 01 lut 2013, 18:53
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kanok2 » 24 lut 2014, 20:44

Koledzy, a w Quattro są takie same tuleje jak w ośce?

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 24 lut 2014, 22:57

igor0111 pisze:hmmmm... też mam podobny problem i już zaliczyłem człowieka od "regulacji prowadzenia", ale powiedział mi, że w tym typie zawieszenia nie reguluje się kątów kół... zrobił mnie w balona? Pamiętam, że w passacie b5 którego miałem przed moim audi mówił to samo. Koleś od zawsze ma ten zakład i cieszy się dobrą opinią w naszym mieście. Czyżby słusznie??
Z tego co kojarzę to kąty reguluje sie ta małą śrubką wkręcaną w końcówkę drążka. No chyba że się mylę to proszę mnie poprawić.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 24 lut 2014, 23:04

Quattro ma inne zawieszenie z tyłu. Przede wszystkim nie ma belki :)

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 28 lut 2014, 18:25

igor0111 pisze:hmmmm... też mam podobny problem i już zaliczyłem człowieka od "regulacji prowadzenia", ale powiedział mi, że w tym typie zawieszenia nie reguluje się kątów kół... zrobił mnie w balona? Pamiętam, że w passacie b5 którego miałem przed moim audi mówił to samo. Koleś od zawsze ma ten zakład i cieszy się dobrą opinią w naszym mieście. Czyżby słusznie??
W A6tce można ustawić co najwyżej zbieżność, i minimalnie poprawić geometrię poruszając sankami silnika na boki (dosłownie o luz na otworach śrub). Innej możliwości nie ma, bo nie ma żadnych śrub z mimośrodem. Jeżeli coś jest nie tak to albo masz krzywe sanki, albo któryś z wahaczy, albo zwrotnice.

TadzioNorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: TadzioNorek » 28 lut 2014, 21:39

gepard pisze:Z tego co kojarzę to kąty reguluje sie ta małą śrubką wkręcaną w końcówkę drążka. No chyba że się mylę to proszę mnie poprawić.
zbieznośc i rozbieżnosc tak,nic poza tym <okok>

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 23 maja 2014, 18:14

no ja wymieniłem już całe zawieszenie z przodu oprócz koncówek bo nie dawno wymieniałem i nic nie widze luzów
amorki bilstein tył przód i tuleje tylnej belki wszystko lemforder od daniellossa
nie byłem jeszcze na geometri i mam bieżniki założone
jak sie przejechałem tak ostro w końcu bo sie bałem na początku to auto jakby chodzi po drodze (160 około)
nie wiem czy to opony czy może jeszcze ta geometria
mam taka ogromna nadzieje co wy myślicie?


wszystko na drodze o czasem są jakby górki nie równości i mi wtedy szaleje

[ Dodano: 2014-05-23, 18:14 ]
dodam ze jak wezme tył na boki dalej sie rusza moim zdaniem

opony bieżnikowane zimowe jeszcze dopiero co przyjechałem z zagr

lukasv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 04 paź 2015, 10:36
Lokalizacja: Przyszowa/Paderborn

Post autor: lukasv6 » 01 gru 2015, 18:45

podpinam się pod temat u mnie w c6 też mam problem z tym pływaniem tyłu po autostradzie nie da się jechać przy wyprzedzaniu tira jest najgożej takie zasysanie a potem odrzut. wymienione tuleje belki amory gumy stabil łączniki niemam pojęcia co morze być przyczyną według diagnostów wszystko jest ok <nerwus>

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 01 gru 2015, 19:40

jeśli wszystko ok z zawiasem i ogumieniem to geometria
a konkretnie krzywą zbieżności

problem w tym iż mało który diagnosta to ogarnia i o tym słyszał
wszystko jest na forum wystarczy poszukać

lukasv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 04 paź 2015, 10:36
Lokalizacja: Przyszowa/Paderborn

Post autor: lukasv6 » 02 gru 2015, 19:43

kolego enduro7 moge jeszcze dodać że to było jadąc autostrada prowadził się dobrze a potem w jednej chwili zaczeło się tanczenie.Więc czy jest mozliwe przestawienie się geometri podczas jazdy chyba że się mylę <mysli>

marcelolsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie

Post autor: marcelolsztyn » 03 gru 2015, 07:27

lukasv6 pisze:podpinam się pod temat u mnie w c6 też mam problem z tym pływaniem tyłu po autostradzie nie da się jechać przy wyprzedzaniu tira jest najgożej takie zasysanie a potem odrzut. wymienione tuleje belki amory gumy stabil łączniki niemam pojęcia co morze być przyczyną według diagnostów wszystko jest ok <nerwus>
A opony na tylnej osi w jakim stanie masz?W moim przypadku miałem tak ze tył uciekał mi tak jakby na bok :shock: zmieniłem oponki na nowe jest <okok>
Spalanie LPG 11,38/100km ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga