Należy wymienić zwrotnicę łożysko i piastę no i trzeba mieć 19" felgi. Na plus jest to że auto nie poszerza się jak w RS6. W sumie w podobnej cenie można zmieścić się z 6-tłoczkowymi hamulcami od Porsche, Tuarega czy Phaetona i są lepsze bo mają 6 tłoczkółw a nie 2 tłoczki jak zaciski w s6.dajmler4 pisze:mam pytanko czy zaiciski od s6 c6 wchodza p&p do zwyklego a6? bo raz jedni pisza ze wchoidza bez problemu a potem ktos napisal ze trzerba zminiac cala zwrotnice?
[ A6 C6] Swap Hamulce Porshe Cayenne 6-tłoczkowe tarcza 330-
fajnie mieć audi
Witam,
w A6 C6 były montowane 2 rodzaje zwrotnicy (zależne to było od wielkości piasty - rodzaju silnika).
Auta z silnikami : BDW, BBJ, AUK, BLB, BNA, BRE, BVG, BRF, BPJ, BYU, BKH, BDX, BYK montowane miały zwrotnice o numerach :
lewa - 4F0407253G
prawa - 4F0407254G
oraz piasty o numerze : 4F0498625B (średnica 85mm)
Auta z silnikami : BMK, BNG, BPP, BSG, ASB, BAT, BVJ, BXA(S6) montowane miały zwrotnice o numerach :
lewa - 4F0407253H
prawa - 4F0407254H
oraz piastę o numerze : 4E0498625B (średnica 92mm)
Inna bajka to RS6
żródło : Etka
pozdrawiam
w A6 C6 były montowane 2 rodzaje zwrotnicy (zależne to było od wielkości piasty - rodzaju silnika).
Auta z silnikami : BDW, BBJ, AUK, BLB, BNA, BRE, BVG, BRF, BPJ, BYU, BKH, BDX, BYK montowane miały zwrotnice o numerach :
lewa - 4F0407253G
prawa - 4F0407254G
oraz piasty o numerze : 4F0498625B (średnica 85mm)
Auta z silnikami : BMK, BNG, BPP, BSG, ASB, BAT, BVJ, BXA(S6) montowane miały zwrotnice o numerach :
lewa - 4F0407253H
prawa - 4F0407254H
oraz piastę o numerze : 4E0498625B (średnica 92mm)
Inna bajka to RS6
żródło : Etka
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
- Lokalizacja: Torun
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Do A8 D3 z zaciskiem od A8 wchodzi tarcza 360 pod felgę 17 (Pisi ostatnio o tym pisał), do C5 z tarczą 350 i zaciskiem 18ZL (z Prosiaka) na 17' wygląda to tak:
Obrazek
Zapewne kwestia jaki będzie zacisk taka tarcza wejdzie
Obrazek
Zapewne kwestia jaki będzie zacisk taka tarcza wejdzie
motostacja - części samochodowe.
Grubo.... koledzy czytając ten wątek nie dochodzi się do żadnego wniosku co do wyboru hamulców i zacisków, jedyna kwestia w której wszyscy się zgadzają to to że seryjne hamulce są do " niczego".
teraz fajnie by było gdyby ktoś kto ogarniał już temat napisał:
koła 17 najlepsze rozwiązanie to .............
koła 18 najlepsze rozwiązanie to............
koła 19 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
bo każdy pisze coś innego i już sam niewiem, a co z zamiennikami tarcz tylko dobrej firmy?czy zdają egzamin?
dodam ze mam felgi 18" silnik 3.0 tdi podciągniety do 300km.
teraz fajnie by było gdyby ktoś kto ogarniał już temat napisał:
koła 17 najlepsze rozwiązanie to .............
koła 18 najlepsze rozwiązanie to............
koła 19 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
bo każdy pisze coś innego i już sam niewiem, a co z zamiennikami tarcz tylko dobrej firmy?czy zdają egzamin?
dodam ze mam felgi 18" silnik 3.0 tdi podciągniety do 300km.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 lut 2014, 18:15
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sosnowiec
Możesz mieć i 4.2 i 500km, ale jakie masz średnice tarcz teraz? Jaki zacisk?
Zamienniki jeśli są dobrej firmy to powinny być ok... ja sprawdzałem osobiście EBC i Zimmermana (te drugie mają rewelacyjny Z-coat - w ogóle tarcza nie rdzewieją).
Jeśli chodzi o rozmiary - bardzo dużo zależy od budowy felgi... Nie każda 18" jest taka sama, a nie wszyscy jeżdżą na OEM-owych feglach...
Takze kolego Jactom90 - nie da rady tak zrobić zestawienia które felgi pod jaki zacisk...
Póki co nie założyłem jeszcze zestawu... czekam na razie na customowy zderzak, jak go będę miał to w hurcie wszystko będę zmieniał.
Zamienniki jeśli są dobrej firmy to powinny być ok... ja sprawdzałem osobiście EBC i Zimmermana (te drugie mają rewelacyjny Z-coat - w ogóle tarcza nie rdzewieją).
Jeśli chodzi o rozmiary - bardzo dużo zależy od budowy felgi... Nie każda 18" jest taka sama, a nie wszyscy jeżdżą na OEM-owych feglach...
Takze kolego Jactom90 - nie da rady tak zrobić zestawienia które felgi pod jaki zacisk...
Póki co nie założyłem jeszcze zestawu... czekam na razie na customowy zderzak, jak go będę miał to w hurcie wszystko będę zmieniał.
- sosna
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
ponowie pytanko czy do mojego BDW powinny heble z s6 podejsc plug&play??? i do tego minimum 18 cali fela?? odpowie ktos bo czas nagli,,,Suchutki pisze:powyższego nie potwierdzę, ale obalę wcześniejsze mity na temat hamulców od S6 czy RS6.
NIE trzeba wymieniać piasty, łożyska i zwrotnicy.
DO mojego 2.0 TDI bez problemu podeszły RS-y
Przód 395mm, tył 355mm.
[url=http://i1050.photobucket.com/albums/s402/Lacmargeaux/IMG_20141201_180306_zpsa9489e32.jpg]Obrazek[/URL]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga