Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta

Elektryka
sarak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2013, 21:15
Lokalizacja: Puławy

czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta

Post autor: sarak » 22 wrz 2013, 17:03

Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam

Dżaga_Nike
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dżaga_Nike » 22 wrz 2013, 17:22

Hej.

stawiał bym na zużyte okładziny przednich klocków hamulcowych albo na mało płynu hamulcowego. Ja też tak miałem ale już nie pamiętam czy jedno czy drugie <okok>
Ride Or Die

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta

Post autor: axe » 22 wrz 2013, 18:07

sarak pisze:Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam
slaby akumulator
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 22 wrz 2013, 21:44

axe ma rację - słaby, kończący się akumulator.

Darek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 07 gru 2008, 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Darek... » 24 wrz 2013, 14:26

tak jak @Dżaga napisał - dolej płynu hamulcowego <okok>

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 24 wrz 2013, 17:14

kończy sie akumulator .

ZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 27 kwie 2013, 23:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: ZET » 24 wrz 2013, 18:54

słaby aku
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99

Awatar użytkownika
Motostacja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja » 24 wrz 2013, 19:05

Panowie, proszę nie powtarzać się z postami o akumulatorze.
Części samochodowe online - Motostacja.pl

sarak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2013, 21:15
Lokalizacja: Puławy

Post autor: sarak » 19 sty 2014, 09:30

Witam Przyszedł czas i aku do wymiany. mieliśćie racje to był aku po wymianie problem znikł. ale zrodziło sie kiolejne pytanie jakie powinno być ładowanie na akku. Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie pozdr.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 19 sty 2014, 10:20

U mnie wskazówka stoi na 16

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 19 sty 2014, 10:31

sarak pisze:Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie
Moim zdaniem to za niskie napięcie ładowania. Nawet pod znacznym obciążeniem, nie powinno spaść poniżej 14V ... no powiedzmy 13,9V ;)
Możliwe, że czeka Cię regeneracja alternatora. A może miałeś już regenerowany? Jaki masz przebieg?

sarak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2013, 21:15
Lokalizacja: Puławy

Post autor: sarak » 20 sty 2014, 11:29

na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 20 sty 2014, 13:54

Regulator napięcia się kłania

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 21 sty 2014, 05:42

sarak pisze:na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma
Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 21 sty 2014, 13:30

Kilt pisze:
sarak pisze:na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma
Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.
Kilt szczotki są w regulatorze i nie ma potrzeby kupować dodoatkowych

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga