Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
Witam zakładam nowy temat po przeszukaniu całego działu elekrycznego.
Po sprawdzeniu wagiem auta wywalił nam ten błąd :
coolant temp.g62 signal toohigh p0118-35-10 intermittent
przeszukałem różne fora int. i doczytałem tego--
''16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Czujnik G62 - czyli wymieniamy czujnik temperatury płynu chłodzącego - sygnał za wysoki oznacza zwarcie w czujniku. Komputer dostaje nie prawidłowe dane o temperaturze silnika więc podaje za dużą dawkę paliwa na wtryskiwacze twierdząc że silnik jest jeszcze nie rozgrany lub nie dogrzany - czyli działa częściowo automatyczne ssanie i większe zużycie paliwa.
Diagnostyka - Błędy VAG dotyczące temperatury czujnika (G2 i G62)
Czujnik temperatury G62 i G17
Pytanie ....Czy ktoś wymieniał ten czujnik i gdzie on się znajduje?
Chodzi mi o motor 2,4 benzyna 121 KW
Po sprawdzeniu wagiem auta wywalił nam ten błąd :
coolant temp.g62 signal toohigh p0118-35-10 intermittent
przeszukałem różne fora int. i doczytałem tego--
''16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Czujnik G62 - czyli wymieniamy czujnik temperatury płynu chłodzącego - sygnał za wysoki oznacza zwarcie w czujniku. Komputer dostaje nie prawidłowe dane o temperaturze silnika więc podaje za dużą dawkę paliwa na wtryskiwacze twierdząc że silnik jest jeszcze nie rozgrany lub nie dogrzany - czyli działa częściowo automatyczne ssanie i większe zużycie paliwa.
Diagnostyka - Błędy VAG dotyczące temperatury czujnika (G2 i G62)
Czujnik temperatury G62 i G17
Pytanie ....Czy ktoś wymieniał ten czujnik i gdzie on się znajduje?
Chodzi mi o motor 2,4 benzyna 121 KW
Brać z życia ile się da....
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Tak jak kolega pisze po lewej stronie pod rurą doprowadzającą powietrze. Musisz to wszystko zdemontować i masz łatwy dostęp do czujnika z 4 przewodami. Ja miałem oryginalnie niebieski 4-pin ale kupiłem nowy zielony 4-pin firmy ELTH 059 919 501 i temperatura elegancko trzyma na 90st. Jak chcesz sprawdzić VAGiem to wchodzisz w 01 Engine, 08 Meas. Blocks, grupa 007 i odczyt temperatury z 4 pola (wskazanie z czujnika G62), następnie wychodzisz od razu z 01 Engine i wchodzisz w 17 Instruments, 08 Meas. Blocks, grupa 03 i odczyt temperatury z 1 pola (wskazanie z czujnika G2) - obydwa odczyty tj. z G62 i G2 mają być identyczne lub zbliżone z tolerancją 5*C (jeśli tolerancja będzie zbyt duża to albo czujnik jest daremny albo rezystancja na instalacji jest rozbieżna).
Dodatkowo możesz przeczytać ten temat https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3896 na koĂącu opisałem trochę jak sprawdzić czujnik G62.
Dodatkowo możesz przeczytać ten temat https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3896 na koĂącu opisałem trochę jak sprawdzić czujnik G62.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 16:55
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
nie wiem czy to przypadek czy jak, ale jak kupiłem czujnik ze Skody ori z ASO to bardzo długo wchodzil mi na 90 stopni. niby palił dobrze, ale jednak coś było nie tak. Wsadziłem stary i wbujał sę 2x szybciej.xoslox pisze:Kliknij Tu masz na allegro oryginalny. Wyprzedają ASO i zawsze trochę taniej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 16:55
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 16:55
- Lokalizacja: sosnowiec
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Pozycja nr 14 na rysunku. Tak jak wspominali koledzy wcześniej, ściągnij osłonę silnika oraz rurę dolotową idącą od przepływomierza do kolektora dolotowego. Czujnik będzie osadzony dokładnie pod nią.dawsko8071 pisze:Mam do was prośbę proszę o dokładne zdjęcia co mam ściągnąć zęby go znaleźć byłem dziś u mechanika i go nie może znaleźć gdzie on jest nacie jakieś zdjęcia /?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 16:55
- Lokalizacja: sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 16:55
- Lokalizacja: sosnowiec
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga