[Audi Allroad C5] Naprawa kompresora zawieszenia
[Audi Allroad C5] Naprawa kompresora zawieszenia
Witam.
Prawdopodobnie siadł mi kompresor ponieważ strasznie głośno chodzi a po kilku sekundach się rozłącza...
Znalazłem na allegro coś takiego :
http://allegro.pl/zest-naprawczy-kompre ... 30240.html
Czy takie coś się sprawdza i czy trudno to wymienić ?
Pozdrawiam
Prawdopodobnie siadł mi kompresor ponieważ strasznie głośno chodzi a po kilku sekundach się rozłącza...
Znalazłem na allegro coś takiego :
http://allegro.pl/zest-naprawczy-kompre ... 30240.html
Czy takie coś się sprawdza i czy trudno to wymienić ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2013, 11:46 przez seba2000x, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiesz zajechałem kompresor bo jeździłem z dziurawym miechem teraz auto jest na glebie i muszę wymienić przednie miechy i teraz doszła naprawa kompresora...leon0376 pisze:Kolego ja do mojej A8 zamowilem cos takiego na Ebayu,wymienilem i pomoglo.Przy okazji zmienilem takze zawieszenie kompresora bo mialy taki luz ze wogole nie amortyzowaly drgan.A auto ci nie kuca po dlozszym postoju?
Zastanawiam się czy nie będzie właśnie lepiej zrobić tą regenerację niż kupić używany kompresor bo nie wiadomo ile pochodzi...
Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy takie coś zdaje egzamin, jak długo pochodzi, ogólnie poznać opinie na ten temat oraz jak wykonać taką naprawę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
To kolego najpierw miechy potem kompresor.Ja po regeneracji kompresora zrobilem juz 6kkm czas to jakies 4 miesiace od naprawy.Z rozbiorka i zlozeniem kompresora nie ma wiekszych problemow.Nie wiem gdzie w A6 jest kompresor ale ja dobrze sie nagimnastykowalem zeby wyciagnac kompresor z mojej A8.Brakowalo mi juz epitetow Ale na razie mam spokoj.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Kolego jak juz wyciagniesz kompresor to masz do odkrecenia dwie sruby(jak w komplecie wyzej).Po odkreceniu wyciagasz cylinderek do gory i twoim oczom ukazuje sie tlok z pierscieniem.Wywal stary i zaloz nowy.Wymien oring ktory rowniez jest w komplecie,skrec z powrotem i po ptakach.Uwazaj przy zakladaniu nowego pierscionka bo jest dosc kruchy i zwroc uwage jak jest zalozony stary bo one pasuja w jednej pozycji.Powodzenia.
głosny kompresor
kolego ja mam innego typu problem. Zawias chodzi idealnie bez problemów z kucaniem itp z tym że kompresor bardzo głośno pracuje talk jakby jakaś blacha była luźna i drżała. czy regenerować kompresor czy możę samo mocowanie kompresora zmienić? dodam że minał rok od momentu kupna auta i przy przebiegu 30 tys żadnych oznak w zawieszeniu złej pracy poza tym hałasem kompresoraleon0376 pisze:Kolego jak juz wyciagniesz kompresor to masz do odkrecenia dwie sruby(jak w komplecie wyzej).Po odkreceniu wyciagasz cylinderek do gory i twoim oczom ukazuje sie tlok z pierscieniem.Wywal stary i zaloz nowy.Wymien oring ktory rowniez jest w komplecie,skrec z powrotem i po ptakach.Uwazaj przy zakladaniu nowego pierscionka bo jest dosc kruchy i zwroc uwage jak jest zalozony stary bo one pasuja w jednej pozycji.Powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga