Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] 2.0 tdi CAGB 136km, chip- pytania

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

[ INNY] 2.0 tdi CAGB 136km, chip- pytania

Post autor: jacob » 27 mar 2014, 00:02

Witam posiadam silnik 2.0 tdi CAGB 136km z 2009 roku nalatane 157 tyś i chcę go podciągnąć do 180km i tutaj moje pytania:

Czy to da się zrobić bez wymiany gratòw tylko samym programem
Jeśli trzeba coś wymieniać to czy samo turbo od CAHA wystarczy(bo z tego co się orientuję to te silniki różnią się tylko turbo)
Gdzie najlepiej program zrobić KRAKÒW, WARSZAWA, KATOWICE?? Znacie jakiś dobry warsztat???

dzięki za sugestie

mavjar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 10 lut 2014, 13:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mavjar » 30 mar 2014, 20:45

Cześć

ja mam ten sam silnik, sam chip tuning da Ci "bezpieczna" moc ok 170 KM, oczywiscie mozna ciagnac wyzej ale na wlasne ryzyko :>

Jesli chcesz miec wiecej koni niz 170 KM, to czeka Cie dokladka intercoolera - poniewaz ten silnik ma tylko jeden po stronie lewej, oraz zmiana turbiny na CAHA, plus program wtedy z samochodu robia >200 KM.

Sam prosty CHIP daje juz troche frajdy, ale z czasem chce sie wiecej.

Jesli chodzi o warsztaty
to :
KATOWICE - Dynosot (aligator)
BIELSKO - Comsport
cena od 1500 - 2000 zl

Pozdrawiam
___________________
AUDI A6 C6 2009
stage 1: 163 KM, 371 Nm
stage 2: wymiana Grill'a na S6
___________________
AUDI A6 C7 2013

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 30 mar 2014, 22:58

mavjar pisze:Cześć

ja mam ten sam silnik, sam chip tuning da Ci "bezpieczna" moc ok 170 KM, oczywiscie mozna ciagnac wyzej ale na wlasne ryzyko :>

Jesli chcesz miec wiecej koni niz 170 KM, to czeka Cie dokladka intercoolera - poniewaz ten silnik ma tylko jeden po stronie lewej, oraz zmiana turbiny na CAHA, plus program wtedy z samochodu robia >200 KM.

Sam prosty CHIP daje juz troche frajdy, ale z czasem chce sie wiecej.

Jesli chodzi o warsztaty
to :
KATOWICE - Dynosot (aligator)
BIELSKO - Comsport
cena od 1500 - 2000 zl

Pozdrawiam
Dzięki wielkie za odp, tak właśnie chodzi mi tylko o 170 koni , bezpieczne dla silnika, nie chcę więcej i mam nadzieję że nie trzeba do tego wywalać dpfa.

Powiedz kolego, a może opisz swoje wrażenia po chipie, w sensie przyspieszenie, spalanie, prędkość maksymalna (ja obecnie max co wyciągnąłem z niego to 220 km/h) - ciekawe czy po chipie pójdzie więcej

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 06 kwie 2014, 12:55

Hej widzę że zastanawiasz się nad podniesieniem mocy, ja w tamtym tygodniu u siebie robiłem program też mam 2.0 TDI, seria pokazała 122 konie i 298 Nm po programie jest 151 KM i 341 Nm, można by ciut więcej ale facet powiedział że bez dołożenia drugiego intercoolera nie ma co, bo się będzie grzał poprostu nie wydala potem tak jak piszą trzeba dołożyć trugi intercooler na prawą stronę, zmiana turba i program zależy ile chcesz w to inwestować program do tego co masz ok 1300zł, jeśli dojdzie zmiana turbo i drugi intercooler to jeszcze ze 2000 tyśki......Jeśli chodzi o spalanie to ja już śmiało mogę powiedzieć że spalanie spadło jak na razie ok 0,5 litra ale muszę pokonać ze 2000 tyś km to będe dokładnie wiedział.....

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 06 kwie 2014, 17:35

DominikA6C6 pisze:Hej widzę że zastanawiasz się nad podniesieniem mocy, ja w tamtym tygodniu u siebie robiłem program też mam 2.0 TDI, seria pokazała 122 konie i 298 Nm po programie jest 151 KM i 341 Nm, można by ciut więcej ale facet powiedział że bez dołożenia drugiego intercoolera nie ma co, bo się będzie grzał poprostu nie wydala potem tak jak piszą trzeba dołożyć trugi intercooler na prawą stronę, zmiana turba i program zależy ile chcesz w to inwestować program do tego co masz ok 1300zł, jeśli dojdzie zmiana turbo i drugi intercooler to jeszcze ze 2000 tyśki......Jeśli chodzi o spalanie to ja już śmiało mogę powiedzieć że spalanie spadło jak na razie ok 0,5 litra ale muszę pokonać ze 2000 tyś km to będe dokładnie wiedział.....
jestem w głębokim szoku seryjnego wyniku u Ciebie (122), podobno Audi daje kilka koni w zapasie u Ciebie mniej??? Zastanawiam się nad samym programem na 170 koni, bo wierze że u mnie w tym CR silniku ze 140 jest tych koni ale aż się teraz boje to sprawdzać po tym co napisałeś o twojej

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 18 kwie 2014, 15:02

widzisz nie wiem od czego to zalezy moja ma nalatane 250 tys km, pewnie wszystko ma na to wplyw turbo itd sam nie wiem, spodziewalem sie tak jak ty lepszego wyniku ale wyszlo jak wyszlo i tyle facet mi powiedzial ze ciu jeszcze można ale trzeba dolożyć drugi intercooler koszt ok 800 zł (robota + części), więc sam nie wiem podejrzewam że to może być wina turbiny przecież ma już 250 tyś km to trochę jest, może dlatego tak wyszło sam nie wiem napisz co u ciebie czy się zdecydowałeś

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 22 kwie 2014, 20:42

DominikA6C6 pisze:widzisz nie wiem od czego to zalezy moja ma nalatane 250 tys km, pewnie wszystko ma na to wplyw turbo itd sam nie wiem, spodziewalem sie tak jak ty lepszego wyniku ale wyszlo jak wyszlo i tyle facet mi powiedzial ze ciu jeszcze można ale trzeba dolożyć drugi intercooler koszt ok 800 zł (robota + części), więc sam nie wiem podejrzewam że to może być wina turbiny przecież ma już 250 tyś km to trochę jest, może dlatego tak wyszło sam nie wiem napisz co u ciebie czy się zdecydowałeś
Tak ja jestem zdecydowany, zrobię chipa na wakacjach, ale chce samym programem na 170 km, więcej niechcę :)

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 22 kwie 2014, 22:06

zrób czipa ok tylko pamiętaj pierwszy wtrysk leci ok 200tys auto nagle stoi i lipa takie sa silniki 2.tdi chyba ze przed czipem dasz nieco inne wtryski pozdrawiam więcej informacji pisz na skrzynke podam numer <okok>

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 23 kwie 2014, 21:44

123Marcin123 pisze:zrób czipa ok tylko pamiętaj pierwszy wtrysk leci ok 200tys auto nagle stoi i lipa takie sa silniki 2.tdi chyba ze przed czipem dasz nieco inne wtryski pozdrawiam więcej informacji pisz na skrzynke podam numer <okok>
spoko tylko że ja nie mam już pompo wtryskiwaczy, tylko listwe wtryskową COMON RAIL bo to już polift jest

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 28 kwie 2014, 10:42

bylem ponownie na hamowni tam gdzie robilem program i okazuje sie ze wszystko jest ok hamownia to rototest a ona pokazuje inne wartości a po przeliczeniu wszystko się zgadza......wynik 173KM i 381 Nm......
Powiem tyle można na forum znaleźć dużo dobrych informacji ale też to co tu się czyta czasami osłabia pokazałem facetowi z KINGSOFT posty co mi użytkownicy forum pisali na temat mocy w audi że słabo seria wyszła itd ale nikt nie zwrócił uwagi oprocz TUNEFORCE że hamownia rototest to co innego niż rolki i podaje inne wartości które po przeliczeniu są dobre.....Raz jeszcze dzieki dla Tune FORCE za to że powiedział mi o co w tym wszystkim chodzi, innym wróżkom też dziękuję....

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 28 kwie 2014, 14:30

<okok> no to jak wiesz wszystko to super powodzenia na drodze <okok> i zgadzam się po czsci ze 2.0tdi wyszły bardzo słabe wadliwe ,zostały zastosowane tanie materiały taka jest rzeczywistość koncówka 2007 poprawiony no i nareszczcie ,,,,comon rail,,,,przy tym modelu jest jest toche wad ale który diesel ich niema żadko ale wystepuje <okok> pękanie lub obsiadanie głowicy było to czestym problemem pożnizej rocznika 2007 ale zdazaja się tez młodsze dlatego jak wkładamy czipa to trzeba uwazac i oddac auto w rece dobrej firmie tuningowej ,,,powodzenia ,,,,ale jak masz wszystko ok ,,,,

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 30 kwie 2014, 00:07

ja chyba pojadę do aligatora w Katowicach na chipa, co myślicie o tym???

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 kwie 2014, 09:29

Daj znac jak bedziesz jechal tez sie wybiore moze cos taniej zrobi:)

Dingo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwie 2011, 19:29
Imię: Krzysiek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cork, Ireland

Post autor: Dingo » 08 maja 2014, 19:41

Deniro pisze:Daj znac jak bedziesz jechal tez sie wybiore moze cos taniej zrobi:)
To i ja się piszę na zakup 'grupowy' ;) Będę chciał zajrzeć do PL w lipcu.
'95 Audi A4 B5 => '03 Nissan 350Z => '05 Audi A6 C6 Sedan => '10 Audi A6 C6 Avant => '15 Audi A7

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 25 maja 2014, 18:36

jasne chlopaki dam znać myślę że raczej na przełomie lipca i sierpnia się wybiorę <radocha> <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga