Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] skrzypienie w kierownicy  
Autor Wiadomość
adrian510 
Czasobywacz


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Rok: 1994
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AAH
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-28, 17:11   

Witam.Nie chcac zakłądac podobnego tematu nawiąze do swojego problemu mianowicie u mnie wystepuje jeden stuk na obrót kierownica bez znaczenia w która strone.czym może być to spowodowane?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
tomalla 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-03-28, 17:18   

maglownica?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
adrian510 
Czasobywacz


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Rok: 1994
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AAH
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 89
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-28, 17:22   

mechaqnik stwierdził że nie
 
 
tomalla 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-03-28, 17:33   

górne wahacze? generalnie to ciezko stwierdzic pukniecie przy skręcie :)

w punto 6 lat temu mialem taki bajer z puknieciem przy skrecie. tam okazalo sie, ze przewod hamulcowy wyskoczyl z opaski i sie zawiesil na maglu :) prze skrecie sie naciagal i strzelal
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
dongibbon 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: pl/uk/nl
Wysłany: 2011-03-29, 23:28   

i jak pomogolo cos to smarowanie panowie,jak to zaleczyc ?? ? u mnie czasem tez to bywa, najczesciej jak pocisne ją po ostrych zakretach i skrecam energicznie to lubi sie pojawic glupi skrzyp :/ czy bmw 520d tez ma takie niedociagniecia jak zawilgocone czy parujace lampy, skrzypienie kiery, bujajace obroty ?? ?? bo chyba kupie teraz bejce na probe ojciec zawsze byl zadowolony
 
 
jaro850 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-04-05, 21:53   Piszczenie kierownicy

Witajcie,

Mam pytanie czy udało się może komuś usunąć to piszczenie kierownicy w A6 C6?
Jeżeli tak proszę o info co i gdzie trzeba nasmarować.

Pozdrawiam
Jaro850
_________________
Jaro850T5
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
dongibbon 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 41
Skąd: pl/uk/nl
Wysłany: 2011-04-07, 23:16   

siema, widze ze mało ludzi w temacie jest, w sumie nie ma czego zazdroscic,
nie moglem czekac dluzej, z moich ogledzin wynika ze to jakis lekki brud sie dostaje, pokonalem to dokladnym popsikaniem silikonem w sprayu, od razu nie bylo roznicy, dopiero jak zostawilem na pare godzinek, caly wieczor cisnąlem ronda i zakręty i nic <radocha> mam nadzieje ze nie wroci, jutro poprawie dla pewnosci <figielek>
 
 
0x4B25A 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 125 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6170
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2011-05-11, 20:44   

Panowie, a jakiego to jest rodzaju odgłos? Takie jakby lekkie pukniecie przy skrecaniu na postoju?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
iwanowycz 
Nowy



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Wiek: 38
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Luton
Wysłany: 2011-06-02, 21:12   

OK Panowie...
Mam recepte na krotkoterminowe zaprzestanie tego piszczenia.
Od strony kol na drazkach od magla sa gumy.
Trzeba z nich zdjac metalowa opaske i wlac do srodka obojetnie jakie smarowidlo(za pomoca pojemnika w aerozolu ze slomka).
Z dwoch stron samochodu zrobic to samo.
Zalozyc opaski i jest cisza.
Ale tylko na jakis czas.
Potem znowu piszczy.
Szczerze to juz sie do tego przyzwyczailem ale na dniach sprobuje wprowadzic tam smar np.grafitowy...
Moze pomoze na dluzej.
Pozdrawiam wszystkich <mysli>
_________________
Iwanowycz
 
 
coolmen77 
Natręt


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 574
Skąd: Głogów
Wysłany: 2011-06-03, 09:56   

0x4B25A
radziłbym ci sprawdzić przekładnie kierowniczą te puknięcia to mogą być luzy w układzie
u mnie tak się zaczęło a skończyło na wymianie przekładni
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
0x4B25A 
Administrator VIP A6



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 125 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6170
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-03, 10:36   

coolmen77

Sprawdzane było a mechanik mi powedział, ze tam drobne luzy muszą być... Poza tym jak juz rusze cokolwiek to nic nie puka, tylko przy szybkim na stojąco puknie czasem... :|
 
 
Michałł 
VIP A6



Model: W 211
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.2CDI 150KM
Napęd: RWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 601
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-04-22, 11:04   

Witam pozwolę sobie napisać w temacie

Po przejechaniu ponad 1400km Coś w aucie zaczeło pukać jak srecone kola mam jakby wachacz i w kierownicy dziwnie świszczy tak jakby właśnie cos tam bylo nieposmarowane;/ co to moze być bo strasznie to denerwujące jest a zeby tego nie słyszeć jak jade do radio podgłaszam bo az mnie serce bolało... Najgorzej to stukalo jak jechałem żwirówką na wiosce wczoraj prawie przez cały czas
Co to może być ? <zalamka>
_________________
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia." Flp 4,13

VCDS na terenie Białegostoku i okolic!
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
RomanS 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Roman
Pomógł: 52 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 2098
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-04-22, 17:00   

Michałł napisał/a:
Po przejechaniu ponad 1400km


Jak od nowosci to bardzo mało prawdopodobne a jak od ostatniego mycia to po co ta informacja??? <mysli>

A poza tym to nastepne pytanie z cyklu" cos mi puka może ktoś napisze co to ? <okok>

Kolego Michałł, zastanów się i sam sobie odpowiedz: jeśli Ty to słyszysz jadąc tym autem i nie wiesz skąd stukanie, to jak my przez internet mamy Ci to wywróżyć ?? ? <szok>

Powodów moga być dziesiatki, począwszy od tego że najechałeś na jakąś gałąź i jakiś patyk ciągniesz pod autem a ko?czywszy np. na poluzowanych śrubach koła.

Napisz co zrobiłeś aby to zdiagnozować, co już wykluczyłeś a co podejrzewasz to chociaż ułatwisz obranie właściwej drogi poszukiwa? <okok>
_________________
Pozdrawiam, Roman
--------------------------

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
 
 
Michałł 
VIP A6



Model: W 211
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.2CDI 150KM
Napęd: RWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 601
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-04-22, 21:33   

RomanS, w weekend walnąłem taką trase mycie dopiero było po powrocie :)

Powiem tak nie sprawdzałem na podnośniku ale wachacze wszystkie są na miejscu nic nie jest odkręcone jak wróci znajomy to podjadę do niego na podnośnik ale no mam nadzieje ,ze nie pociągnie mnie w koszta bo znwu bede musiał poczekać z modami <uoee>

Kiedyś zgubiłem gume na przegubie ale założyłem nową i wydaję mi się ze to wlaśnie przegub sie wyrobil bo i w kierownicy podczas skrecania własnie świczy ale no jesli przegub to chyba by tak stukało non stop a nie postuka przestanie znowu postuka <nerwus>
_________________
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia." Flp 4,13

VCDS na terenie Białegostoku i okolic!
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
RomanS 
Śpi na forum



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Roman
Pomógł: 52 razy
Wiek: 51
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 2098
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-04-22, 23:05   

Michałł, Przegub na początku stuka na skręconych kołach. Skręć koła na maxa na postoju i ruszaj do tyłu a potem do przodu, jeśli zaterkocze to przegub. Ewentualnie jazdy po łuku 90 stopni, nie za szybko, wtedy też usłyszysz. Przy jexdzie na wprost może być zupełnie cicho <okok>

Co do pisków przy kierownicy to często przyczyny leżą w kolumnie kierownicy, piszczą gumowe osłony łożysk.

Spotkałem się z tym w Passacie B3, B4, B5, Skodzie Octavii 1, Audi A6. W Octavii walczyłem tak długo aż wygrałem (demontaż kolumny, przesmarowanie, montaż). W nastepnych autach już mi się nie chciało. Raz piszczy raz nie, zalezy od temperatury. Może jeszcze piszczeć osłona gumowa, tam gdzie wał kierownicy mocowany jest do maglownicy.
Opisywałem te walki na kilku forach, na naszym chyba też, jak by Ci sie chciało to poszukaj. <okok>
_________________
Pozdrawiam, Roman
--------------------------

Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: