Witam,
mam problem - pojechałem na wymianę zawieszenia z przodu - okazało się, że jedna tuleja z tyłu też do wymiany. No mówię ok, jak robią to niech robią.
Wymienili i okazuje się, że nie mogą zbieżności ustawić z tyłu - powód zapieczone śruby od regulacji - efekt - na wybojach trochę buja autem.
I teraz powiedziano mi, że nie ma zamienników a na oryginałach 3200PLN części - bo tuleje w wahaczach są niewymienne i trzeba całe wahacze nowe kupić które jedna szt 1000PLN.
Już nie mówię, tego, że po ciul ruszali to... było dobrze a luz był mały ponoć.
No ale już ruszyli i nie da się ustawić zbieżności
Ktoś ma jakieś rozwiązanie? Bądź może mnie warsztat w błąd wprowadził? (dodam, że byłem w 2 różnych) - autem generalnie strach jechać więcej niż 140km/h
Bo na razie pozostaje mi szukać używek w dobrym stanie. Dających się regulować.
Pozdr.
Tylna oś, wahacze - regulacja zbieżności...
Próbują Cię naciągnąć. Ja to u siebie robiłem. U mnie były zapieczone tylne śruby mimośrodowe z tuleją. Śruby kupiłem w aso po 30zł sztuka. Obie tuleje w drążku są wymienne. Tuleje produkuje firma Tedgum. Jak byś poszukał na forum to byś znalazł.
tedgum 00720096 74zl szt. tuleja tylna
tedgum 00720097 39zl szt. tuleja przy zwrotnicy
Wszystko idzie samemu zrobić o ile ma sie kanał.
Ja swoje stare śruby musiałem rozwiercić i do tego musiałem zdjąć tylny wydech.
tedgum 00720096 74zl szt. tuleja tylna
tedgum 00720097 39zl szt. tuleja przy zwrotnicy
Wszystko idzie samemu zrobić o ile ma sie kanał.
Ja swoje stare śruby musiałem rozwiercić i do tego musiałem zdjąć tylny wydech.
-->
szukałem na forum i niby znalazłem wszystko już
Z tym, że już szukałem używek i niby da się coś znaleźć... generalnie wahacz jeden dolny też do wymiany.. bo gumy się rozchodzą..., więc myślę tak:
znaleźć 2dolne wahacze w stanie w miarę, właściwie to jeden by wystrarczył. Ten od strony kierowcy.
Tuleje do regulacji są dostępne więc luz
Pozostaje jedynie znaleźć zakład który to zrobi nie psując za dużo no i śruby są do wymiany tak gdzie trzeba coś ruszyć a one są dość drogie
Pozdr. dzięki za info trochę mnie nakierowaliście by bardziej poszukać warsztatu
[ Dodano: 2014-03-26, 13:16 ]
Siema,
napiszę jak rozwiązałem problem
Podjechałem do zakładu (w 3 dopiero mi to zrobili) ustawili zbieżność. Koszt 250PLN
Ponoć jakoś punktowo podgrzali śruby i dało się je ruszyć - jednej niestety całego obrotu się nie udało ale wystarczająco by zbieżność ustawić
i 120km/h jechałem po diurach i wychodzi na to, że jest dobrze
Ale zawieszenie i tak do roboty jest z tyłu ze względu na popękane gumy
Z tym, że już szukałem używek i niby da się coś znaleźć... generalnie wahacz jeden dolny też do wymiany.. bo gumy się rozchodzą..., więc myślę tak:
znaleźć 2dolne wahacze w stanie w miarę, właściwie to jeden by wystrarczył. Ten od strony kierowcy.
Tuleje do regulacji są dostępne więc luz
Pozostaje jedynie znaleźć zakład który to zrobi nie psując za dużo no i śruby są do wymiany tak gdzie trzeba coś ruszyć a one są dość drogie
Pozdr. dzięki za info trochę mnie nakierowaliście by bardziej poszukać warsztatu
[ Dodano: 2014-03-26, 13:16 ]
Siema,
napiszę jak rozwiązałem problem
Podjechałem do zakładu (w 3 dopiero mi to zrobili) ustawili zbieżność. Koszt 250PLN
Ponoć jakoś punktowo podgrzali śruby i dało się je ruszyć - jednej niestety całego obrotu się nie udało ale wystarczająco by zbieżność ustawić
i 120km/h jechałem po diurach i wychodzi na to, że jest dobrze
Ale zawieszenie i tak do roboty jest z tyłu ze względu na popękane gumy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga