Witam osatnio zauważyłem spory problem naciskam hamulec i koła się blokują i gumy piszczą.
Co dziwne na silniku mam błąd
Błąd 17887 - System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny
I dodatkowo błąd na abs (pojawił się tylko raz razem z info na desce)
01542 - Yaw Rate Sensor (G202)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent Czujnik kąta koła G202
Błędy na desce znikły jak zgasiłem silnik i zapaliłem od nowa już było ok. To zdażyło się tylko raz natomiast błąd 17887 co chwile się pojawia
Stan płynu i kabelki przy kołach pooglądałem i wygląda że nie uszkodzone
Co oznacza ten błąd mechaniczny bo hamulce mnie martwią bo niebezpiecznie się blokują ?
pozdrawiam
Błąd 17887 System podciśnienia układu hamulcowego
U mnie od paru dni to samo.darksys pisze:Błąd 17887 - System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny
Kolega z forum passata usunal usterke:
http://forum.vw-passat.pl/threads/12893 ... ight=17887
Hamulce dobrze dzialaja. Jesli robie w nodze ABS , to hamulec robi sie wyraznie twardszy ale problemow z hamowaniem nie ma.
====
TEst robie, i VAG pokazuje NOT OK. Gdy jestem tylko measures blocks, i dusze energicznie hamulec, to pompka zalacza sie co chwila na 1-2sek.
Gdy robie output test wszystkie przekazniki sa slyszalne - cykanie.
Jednakze przy N112 i N249 slychac jakby syczenie i prace jakiegos silniczka ktore dochodzi z miejsca jak na zdjeciu:
POnadto zauwazylem, ze gdy chce ruszyc i wciskam gaz (hamulce nie aktywne) to zalacza sie na chwile pompa vacum - slychac cykanie przekaznika pod kierownica, i chwilowe wycie pod maska.
Ponizej zalaczam filmik z vag, jak to wyglada. W chwilach gdzie widac ACTIVATED, to akurat naciskalem hamulec.
Ja obstawiam na nieszczelnosc w ukladzie, tylko ze na 1szy rzut oka niby wszystko OK.
====
===ormowiec;768577 pisze:Cod o pompy, skasuj błąd, wejdÂź w engine->meas. blocks->008
przerzuć na basic settings
obserwuj ekran, wciskaj pedał hamulca mocno kilka razy, aż w poz. 2 pojawi się PUMP ON
jakie masz ciśnienie?
Jeśli nie pojawia się PUMP ON, albo wyskoczy SYSTEM NOT OK w 4 pozycji,
TEst robie, i VAG pokazuje NOT OK. Gdy jestem tylko measures blocks, i dusze energicznie hamulec, to pompka zalacza sie co chwila na 1-2sek.
Gdy robie output test wszystkie przekazniki sa slyszalne - cykanie.
Jednakze przy N112 i N249 slychac jakby syczenie i prace jakiegos silniczka ktore dochodzi z miejsca jak na zdjeciu:
POnadto zauwazylem, ze gdy chce ruszyc i wciskam gaz (hamulce nie aktywne) to zalacza sie na chwile pompa vacum - slychac cykanie przekaznika pod kierownica, i chwilowe wycie pod maska.
Ponizej zalaczam filmik z vag, jak to wyglada. W chwilach gdzie widac ACTIVATED, to akurat naciskalem hamulec.
Ja obstawiam na nieszczelnosc w ukladzie, tylko ze na 1szy rzut oka niby wszystko OK.
Doszedłeś już co było grane?pawel86r1 pisze:ześć. czy problem został rozwiązany??? prosze o odpowiedz. bo mam to samo i już nie wiem co mam z tym zrobić.
Po ok 9 miesiącach błąd znowu powrócił. Wcześniej zniknął sam, a pompka z czasem już nie dawała o sobie znać charakterystyczną pracą, test przechodziła cały. Wczoraj posmarowałem uszczelki drzwi i po odpaleniu silnika pojawiły się drgania w okolicach deski, więc przywaliłem parę razy ręka i od tamtej chwili wyskoczył błąd 17887. Co ma piernik do wiatraka?
Sprawdziłem połączenia przewodów, przekaźnik i wszystko wyglądają OK.
Pompka testu znowu nie przechodzi. Przy ruszaniu załączą się w stylu ON-OFF-ON-OFF i tak przez pare sekund, albo załączy się ciągle też na pare sek.
Nie ma reguły.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga