Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] ÂŚciąganie w prawo - co jeszcze wymienić?

Zawieszenie
pili007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 01 sty 2013, 22:20
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pili007 » 20 maja 2014, 12:18

miałem taki sam problem ściąganie do prawej a kierownice trzeba było trzymać w lewo aby auto zachowywało tor jazdy, w momencie kiedy zmieniłem koła na 18 i założyłem dystans okazało się że prawe koło jest bardziej wysunięte, w pierwszym momencie przeszło mi przez myśl że tak był trzaśnięty ale nie pełna historia serwisowa a ostatni serwis dwa miesiące przed zakupem dodam ze auto sprowadzone z niemiec. Wreszcie przypomniałem sobie że wymieniałem tuleje na tylnej belce pojechałem na diagnostykę, wyrównali belkę i wszystko gra jak należy. Dodam jeszcze że różnica nie była kolosalna jakieś 0,5 do 1cm choć w zawieszeniu takie odchylenie to już duży problem :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 21 maja 2014, 02:08

mnie ściąga bo wypadło mi kawałek sprężyny jakieś pół zwoju. Nie wiem kiedy nie wiem, gdzie ale jak wymieniaełm górne wahacze zobaczyłem, że sprężyna dziwnie opiera się o dolny "talerzyk". nie ma tragedii na drodze ale na 600m ze skrajnie lewej krawedzi pasa na prawa dojade :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Ganimedes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 cze 2014, 12:29
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ganimedes » 08 gru 2014, 11:46

Witam, nie będę zakładać nowego tematu mam problem mianowicie w czerwcu kupiłem A6 C5 2.4 wszystko ładnie pięknie nie pamiętam aby mi tak autko ściągało albo nie było to tak uciążliwe jak teraz, czuję i widzę jak leci mi w prawo jest to dosyć szybkie ściąganie które jest męczące trzeba cały czas w lewo trzymać kierownicę co wymieniałem głównie w lipcu drążki kierownicze p + l, wahacze lewe dolne jak dobrze pamiętam, tylne amortyzatory, hamulce przód + tarcze (jeszcze tył pozostał mi do wymiany), miesiąc temu dwa górne wahacze prawe. Zbieżność była zrobiona. Dodatkowo zmiana opon z felgami czyli wykluczone złe wyważenie/skrzywnionych felg jak i niedobre opony. Rozmawiałem z mechanikiem mówił że to może być przyczyna tylnej belki nie chciałbym wyrzucać kasy w błoto jakieś sugestie jestem z Bytomia (woj. śląskiego) jakby ktoś znał w miarę dobrego mechanika albo pomógłby w zajęciu się problemem byłbym wdzięczny. :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 10 gru 2014, 15:43

stało się to nagle bez żadnej przyczyny czy po wymianie jakichś części? może po prostu hamulec na tym kole trzyma, sprawdź na podniesionym aucie czy możesz bez problemu zakręcić kołem. jeśli nie to to proponował bym zrobić konkretną geometrię, na dobrym sprzęcie pokaże czy na tylnej belce nie trzyma parametrów i czy to jej wina. taka diagnoza na pewno tańsza niż wymiana niepotrzebnych części

Ganimedes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 cze 2014, 12:29
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ganimedes » 12 gru 2014, 18:47

Mam pytanie czy jak się ustawia zbieżność to tylko przód czy tył tez jest regulowany ostatnio zwróciłem uwagę ze głównie przód został zrobiony a tył pozostał na minusie usłyszałem że tył jest nieregulowany prosiłbym o informacje...

grzałka powiem szczerze że nagle zaczął ściągać na stacji nic nie widać spokój zawieszeniem jest... jutro w południe podniosę go na lewarku i zobaczę te koła czy hamulec trzyma...

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 12 gru 2014, 23:44

Ganimedes, w ośce nie ma z tyłu regulacji geometrii, w Q już jest.
Pozdrawiam...

Ganimedes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 cze 2014, 12:29
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ganimedes » 15 gru 2014, 23:18

Dowiedziałem się że mam do wymiany łącznik stabilizatora prawy i teraz moje pytanie czy może to być powodem ściągania auta

Dodatkowo mam
osłona przegubu lewa (duża)
oraz jeden lewy wahacz
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 23:36 przez Ganimedes, łącznie zmieniany 1 raz.

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 433
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 15 gru 2014, 23:22

Ganimedes, wątpię, no chyba że tulei gumowej już tam nie ma <mysli> wymień i sprawdź bo koszt nie wielki.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

Ganimedes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 cze 2014, 12:29
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ganimedes » 15 gru 2014, 23:39

No koszt niewielki lecz martwi mnie ściąganie cały czas dodatkowo mam osłonę przegubu lewą dużą i wielowahacz górny lewy próbuję dojść do przyczyny lecz myślę że mechanicy zaczynają na siłę szukać przyczyny metodą prób i błędów...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 15 gru 2014, 23:46

Ganimedes, Daj foto wydruku z wykonania zbieżności
motostacja - części samochodowe.

Ganimedes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 25 cze 2014, 12:29
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Ganimedes » 15 gru 2014, 23:58

Żadnych danych z zbieżności nie mam z jednego względu robiłem to bez faktury... dziś chciałem sprawdzić geometrię i mi powiedzieli że są takie luzy i niestety najpierw trzeba to naprawić aby później wykonać zbieżność jutro podjadę na wycenę do mechanika dziś opinie mam z norauto... aa i jeszcze jedna dziwna sprawa 3 miesiące temu wrzucałem 2x amory tył + poduszki i wyszło lewa strona 50% prawa strona 65% różnica 15% coś chyba jest nie tak że szybko amortyzatory wysiadły jutro wrzucę fotki z diagnostyki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga