Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
ryshard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2009, 12:20
Lokalizacja: Widowo

[ AEL 2.5 140 KM] Jakiej marki pierścienie wybrać?

Post autor: ryshard » 30 lis 2011, 08:38

Witam, stoję przed problemem kupna pierścieni do A6 C4 AEL, mam dylemat jakiej firmy i gdzie najlepiej kupić, czy duża jest różnica w jakości różnych producentów, wiadomo samochód nie pierwszej młodości, ale chciałbym, żeby jeszcze trochę pojeździł. Czy brać Goetze, czy też te tańsze Grant Usa/ Prima, czy KOLBENSCHMIDT są zadowalającej jakości. Na jednej z aukcji ktoś pisze, że te ostatnie to producent oryginalnych części. Czy to prawda?

ryshard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2009, 12:20
Lokalizacja: Widowo

Post autor: ryshard » 30 lis 2011, 11:14

Lechu pisze:brałęm Goetza i koszt to ok 70 PLN na tłok
A w jakiej firmie, jak można zapytać ? Ja znalazłem po 90 PLN najtaniej.

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 30 lis 2011, 18:55

OFFTOPIC: Czy można spytać - co się dzieje że remont ?

ryshard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2009, 12:20
Lokalizacja: Widowo

Post autor: ryshard » 01 gru 2011, 09:46

Powód znany dużej mierze ludzi, czyli największa wada używanego samochodu - poprzedni właściciel. W tym wypadku komis który ustawił licznik. Po zdjęciu głowicy kolega, który robił Volvo V70 z tym samym silnikiem mówił, że po 300 000 po zdjęciu głowicy nie widać na gładziach cylindrów jak i na samych tłokach prawie żadnych śladów zużycia. W moim przypadku to tłoki latają w cylindrach jak w starej wuesce, progi na cylindrach jak w mojej ładzie, która brała litr oleju na 100 km. Mam kupione dwa bloki, będę składał jedną całość, bo głowica robiona rok temu w bardzo małej mierze uciszyła aktualny silnik.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 01 gru 2011, 20:16

ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?
Obrazek

ryshard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2009, 12:20
Lokalizacja: Widowo

Post autor: ryshard » 05 gru 2011, 10:14

Lipton pisze:ryshard, to czyli jaki masz teraz przebieg ?
Ok. 360k km na liczniku. Auto już po zabiegu, pierścienie Goetze, mechanik załatwił w dobrej cenie, jedna tuleja wymieniona, tłoki z innego bloku, wał z mojego silnika, bo okazało się, że te z poprzednich bloków jeden był krzywy i wał się nie obracał, a drugi był chyba z AAT, bo nie miał czujnika położenia wału. Dodatkowo wymienione turbo, poprzednie już pociekło. Zostaje jeszcze regeneracja pompy to już może tej zimy niczym nie zaskoczy.

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 06 gru 2011, 11:25

A możesz coś powiedzieć o kosztach?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 06 gru 2011, 20:34

to już opłacalność tej ingerencji dawno minęła się z wartością silnika :)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ryshard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2009, 12:20
Lokalizacja: Widowo

Post autor: ryshard » 07 gru 2011, 07:48

mkfryzjer pisze:A możesz coś powiedzieć o kosztach?
Dokładnie nie wiem, trochę zakup rozłożony był w czasie, do tego na samą naprawę pojechał mój brat, bo nie miałem sam jak. Tak więc pierścienie ok 70zł/ na jeden tłok, w cenie zakupu bez marży, bo mechanikiem mój brat cioteczny, więc nic na mnie nie zarabiał. Bloki w cenie ok 300 zł, panewkek nie kupowałem, do tego jeszcze rozrząd INA i kółko pasa rozrządu na wał FAG. Robocizna we flaszkach płacona :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga