Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
VWonline.pl Ubezpieczenie Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik temperatury  
Autor Wiadomość
DaNNy91 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-10-19, 19:12   Czujnik temperatury

Witam mam nastepujacy problem z odpalaniem silnika .
Rano gry samochod stoi cala noc na dworzu , wsiadam i grzeje swiece i pali od strzala . Natomiast kiedy podjade samochodem do prady 20km , postawie go i wsiade po 8h kolo godz 16 musze krecic go dosc dlugo zeby zalapal . Wyczytalem ze winowajaca moze byc czujnik temp i teraz moje pytanie czy ktos moze opisac gdzie on jest lub najlepiej wstawic zdjecie ?







i jeszcze pytanko z innej beczki , podpowie mi ktos moze jak nazywa sie kabel ktorym laczy sie samochod z komputerem ?? ?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
grzałka 
Natręt



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 909
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2013-10-19, 20:04   

kabel to interfejs diagnostyczny lub po prostu kabel diagnostyczny. żeby mieć pewność, że to na pewno czujnik jest winowajcą trzeba podłączyć auto pod kompa i sprawdzić czy temperatura na zegarach pokrywa się z tą przekazywaną do komputera.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
DaNNy91 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-10-20, 00:57   

OBD 2 bedzie pasowal czy obd 1 ??
 
 
pawel510 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 96
Skąd: Elbląg
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-20, 01:12   

obd 1
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
tomekkk1 
Śpi na forum



Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Kod silnika: B5244S
Imię: Tomek
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 2342
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-10-20, 13:43   

DaNNy91 napisał/a:
OBD 2 bedzie pasowal czy obd 1 ??

Jeżeli masz OBD2 KKL to nie problem - musisz mieć przejściówkę OBD2 -> OBD1 taką jak ta:
darmowy hosting obrazków
_________________
Pozdrawiam - tomekkk1
"Prowadzę, jestem trzeźwy" - jest nas coraz więcej, bądź trzeźwy i Ty :)
Jest: Volvo S80 2.4 170KM ASB
 
 
DaNNy91 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-10-22, 16:19   

Nikt nie wie czy moze potwierdzic sie moja teza ?? Ani gdzie jest owy czujnik ??
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krzysiekjx1 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 285
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2013-10-25, 10:46   

czujnik odpowiedzialny za sterowanie grzaniem świec to taki dwu pinowy między pierwszym a drugim wtryskiwaczem ale te objawy to nie wina czujnika,także podepnij się kabelkiem i poszperaj VAGiem ;p
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
DaNNy91 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-11-24, 23:03   

Podopinalem go pod kompa u mojego mechanika i 0 bledow , twierdzi ze wszystko jest ksiazkowo .

Co do czujnika na wypietym pali ladnie ale zalozylem nowy i dalej jest to samo

Wydaje mi sie ze zapowietrza mi sie uklad jakims cudem gdyz w przewodzie z filtra do pompy widze pechezyki powietrza , czy to normalne ??
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
krzysiekjx1 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 285
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2013-11-25, 20:37   

DaNNy91 napisał/a:

Co do czujnika na wypietym pali ladnie ale zalozylem nowy i dalej jest to samo


już wcześniej ci pisałem że to nic nie da jak stary był dobry ,a powyższe świadczy o tym że silnik ma już duży przegwizd i nie trzyma kompresji na wystarczającym poziomie
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
michuthebest 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Michał
Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 23
Skąd: Klesno
Wysłany: 2013-11-26, 19:14   

tak jak kolega wyzej silnik bo duzym przebiegu takie objawy moze miec wlasnie...
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
piotr840710 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 14
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2013-11-28, 04:00   

Sprawdz sobie kąt wtrysku u mnie pomoglo delikatne przyspieszenie
 
 
krzysiekjx1 
Normalniak



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 285
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2013-11-28, 10:52   

piotr840710 napisał/a:
Sprawdz sobie kąt wtrysku u mnie pomoglo delikatne przyspieszenie


na pewno pomoże ;p ale to rozwiązanie ma pewne granice i nie jest lekarstwem (do 100 możesz smiało podciągnąć a powyżej to już dobijanie jednostki napędowej )
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
mas0n 
Normalniak


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Piotrek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 111
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2013-11-28, 11:24   

DaNNy91, mam te same objawy i mam błąd czujnika temeratury. IHMO to to ale ja będę go wymieniać na wiosnę. Chyba że się powtórzy taka sytuacja, że po zgaszeniu już nie udało się auta odpalić. Trzeba było pociągnąć
_________________
Moja niunia 60-130
I 0-130
 
 
DaNNy91 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 23
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 17
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2013-12-11, 09:53   

Czy znaczenie moze miec kondycja wtryskow ?? ?

Ostatnio z rana po odpaleniu samochodu migala mi kontrolka swiec zarowych a wyczytalem ze moze to byc problem z wtryskiwaczem

Martwia mnie jeszcze pechezyki powietrza w ukladzie paliwowym i wydaje mi sie ze wlasnie to jest przyczyna bo po odpaleniu samochod przez jakis czas skacze na obrotach tak jakby nie dostawal wystarczajacej ilosci paliwa a w zamian powietrze
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
mas0n 
Normalniak


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Piotrek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 111
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2013-12-11, 11:02   

Zrób logi dynamiczne a przewody paliwowe jak najbardziej do uszczelnienia.
_________________
Moja niunia 60-130
I 0-130
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: