[ AKE 2.5 180 KM] Po odpaleniu wyższe obroty
[ AKE 2.5 180 KM] Po odpaleniu wyższe obroty
Witam wszystkich!
Mam małe pytanie. Mianowicie czasami, nie zawsze po odpaleniu 2.5TDI AKE TIP+Q 02' silnik trzyma wyższe obroty (ok 1100-1200) po czym w ciągu ok 10-15sekund spadają do prawidłowych. Macie może jakieś pomysły dlaczego może się tak dziać? Pozdrawiam
Mam małe pytanie. Mianowicie czasami, nie zawsze po odpaleniu 2.5TDI AKE TIP+Q 02' silnik trzyma wyższe obroty (ok 1100-1200) po czym w ciągu ok 10-15sekund spadają do prawidłowych. Macie może jakieś pomysły dlaczego może się tak dziać? Pozdrawiam
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
kamilsdz, witam moim zdaniem to jest automatyczne tzw. ssanie wiadomo zimno , to i inna dawka paliwa
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
- Lokalizacja: Rybnik
kamilsdz pisze:Witam wszystkich!
Mam małe pytanie. Mianowicie czasami, nie zawsze po odpaleniu 2.5TDI AKE TIP+Q 02' silnik trzyma wyższe obroty (ok 1100-1200) po czym w ciągu ok 10-15sekund spadają do prawidłowych. Macie może jakieś pomysły dlaczego może się tak dziać? Pozdrawiam
U mnie jest tak samo, a jestem po wymianie kompletu świec.kamilsdz pisze:u mnie okazalo sie ze prawdopodobnie jedna ze swiec do wymiany, ale dzieki za rady
Dzięki za info, czyli nie jestem sam
A powiedzcie mi jedno, żeby nie zakładać nowego topicu. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, czy ciepło czy zimno, czy silnik zimny czy ciepły, długo pali mi się kontrolka świec. Po za tym widać że rzeczywiście długo grzeją po czasie pracy przekaźnika świec (ciągnie prąd, co widac na liczniku i słychać syknięcie). Czujnik temp cieczy sprawdzałem VAGiem, wszystkie temperatury w normie. Czy to może być kwestia świec?
A powiedzcie mi jedno, żeby nie zakładać nowego topicu. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, czy ciepło czy zimno, czy silnik zimny czy ciepły, długo pali mi się kontrolka świec. Po za tym widać że rzeczywiście długo grzeją po czasie pracy przekaźnika świec (ciągnie prąd, co widac na liczniku i słychać syknięcie). Czujnik temp cieczy sprawdzałem VAGiem, wszystkie temperatury w normie. Czy to może być kwestia świec?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga