[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?
[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?
Witam, stoję przed problemem kupna pierścieni do A6 C4 AEL, mam dylemat jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić, czy duża jest różnica w jakości różnych producentów, wiadomo samochód nie pierwszej młodości, ale chciałbym, żeby jeszcze trochę pojeździł. Czy brać Goetze, czy też te tańsze Grant Usa/ Prima, czy KOLBENSCHMIDT są zadowalającej jakości. Na jednej z aukcji ktoś pisze, że te ostatnie to producent oryginalnych części. Czy to prawda?
Powód znany dużej mierze ludzi, czyli największa wada używanego samochodu - poprzedni właściciel. W tym wypadku komis który ustawił licznik. Po zdjęciu głowicy kolega, który robił Volvo V70 z tym samym silnikiem mówił, że po 300 000 po zdjęciu głowicy nie widać na gładziach cylindrów jak i na samych tłokach prawie żadnych śladów zużycia. W moim przypadku to tłoki latają w cylindrach jak w starej wuesce, progi na cylindrach jak w mojej ładzie, która brała litr oleju na 100 km. Mam kupione dwa bloki, będę składał jedną całość, bo głowica robiona rok temu w bardzo małej mierze uciszyła aktualny silnik.
Ok. 360k km na liczniku. Auto już po zabiegu, pierścienie Goetze, mechanik załatwił w dobrej cenie, jedna tuleja wymieniona, tłoki z innego bloku, wał z mojego silnika, bo okazało się, że te z poprzednich bloków jeden był krzywy i wał się nie obracał, a drugi był chyba z AAT, bo nie miał czujnika położenia wału. Dodatkowo wymienione turbo, poprzednie już pociekło. Zostaje jeszcze regeneracja pompy to już może tej zimy niczym nie zaskoczy.Lipton pisze:ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Dokładnie nie wiem, trochę zakup rozłożony był w czasie, do tego na samą naprawę pojechał mój brat, bo nie miałem sam jak. Tak więc pierścienie ok 70zł/ na jeden tłok, w cenie zakupu bez marży, bo mechanikiem mój brat cioteczny, więc nic na mnie nie zarabiał. Bloki w cenie ok 300 zł, panewkek nie kupowałem, do tego jeszcze rozrząd INA i kółko pasa rozrządu na wał FAG. Robocizna we flaszkach płacona .mkfryzjer pisze:A możesz coś powiedzieć o kosztach?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga