Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 20:49

witam.

Panowie wymieniłem dziś akumulator no i po tej całej zabawie widzę że samochód jakoś inaczej jeździ zawsze obroty po lekkim dodaniu gazu zatrzymywały się w granicach 700obr/s a teraz lecą prawie do zera a czasami nawet i zgaśnie silnik.... pojęcia nie mam o co chodzi.... vag nie wyrzuca żadnych błędów narazie.


Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 mar 2013, 20:59

xpbit, kolego przeprowadź adaptacje przepustnicy.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 21:09

w jaki sposób to zrobić adaptacje ??? :)

znajomy mi mówił żeby może odpiąć aku na parę min potem podłączyć przekręcić kluczyk na zapłon i tak parę min poczekać i wyłączyć zapłon.... tak robiłem tylko że nie od razu i w sumie nie dało to nic.... :/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 mar 2013, 21:10


daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 mar 2013, 21:15

grzemo, i wszystko na ten temat <okok>

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 21:23

a to koniecznie musi być program vag-com ??

bo u mnie na 64bit działa tylko polski vag 4,9 :/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 mar 2013, 21:39

xpbit pisze:a to koniecznie musi być program vag-com
No, raczej tak.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 21:48

to dupa nic nie zdziałam.....

a ten sposób że samo się zaadoptuje co opisałem wcześniej to jest możliwy czy to wymysł jakiegoś mechaniczka ?? :)
_________________________________ Audi Quattro______________________________

gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 19 mar 2013, 22:03

Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 mar 2013, 22:08

gibon_81 pisze:Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowadź adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 22:47

daniel1997 pisze:
gibon_81 pisze:Uruchow vag-coma w trybie zgodności z win xp i bedzie ci chodzilo
dokładnie <okok> a jak nie to manualnie przeprowadÂź adaptacje

odłącz aku na 30 min następnie odpal silnik bez dotykania gazu niech pracuje na wolnych do momentu załączenia wentylatora visco pozostaw tak na wolnych wentylator załączy sie trzy razy następnie wyłącz silnik i gotowe <okok>
ok ok dzięki :) jutro spróbuję manualnie to zrobić :)

niestety różne przestawiania zgodności itd nie pomagają :/

dzięki za rady zobaczymy co mi jutro wyjdzie :)

Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 19 mar 2013, 22:50

xpbit, daj znać kolego ;)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 mar 2013, 10:38

nic nie pomogło..... viskoza kręciła się cały czas :/

silnik chodził na wolnych obrotach z dobre 15-20min w środku wszystko wyłączone było i dupa dalej obroty lecą prawie do zera :/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 20 mar 2013, 12:51

Nic Ci nie pomoże. Musisz przeprowadzić adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Innej możliwości nie ma. Jeżeli masz windę 7 z 64 to spróbuj zrobić na vagu 208.1 Nie jestem pewien ale ja za jego pomocą chyba adaptacje robiłem.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 21 mar 2013, 21:51

trochę pojeÂździłem samochodem i obr trochę już lepiej się trzymają ale to dalej nie jest to :/

w polski vag 4,9 jest coś takiego :

Obrazek

jest tam do klikniecia Ustawienia Pierw. od czego to jest ? może tym da się zrobić adaptacje przepustnicy hmm ??

dziś miał problem z odpaleniem :/ i wyskoczył błąd

16500 czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

od czego to może być ? i gdzie taki czujnik w ogóle w silniku jest ??


Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga