Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 Audi A6 reklama forum a6 Tarcze, hamulce warsztat
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Oleje Motul AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Best Performance

Poprzedni temat «» Następny temat
[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku  
Autor Wiadomość
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 20:49   [ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku

witam.

Panowie wymieniłem dziś akumulator no i po tej całej zabawie widzę że samochód jakoś inaczej jeździ zawsze obroty po lekkim dodaniu gazu zatrzymywały się w granicach 700obr/s a teraz lecą prawie do zera a czasami nawet i zgaśnie silnik.... pojęcia nie mam o co chodzi.... vag nie wyrzuca żadnych błędów narazie.


Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
daniel1997 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Pomógł: 145 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 4408
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 20:59   

xpbit, kolego przeprowadź adaptacje przepustnicy.
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:09   

w jaki sposób to zrobić adaptacje ?? ? :)

znajomy mi mówił żeby może odpiąć aku na parę min potem podłączyć przekręcić kluczyk na zapłon i tak parę min poczekać i wyłączyć zapłon.... tak robiłem tylko że nie od razu i w sumie nie dało to nic.... :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
grzemo 
Śpi na forum


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1970
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-03-19, 21:10   

xpbit, http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
daniel1997 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Pomógł: 145 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 4408
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 21:15   

grzemo, i wszystko na ten temat <okok>
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:23   

a to koniecznie musi być program vag-com ??

bo u mnie na 64bit działa tylko polski vag 4,9 :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
grzemo 
Śpi na forum


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1970
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-03-19, 21:39   

xpbit napisał/a:
a to koniecznie musi być program vag-com

No, raczej tak.
 
 
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 21:48   

to dupa nic nie zdziałam.....

a ten sposób że samo się zaadoptuje co opisałem wcześniej to jest możliwy czy to wymysł jakiegoś mechaniczka ?? :)
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
gibon_81 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 54
Skąd: Tczew
Wysłany: 2013-03-19, 22:03   

Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
 
 
daniel1997 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Pomógł: 145 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 4408
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 22:08   

gibon_81 napisał/a:
Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo


dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowadź adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-19, 22:47   

daniel1997 napisał/a:
gibon_81 napisał/a:
Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo


dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowad? adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>


ok ok dzięki :) jutro spróbuję manualnie to zrobić :)

niestety różne przestawiania zgodności itd nie pomagają :/

dzięki za rady zobaczymy co mi jutro wyjdzie :)

Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
daniel1997 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Pomógł: 145 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 4408
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2013-03-19, 22:50   

xpbit, daj znać kolego ;)
_________________
Ufam wszystkim ludziom, lecz każdemu tylko raz.
Wirus 230 KM i 486 NM

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-20, 10:38   

nic nie pomogło..... viskoza kręciła się cały czas :/

silnik chodził na wolnych obrotach z dobre 15-20min w środku wszystko wyłączone było i dupa dalej obroty lecą prawie do zera :/
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
piotrek24dm 
Nawiedzacz


Model: S4 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: albatros
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 415
Skąd: króżewniki
Wysłany: 2013-03-20, 12:51   

Nic Ci nie pomoże. Musisz przeprowadzić adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Innej możliwości nie ma. Jeżeli masz windę 7 z 64 to spróbuj zrobić na vagu 208.1 Nie jestem pewien ale ja za jego pomocą chyba adaptacje robiłem.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
xpbit 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 429
Skąd: Rybno k/Działdowa
Wysłany: 2013-03-21, 21:51   

trochę poje?dziłem samochodem i obr trochę już lepiej się trzymają ale to dalej nie jest to :/

w polski vag 4,9 jest coś takiego :



jest tam do klikniecia Ustawienia Pierw. od czego to jest ? może tym da się zrobić adaptacje przepustnicy hmm ??

dziś miał problem z odpaleniem :/ i wyskoczył błąd

16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - B??D SPORADYCZNY

od czego to może być ? i gdzie taki czujnik w ogóle w silniku jest ??


Pozdrawiam <rotfl>
_________________
_________________________________ Audi Quattro______________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: