Witam! Mój problem zaczął się od zapalenia się check engine podłączyłem vaga okazało się że wyskoczył błąd
1 Fault Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
Zauważalnym też niepokojąca rzecz która w ostatnim czasie mnie martwi, przy mocniejszym ruszaniu odcina mi moc tak jakbym zgasił silnik nagle włącza się szarpnie i znowu wyłącza . Nie ma reguły na którym biegu ale zawsze przy mocnym przyspieszaniu. A i od pół roku jeszcze jedno przy gaszeniu rzuca silnikiem a kiedyś tego nie było gasił się bardzo spokojnie że wogole nie było tego czuć . Turbo też dziwnie sie zachowuje od tego czasu świszczy i szura pufa gdzie kiedyś wogole nie było go słychać . ÂŚwiszczy jak przyspieszam i co najlepsze ze jak puszczam gaz to tez tylko trochę ciszej. Sztanga od turbo rusza się prawidłowo
Odcięcie mocy 2.5 TDI BDG 163KM
Pozniej dam nr zaworkow ale napewno sa 3 dwa kolo filtra paliwa i ten jeden dolo modulu abs. doszedl nowy bład i znowu pali sie check engine.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004
Software Coding: 02002
Work Shop Code: WSC 63251
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004
Software Coding: 02002
Work Shop Code: WSC 63251
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 35-00 - -
Przepraszam za zamieszanie z tymi zaworkami . Są jednak dwa jeden co steruje turbina n75 który jest koło filtra a drugi od EGR który jest koło modułu ABS . Moja diagnoza jest taka . Przepustnica nie trzyma klapy w odpowiedniej pozycje przez to ze prawdopodobnie jest silniczek jest uszkodzony , silnik przy wysokich obrotach ciagnie powietrze a przepustnica przez ten ciąg powietrza zamyka klapę i gasi jakby samochód.
[ Dodano: 2012-02-28, 18:25 ]
Wychodzi z tego że nie ma zadnego N239 tak jak podaje VAG tylko poprostu przepustnica która steruje dawka powietrza oraz gasi auto.
[ Dodano: 2015-04-24, 13:53 ]
Sprawa rozwiązana ułamane kable w wtyczce do przepustnicy .
[ Dodano: 2012-02-28, 18:25 ]
Wychodzi z tego że nie ma zadnego N239 tak jak podaje VAG tylko poprostu przepustnica która steruje dawka powietrza oraz gasi auto.
[ Dodano: 2015-04-24, 13:53 ]
Sprawa rozwiązana ułamane kable w wtyczce do przepustnicy .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga