Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 reklama forum a6 Tarcze, hamulce led
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Firma Konektor AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[ AAH 2.8 174 KM] Wymiana popychaczy hydraulicznych  
Autor Wiadomość
XstefanX 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAH
Wiek: 26
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: Tomaszów/Rzeszów
Wysłany: 2011-12-16, 11:21   [ AAH 2.8 174 KM] Wymiana popychaczy hydraulicznych

Witam, z racji tego żę będę miał trochę wolnego czasu między świętami a nowym rokiem chciałbym porobić parę rzeczy przy mojej furze. Więć tak jak w temacie, przerabiał ktoś z was wymianę popychaczy hydraulicznych? Co po koleji rozbierać, aby nie dodać sobie roboty. Jakię części potrzebuję? oczywiście wiem ze potrzebne będą popychacze, ale jaką firmę wybrać? Jakie dokładnie? to znaczy jakie pasują do mojego silnika 2.8 aah. Szukałem trochę i mam mały mętlik w głowie jakię dokładnie potrzebuję, bo z tego co znalazłem to do mnie idą takie jak do silnika 1.9 tdi, 1.8 itp. czy to prawda? Przy okazji chce zmienić uszczelniacze zaworów i tutaj ten sam dylemat jakie, jakiej firmy itp. Również bedę chciał wymienić zaworki olejowe w głowicach. na ten temat jest coś na forum, z tego co wyczytałem to jest to zaworek o numerze 078 103 363p dostępny w aso mam zamiar go tam kupić bo podobno nie duży koszt, prosiłbym tylko o potwierdzenie tych informacji, a jeszcze jedno gdzie sie on znajduje dokładnie? Następnie jakie uszczelki i uszczelniacze będą mi potrzebne, jakich firm?. I co jeszcze mogę przy okazji wymienić jak bede miał już to rozebrane. Chcę to zrobić jak najbardziej profesjonalnie więc jakich narzędzi bede potrzebował, wiem ze napewno sciągacz do sprężyn zaworowych, ale czy coś jeszcze? Oczywiście klucze itp to posiadam chodzi mi o narzędzia specjalne. Co do sprawy rozrządu to nie ma problemu, już zmieniałem go, mam blokadę, wiem jak go ustawiać. Chodzi mi głownie o to co po kolei odkręcać, co zdjąć najpierw, na co uważać itp.

Nigdzie nie znalazłem szczegółowych informacji jak to zrobić, tylko że ktoś tam wymieniał i na tym się kończy opis. Nie ma nic na temat jakich użył częsci, jakiej firmy jak naprawa była wykonywana. Może coś przeoczyłem wiec jeśli jest już taki temat to prosił bym o link, żeby na darmo nie pisać tego samego i nie zaśmiecać forum.


Witam, widzę że nikt z kolegów nie chce pomóc, więc pomogłem sobie sam :) znalazłem taki temat wszystko opisane od A do Z, temat jest po angielsku, posiada dużo zdjęć i filmików. (tylko nie wiem czy można wklejać linki na forum)
http://www.audiforums.com...gaskets-129631/

Jak będę robił swoje autko postaram się zrobić swoje foto story może się komuś przyda.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
mariusz950


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAH
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2012-02-15, 21:18   

zaworek jeśli się nie mylę jest na tym rysunku pod numerem 19
http://images34.fotosik.p...42fd2536med.jpg
wymiana nie wydaje mi się konieczna ja swoje wykręciłem przemyłem rozpuszczalnikiem i przedmuchałem kompresorem.
do króćców od wody kup oringi temperaturo odporne (firma Kool w legnicy podobno może takie zaoferować).
na wałki rozrządu nowe simeringi.
uszczelniacze zaworowe przy założonej głowicy ciężko wymienić ja takie życzy rozbierałem przy wymianie uszczelki pod głowicą ale można podobno ściągnąć sprzężny zaworowe po podanie ciśnienia na cylinder z kompresora po to aby ciśnienie ni pozwoliło opaść zaworom (nie testowałem i wydaje mi się to trochę naciągane).
Uszczelkę pokrywy i to wszystko.

Co do narzędzi to do ustawienia rozrządu i wymiany simeringów potrzebny ci będzie ściągacz aby zdjąć kółka od rozrządu ze stożków, tylko zaznacz sobie w jakiej pozycji są krzywki na kwadracie do blokowania rozrządu.
Do wyjęcia sprężyn musisz poszukać w necie patentu bo ja je ściskałem ściskiem stolarskim.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: