czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta
czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta
Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta
slaby akumulatorsarak pisze:Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam Przyszedł czas i aku do wymiany. mieliśćie racje to był aku po wymianie problem znikł. ale zrodziło sie kiolejne pytanie jakie powinno być ładowanie na akku. Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie pozdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Moim zdaniem to za niskie napięcie ładowania. Nawet pod znacznym obciążeniem, nie powinno spaść poniżej 14V ... no powiedzmy 13,9Vsarak pisze:Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie
Możliwe, że czeka Cię regeneracja alternatora. A może miałeś już regenerowany? Jaki masz przebieg?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.sarak pisze:na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Kilt szczotki są w regulatorze i nie ma potrzeby kupować dodoatkowychKilt pisze:Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.sarak pisze:na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga