[A6 C5] Okropne Skrzypienie Przedniego zawieszenia
A więc tak.....
nie robiłem z tym zawieszeniem nic i nagle przestało skrzypieć w sumie to dobrze. Naprawde delikatnie skrzypi jeszcze podczas pelnego skretu ale jest to skrzypienie znacznie mniej uciazliwe niz to poprzednie. Zostal mi podeslany moj stary wahacz, ktory wyciagnalem wczesniej i jesli skrzypienie sie powtorzy podmienie go aby raz na zawsze wykluczyc skrzypienie tuleji wahacza.
nie robiłem z tym zawieszeniem nic i nagle przestało skrzypieć w sumie to dobrze. Naprawde delikatnie skrzypi jeszcze podczas pelnego skretu ale jest to skrzypienie znacznie mniej uciazliwe niz to poprzednie. Zostal mi podeslany moj stary wahacz, ktory wyciagnalem wczesniej i jesli skrzypienie sie powtorzy podmienie go aby raz na zawsze wykluczyc skrzypienie tuleji wahacza.
witam, odświeżam kotleta, mam zaj... problem ze skrzypiącym zawieszeniem z przodu po lewej stronie, myślałem ze to tuleja wachacza tego banana ale po rozebraniu okazało sie ze jest ok, posmarowałem wszystko olejem wszystkie gumki,spryskałem też wd40 i lipa dalej skrzypi. Byłem u mechanika ściągnął gumy ze stabilizatora i po bujaniu góra dół przestało skrzypieć, mechanik nasmarował jescze je lekko smarem i założył, moja radość nie trwała długo po 5 min znowu zaczęło skrzypieć, mechanik mówi zeby kupić te gumy na stabilizator ze niby smar szybko wyschnie w co nie chce mi sie wierzyć, co radzicie, jakie pomysły? dzis spróbuje igły i strzykawki a może faktycznie te gumy na stabilizatorze?
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
error pisze:witam, odświeżam kotleta, mam zaj... problem ze skrzypiącym zawieszeniem z przodu po lewej stronie, myślałem ze to tuleja wachacza tego banana ale po rozebraniu okazało sie ze jest ok, posmarowałem wszystko olejem wszystkie gumki,spryskałem też wd40 i lipa dalej skrzypi. Byłem u mechanika ściągnął gumy ze stabilizatora i po bujaniu góra dół przestało skrzypieć, mechanik nasmarował jescze je lekko smarem i założył, moja radość nie trwała długo po 5 min znowu zaczęło skrzypieć, mechanik mówi zeby kupić te gumy na stabilizator ze niby smar szybko wyschnie w co nie chce mi sie wierzyć, co radzicie, jakie pomysły? dzis spróbuje igły i strzykawki a może faktycznie te gumy na stabilizatorze?
no to i ja podgrzeje już odgrzanego kotleta Mam identyczny problem. Prawa strona przód jęczy i skrzeczy jak dohamowuje lub wjeżdżam na krawężnik. Zaczęło się po zmianie tulei na bananach. Tuleje oryginalne LF nie z allegro. Wczoraj wymieniłem lewy wahacz dolny bo mi ktoś powiedział, że to sworzeń trzeszczy, też LF. Wydałem kupę kasy i na razie trzeszczy dalej.....Pewnie ktoś już ten temat ogarnął to na m pomoże bo dużo tego na forum lecz jednoznacznej odpowiedzi brak. Wydaje mi się, że skrzypienie zawieszenia w A6 ma jedną przyczynę...której na tą chwilę nie poznałem. Dziś podnośnik i walczę dalej to dam znać jak coś...teraz czekam z kolegą powyżej na jakieś sugestie
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
Mam podobny temat, z tym że skrzypienie nasila się jeśli pada deszcz. Wg mnie powodem skrzypienia (przynajmniej u mnie ale u Was też można sprawdzić) jest poduszka silnika. Sprawdzałem pod samochodem i jak tylko wykonywałem małe ruchy aby silnik zadrżał skrzypiało na poduszce (u mnie od strony kierowcy)
PS. czy da się czymś przesmarować tą poduszkę czy tylko wymiana (nie widzę po niej żeby się jakoś lało z niej).Czy ktoś wymieniał już tą poduchę?
PS. czy da się czymś przesmarować tą poduszkę czy tylko wymiana (nie widzę po niej żeby się jakoś lało z niej).Czy ktoś wymieniał już tą poduchę?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
szklana strzykawka +dodatkowa igła rozgrzewamy smar do stanu płynnego i wstrzykujemy w gumki przegubów kulistych .dodadkową igłę wbijamy w gumkę w celu odpowietrzenia inaczej nie wejdzie nam za dużo smaru a po wyjęciu strzykawki wszystko wycieknie .i cieszymy się cichym zawiasem spr wielokrotnie .nowa porcja smaru zapewni większą żywotność . ja przejechałem na ori zawiasie 150 tyś .po 100 zaczeło skrzypieć i przeprowadziłem w/w zabieg
U mnie było takie skrzypienie że szkoda gadać, na parkingach wszyscy się obracali , najpierw poszedł banan i było ciszej ale dalej nie dawało mi spokoju , podczas kręcenia kierownicą masakra , wymieniłem dolny prosty i to był strzał w dziesiątkę cisza jak ręką odjął :D , a co najlepsze prosty od sworznia był lekko pęknięty , masakra i niby FEBI .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
Ja w sobotę zaglądałem co tak kurka piszczy, wiem że prawy przegub mam padnięty bo na skrętach przerywa, ale to piszczenie też z prawej strony idzie, podnośnik w sobotę i podnoszę prawy przód , miałem osobę co mi kierownicą kręci i panowie to końcówka od wahacza? czy coś innego dam radę to sam strzykawką i olejem nadrobić ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga