Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Da się zrobić w A6 tak miękkie zawieszenie jak w Mercu E?

Zawieszenie
mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 20 mar 2014, 19:23

Na takich balonach to już będzie bujało na boki <rotfl>

Występowały specjalne zawieszenia, ale szczerze mówiąc to chyba nie do zdobycia w normalnej cenie... a 1BA można kupić kompletne za bardzo przyzwoite pieniądze, a do tego 1BE jest chodliwe więc kolega w miarę łatwo je sprzeda :)

EDIT:

Co do postu powyżej - koszt to około 500 zł za szrot wzwyż. Najlepiej sprawdzić w ETCe albo zadzwonić do ASO audi żeby podali oznaczenie sprężyn i amorów do twojej budy. Wtedy poszukasz sobie zamienników, bo oryginały w ASO to pewnie koszt rzędu 4 tysięcy.

mctomek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 maja 2013, 11:17
Lokalizacja: Łaszczów

Post autor: mctomek84 » 20 mar 2014, 19:37

mrporpoise pisze:Na takich balonach to już będzie bujało na boki <rotfl>

Występowały specjalne zawieszenia, ale szczerze mówiąc to chyba nie do zdobycia w normalnej cenie... a 1BA można kupić kompletne za bardzo przyzwoite pieniądze, a do tego 1BE jest chodliwe więc kolega w miarę łatwo je sprzeda :)

EDIT:

Co do postu powyżej - koszt to około 500 zł za szrot wzwyż. Najlepiej sprawdzić w ETCe albo zadzwonić do ASO audi żeby podali oznaczenie sprężyn i amorów do twojej budy. Wtedy poszukasz sobie zamienników, bo oryginały w ASO to pewnie koszt rzędu 4 tysięcy.
Chodziło mi o koszt samej wymiany a nie części bo jeśli już się tego podejmę to tylko na wymianę z kimś, dlatego pytam o robociznę bo chcę to zrobić jak najtaniej.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 20 mar 2014, 20:38

przy zastosowaniu felgi 7 calowej i et 35 nie będzie bujać na boki to tylko 1 oczko wyżej niż seria 205/60r15 .miałem tak w b-4 do jazdy po lasach na ryby -była bardziej komfortowa niż obecna c-5 . typowa wanna

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 22 mar 2014, 11:56

mctomek84 pisze: :[ Po co komu sportowe zawieszenie w 1.9TDI?
brat ma ten sam motor 1,9 i to samo zawieszenie a u mnie 2,4 i było miękkie

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 22 mar 2014, 12:58

Dokładnie tak jak pisze enduro7-jest jeszcze zawieszenie komfortowe 1BR
Nawet dziś szukając amortyzatorów w inter cars znalazłem amorki do tego zawieszenia ;)
po zmianie powinieneś poczuć różnicę ;)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 22 mar 2014, 13:45

mctomek84 pisze: Chodziło mi o koszt samej wymiany a nie części bo jeśli już się tego podejmę to tylko na wymianę z kimś, dlatego pytam o robociznę bo chcę to zrobić jak najtaniej.
300-500 za robotę + 100-200 za geometrie

mctomek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 maja 2013, 11:17
Lokalizacja: Łaszczów

Post autor: mctomek84 » 22 mar 2014, 14:59

mwx pisze:300-500 za robotę + 100-200 za geometrie
Cena masakra, jednak będę jeździł na tym co mam :|

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 23 mar 2014, 04:28

Zawsze mozesz pozyczyc sciski do sprezyn i sam zakombinować. Tył w FWD to latwizna, przod przy odrobinie wiedzy, sprytu i breszki mozna zalatwic bez rozpinania wahaczy.
Najlwpiej zapytaj swojego mechaniora, ja podalem poznanską stawkę mojego nie najtanszego ale dobrego i starannego mechanika.

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 23 mar 2014, 08:20

Robocizna to ok 200 zł Zbieżność ok 80. Ale zanim ją zrobisz to możesz pojeździć i sprawdzić czy Ci pasuje ten rodzaj komfortu bo po co robić ja co chwile. To co sie może zmienić to najprawdopodobniej kąty pochylenia koła ale przy takiej zmianie bedzie to nie wiele.
Zawsze możesz trochę oszczędzić robiąc tyl sam. Nie wiele jest roboty. Odkręcasz kolo dwie śruby u góry amora i ciśniesz tarczę w dół sprężyna powinna wyjść.

mctomek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 maja 2013, 11:17
Lokalizacja: Łaszczów

Post autor: mctomek84 » 23 mar 2014, 17:54

Dzięki panowie, jeżeli dokonam jakichś przeróbek to dam znać co wyszło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga