Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 Audi A6 reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Oleje Motul AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta  
Autor Wiadomość
sarak 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-09-22, 16:03   czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta

Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Dżaga_Nike 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Imię: Sebastian
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-09-22, 16:22   

Hej.

stawiał bym na zużyte okładziny przednich klocków hamulcowych albo na mało płynu hamulcowego. Ja też tak miałem ale już nie pamiętam czy jedno czy drugie <okok>
_________________
Ride Or Die
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
axe 
Natręt


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 545
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-09-22, 17:07   Re: czerwony wykrzyknik przy odpalaniu auta

sarak napisał/a:
Witam koledzy! przeglądałem foruma ale odpowiedzie nie zauważyłem. ostatnio pojawił mi sie czerwony wykrzyknik i piszczący sygnał ale tylko podczas odpalania auta. przekręcam zapłon kontrolki migają pojawia sie ok i w momencie odpalenia auta zapala sie czerwony wykrzyknik . bodajze trzy sygnały dzwiękowe potem wszystko znika. co to może być? Dzieki za wszelki podpowiedzi. Pozdrawiam

slaby akumulator
_________________
Robert
 
 
xoslox 
VIP A6



Model: Inne
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 619
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Wysłany: 2013-09-22, 20:44   

axe ma rację - słaby, kończący się akumulator.
_________________
Mój Folder o Audi na Chomikuj.pl
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Darek... 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 78
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-09-24, 13:26   

tak jak @Dżaga napisał - dolej płynu hamulcowego <okok>
 
 
rafal100 
Śpi na forum


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Pomógł: 32 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 1015
Skąd: głogów DGL
Wysłany: 2013-09-24, 16:14   

kończy sie akumulator .
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
ZET 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 69
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2013-09-24, 17:54   

słaby aku
_________________
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99
 
 
szalony 
Administrator VIP A6



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Robert
Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 2863
Skąd: Beskid Śląski

Wysłany: 2013-09-24, 18:05   

Panowie, proszę nie powtarzać się z postami o akumulatorze.
_________________
Przyszłość należy do quattro
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sarak 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-01-19, 09:30   

Witam Przyszedł czas i aku do wymiany. mieliśćie racje to był aku po wymianie problem znikł. ale zrodziło sie kiolejne pytanie jakie powinno być ładowanie na akku. Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie pozdr.
 
 
rafio83 
Normalniak


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 194
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-01-19, 10:20   

U mnie wskazówka stoi na 16
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Kilt 
Normalniak


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 166
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-19, 10:31   

sarak napisał/a:
Podczas wymiany gościu mi mierzył wyszło cos ok 13,69 na ciepłym motorku. wskażnik na desce pokazuje mi cos ok 14 czy to normalne czy za niskie

Moim zdaniem to za niskie napięcie ładowania. Nawet pod znacznym obciążeniem, nie powinno spaść poniżej 14V ... no powiedzmy 13,9V ;)
Możliwe, że czeka Cię regeneracja alternatora. A może miałeś już regenerowany? Jaki masz przebieg?
 
 
sarak 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Wiek: 29
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-01-20, 11:29   

na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
martin_wml 
Normalniak



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 206
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-20, 13:54   

Regulator napięcia się kłania
_________________

 
 
Kilt 
Normalniak


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 166
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-21, 05:42   

sarak napisał/a:
na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma

Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
martin_wml 
Normalniak



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 206
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-01-21, 13:30   

Kilt napisał/a:
sarak napisał/a:
na zegarach wybite jest lekko ponad 200 al kto wie ile on ma

Przy przebiegu lekko ponad 200 kkm alternator powinien być sprawny, ale skoro nie jesteś pewien przebiegu sprawdził bym przy najbliższej okazji alternator i regulator napięcia. Ewentualna regeneracja alternatora nie powinna być droga, bo części typu szczotki, komutator i łożyska to wydatek max. ok. 100 zł plus robocizna i spokój będziesz miał na kolejne lata. Nie mam pojęcia ile kosztuje regulator napięcia.

Kilt szczotki są w regulatorze i nie ma potrzeby kupować dodoatkowych
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: