[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku
witam.
Panowie wymieniłem dziś akumulator no i po tej całej zabawie widzę że samochód jakoś inaczej jeździ zawsze obroty po lekkim dodaniu gazu zatrzymywały się w granicach 700obr/s a teraz lecą prawie do zera a czasami nawet i zgaśnie silnik.... pojęcia nie mam o co chodzi.... vag nie wyrzuca żadnych błędów narazie.
Pozdrawiam
Panowie wymieniłem dziś akumulator no i po tej całej zabawie widzę że samochód jakoś inaczej jeździ zawsze obroty po lekkim dodaniu gazu zatrzymywały się w granicach 700obr/s a teraz lecą prawie do zera a czasami nawet i zgaśnie silnik.... pojęcia nie mam o co chodzi.... vag nie wyrzuca żadnych błędów narazie.
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
w jaki sposób to zrobić adaptacje ?
znajomy mi mówił żeby może odpiąć aku na parę min potem podłączyć przekręcić kluczyk na zapłon i tak parę min poczekać i wyłączyć zapłon.... tak robiłem tylko że nie od razu i w sumie nie dało to nic....
znajomy mi mówił żeby może odpiąć aku na parę min potem podłączyć przekręcić kluczyk na zapłon i tak parę min poczekać i wyłączyć zapłon.... tak robiłem tylko że nie od razu i w sumie nie dało to nic....
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
dokładnie a jak nie to manualnie przeprowadź adaptacjegibon_81 pisze:Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
ok ok dzięki jutro spróbuję manualnie to zrobićdaniel1997 pisze:dokładnie a jak nie to manualnie przeprowadÂź adaptacjegibon_81 pisze:Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe
niestety różne przestawiania zgodności itd nie pomagają
dzięki za rady zobaczymy co mi jutro wyjdzie
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Nic Ci nie pomoże. Musisz przeprowadzić adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Innej możliwości nie ma. Jeżeli masz windę 7 z 64 to spróbuj zrobić na vagu 208.1 Nie jestem pewien ale ja za jego pomocą chyba adaptacje robiłem.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
trochę pojeÂździłem samochodem i obr trochę już lepiej się trzymają ale to dalej nie jest to
w polski vag 4,9 jest coś takiego :
jest tam do klikniecia Ustawienia Pierw. od czego to jest ? może tym da się zrobić adaptacje przepustnicy hmm
dziś miał problem z odpaleniem i wyskoczył błąd
16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
od czego to może być ? i gdzie taki czujnik w ogóle w silniku jest
Pozdrawiam
w polski vag 4,9 jest coś takiego :
jest tam do klikniecia Ustawienia Pierw. od czego to jest ? może tym da się zrobić adaptacje przepustnicy hmm
dziś miał problem z odpaleniem i wyskoczył błąd
16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
od czego to może być ? i gdzie taki czujnik w ogóle w silniku jest
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga