Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Express Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów  
Autor Wiadomość
eldozet 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 28
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 100
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-19, 23:43   [INNY] AWT 1.8T wypadanie wszystkich zapłonów

Koledzy jest problem! ;)

Zapalam silnik bez roznicy czy na gazie i na benzynie, Zaczyna nim telepać zero błedów zaczyma jechać 2 tysiace obrotów zaczyna sie mocno dławić wyskakuje błąd ZBYT WYSOKA TEMPERATURA LAMBDA 2 no ale jade dalej dlaje trzesie redukuje gaz w podloge i przy 5 tys obrotów tak trzesie że zapala CHECK i mryga. Na komputerze pojawia sie komunikat o wymianie wszystkich zaplonów 1,2,3,4.

Wymieniłem przepływkę, cewki, sprawdzone przewody elektryczne, filtry, świece są stare NGK


Po skasowaniu błędów wszystko wraca do normy

Mam downpipe na 2 emulatorach sonde nr 2 .
_________________
Fiat Uno 0.9 2000- pierwsze auto->Rover 416 1998 - pomyłka->Laguna 2 2001 1.9 DCi - awaryjny sprzęt->Megane 2010 1.5 DCi - fajna ale nie dla mnie ->Audi A4 B5 2000 1.9 TDI S-Line - prawie idealne lecz trochę za małe ->Audi A6 C5 - obecnie
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
dark79 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 90
Skąd: Penge/London
Wysłany: 2013-09-20, 17:29   

swiece to bym zmienil na samym poczatku, przed przeplywka i cewkami...
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
eldozet 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 28
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 100
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-22, 00:18   

swiece platyna nowe NGK dalej to samo
_________________
Fiat Uno 0.9 2000- pierwsze auto->Rover 416 1998 - pomyłka->Laguna 2 2001 1.9 DCi - awaryjny sprzęt->Megane 2010 1.5 DCi - fajna ale nie dla mnie ->Audi A4 B5 2000 1.9 TDI S-Line - prawie idealne lecz trochę za małe ->Audi A6 C5 - obecnie
 
 
Doc 
Administrator VIP A6



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Andrzej
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 1381
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-09-22, 22:42   

eldozet, może być cewka zapłonowa albo moduł zapłonowy. Tylko dziwne, że nie ma nic z VAG'iem.
_________________


Studio nagrań dźwiękowych. Intro, jingiel, reklama dźwiękowa.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
gutek_cargo 
Nowy



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: PIOTREK
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 29
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2013-09-24, 18:16   

Słyszałem o podobnym problemie u kumpla ale tam był motor 2,8 koleszka zasięgną info u specjalisty i wyobrazicie sobie że doradził mu zmienić akumulator o odpowiednich parametrach do tego motoru bo miał za mały i po podłączeniu przekręcić stacyjkę tak aby nie uruchomić zapłonu włączyć neutral uruchomić zapłon odczekać tak 60sekund i wyłączyć zapłon następnie uruchomić auto. Wiecie że pomogło auto pracuje do tej pory równo bez problemów :) sam byłem w szoku.
_________________

 
 
eldozet 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Wiek: 28
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 100
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 2013-09-24, 18:19   

ja mam do 1,8T wrzucony 74 Ah ale wymieniłem jakiś czas temu katalizator na rure z kwasówki z wolnym przelotem w ktorej siedza dwie sondy. Sonda 2 jest na emulatorze i zastanawiam sie czy to moze być wina tego

[ Dodano: 2013-09-24, 22:25 ]
Koledzy a może macie jakiegoś dobrego elektryka/elektronika samochodowego w Warszawie Ząbkach lub okolicach który nie weżmie 100 tysiecy a naprawi :)
_________________
Fiat Uno 0.9 2000- pierwsze auto->Rover 416 1998 - pomyłka->Laguna 2 2001 1.9 DCi - awaryjny sprzęt->Megane 2010 1.5 DCi - fajna ale nie dla mnie ->Audi A4 B5 2000 1.9 TDI S-Line - prawie idealne lecz trochę za małe ->Audi A6 C5 - obecnie
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
toman 
Nowy


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Imię: Tomek
Wiek: 25
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-25, 23:26   

znajomy w 1.8T ARZ miał problem po odpaleniu po nocy. Silnik jakby pracował na 3 cylindrach, dopiero po chwili pracował normalnie.

brejdakowi w 1.8T AWT na 1 biegu jechał normalnie, na kolejnych zaczynał szarpać i jakby odcinać przy około 4 tys obrotów. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd z wypadajacym zapłonem. Cewki i świece były sprawdzone, a po zmianie oleju jak ręką odjął, zero problemów w obu przypadkach

zalewali motula 10w40 :)

może sprawdź ten trop..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: