Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.4] falowanie obrotów

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 14 cze 2010, 21:20

Mam pytanie ile kosztuję wymiana wtrysków ?Mam niby BRC instalkę ale jakoś tak niepełną bo na karcie na której wpisany jest reduktor itp nie mam wpisanych nazwy wtrysków.
Chodzi mi ile kosztowała by wymiana wtrysków na MagicJety ?albo inne jakies lepsze ?a jak wymieniać to na jakie? pomocy!

[ Dodano: 2010-06-14, 21:22 ]
Chodzi o to że w moim nowymz akupie A6 C5 2.4 falują oborty i to na jałowym biegu nieraz,a przy wciśniętym hamulcu i skręceniu kierownicy są bardziej widoczne i to są spore wahania... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

daytek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 17 gru 2008, 08:44
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: daytek » 17 cze 2010, 14:23

Mam podobne objawy w swoim olimpijczyku, jak stoję na światłach z włączonym biegiem i nogą na hamulcu to obroty falują, a jak tylko włączę N to sie uspokaja, więc to ma coś wspólnego z multitronikiem.Instalacja Elpigaz.
Denerwowało mnie to , ale dałem sobie spokój z drążeniem tematu i poprostu włączam na luz. :-)

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 17 cze 2010, 14:46

fassi1 pisze:Już są HSy
jak odczucia po zmianie z magic'ów na matrix'y?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 cze 2010, 22:42

Wawryn pisze:Mam pytanie ile kosztuję wymiana wtrysków ?Mam niby BRC instalkę ale jakoś tak niepełną bo na karcie na której wpisany jest reduktor itp nie mam wpisanych nazwy wtrysków.
Chodzi mi ile kosztowała by wymiana wtrysków na MagicJety ?albo inne jakies lepsze ?a jak wymieniać to na jakie? pomocy!

[ Dodano: 2010-06-14, 21:22 ]
Chodzi o to że w moim nowymz akupie A6 C5 2.4 falują oborty i to na jałowym biegu nieraz,a przy wciśniętym hamulcu i skręceniu kierownicy są bardziej widoczne i to są spore wahania... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
W dieslu masz gaz???

[ Dodano: 2010-06-17, 22:47 ]
daytek pisze:Mam podobne objawy w swoim olimpijczyku, jak stoję na światłach z włączonym biegiem i nogą na hamulcu to obroty falują, a jak tylko włączę N to sie uspokaja, więc to ma coś wspólnego z multitronikiem.Instalacja Elpigaz.
Denerwowało mnie to , ale dałem sobie spokój z drążeniem tematu i poprostu włączam na luz. :-)
Zapewniam że normalne to nie jest a na pewno nie jest to wina multitronika.
Tak dziać się nie powinno, u mnie tak się nie dzieje.

[ Dodano: 2010-06-17, 22:49 ]
mastacrx pisze:
fassi1 pisze:Już są HSy
jak odczucia po zmianie z magic'ów na matrix'y?
Odczucia jak najlepsze, nie ma żadnych problemów.

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 18 cze 2010, 21:03

fassi1 pisze:mastacrx napisał/a:
fassi1 napisał/a:
Już są HSy


jak odczucia po zmianie z magic'ów na matrix'y?

Odczucia jak najlepsze, nie ma żadnych problemów.
jak auto się zachowuje na matrix'ach w porównaniu do magic'ów? :-)
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

Awatar użytkownika
Wawryn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 28 cze 2009, 12:02
Lokalizacja: Biała Podlaska/Kraków

Post autor: Wawryn » 05 paź 2010, 09:24

W dieslu masz gaz???
Chyba jasne że chodziło o benzynę i wtryskiwacze gazu......


Padnięte "wtryski gazu" były przyczyną wahań obrotów,dławieniem się silnika na wysokich obrotach,szarpań przy wciskania pedału gazu.Teraz jest pięknie.Bez wyżej wymienionych objawów. 8-)
A6 C5 2.4 Benz+LPG Autom

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 21 paź 2010, 00:54

Moje wtryskiwacze wymagają regeneracj (listwa Taurus) gazownicy twierdzą że to są matrixy HD 544 a takich chyba nie było podgrzewanych płynem.
Czytając ten wątek nabrałem ochoty na te HSy chociaż do tej pory obecne wtryskiwacze spełniały swoją role bardzo dobrze, szkoda mi stracić podgrzewanie co nie jest bez znaczenia przy niskich temperaturach.
fassi1, Jesteś zadowolony z HSów to wiem a jak wygląda ich praca, czy są ciche jak HD ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 22 paź 2010, 08:23

Ja jestem zadowolony z HSów. O ile korekty na temp. gazu dobrze działają, bo nie pamiętam jaki masz sterownik, to nie będzie problemów na zimnym. HSy są bardzo zbliżone budową do HD. Możesz też zakupić Hana 2000, nie będziesz żałował.

shadow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 paź 2010, 16:49
Lokalizacja: szczecin

Post autor: shadow » 23 paź 2010, 11:56

Witam
Ja bym sprawdził uziemienie, czy nie jest przerdzewiałe, lub zaczęło korodować.

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 23 paź 2010, 23:17

fassi1 pisze:nie pamiętam jaki masz sterownik
DTgas
fassi1 pisze:HSy są bardzo zbliżone budową do HD
Ale różnią się opornością HS- 2ohmy a HD-5ohm, czy sterownik to przeżyje? bo to starsza konstrukcja.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 paź 2010, 21:02

Montujesz HSy i wybierasz w sterowniku HD 344

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 26 paź 2010, 18:21

Do wyboru mam tylko to:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 paź 2010, 23:07

To wybierz matrix

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 27 paź 2010, 20:09

Dziękuję fassi1, chyba będę musiał zaczerpnąć wiedzy u źródła (DTgas) bo w sieci jest tego niewiele a nie chciałbym uszkodzić sterownika bo do tej pory sprawował się bardzo dobrze, choć trudny do ustawienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga