Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2.5 tdi] zapowietrza sie

Silniki wysokoprężne
danoloc4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:01
Lokalizacja: Podkarpacie

[A6 2.5 tdi] zapowietrza sie

Post autor: danoloc4 » 26 lut 2010, 17:00

Witam mam problem z audi a6 2.5 tdi 150 km pompa vp44 auto na cieplym silniku nie odpala dopiero po ostygnieciu do 0 odpala bez problemów odpiecie czujnika temperatury nie pomaga jedynie odpowietrzenie wszystkich wtrysków lub długi postój vag nie wykazał błędów w wężykach przed pompa są widoczne pecherzyki powietrza i mały wyciek ropy na jednym wtrysku , filtr nowy,po nocy trzeba z 5 sek. kręcić żeby odpalila tak jakby niedostawała paliwa jeśli ma ktoś pomysł co to może być prosze o inf.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 15:44 przez danoloc4, łącznie zmieniany 1 raz.
audii

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 26 lut 2010, 17:14

Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 26 lut 2010, 19:42

Wymieniałeś filtr bo się zapowietrzał, czy kłopot jest od czasu wymiany. Jeśli po to musisz odpowietrzyć według opisu. VP44 to bardzo delikatna pompa, czuła na nieprawidłową obsługę.

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 26 lut 2010, 22:38

danoloc4 pisze:i mały wyciek ropy na jednym wtrysku
Zlikwiduj to i będzie ok.
danoloc4 pisze:po nocy trzeba z 5 sek. kręcić żeby odpalila
Każda nieszczelność, nawet niepozornie mała wpływa na pracę/rozruch. Myślę że jeżeli zlokalizujesz/zlikwidujesz tą nieszczelność to zapomnisz o problemie. ;-)
Pozdrawiam

danoloc4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: danoloc4 » 26 lut 2010, 23:01

Dzięki wszystkim za szybką odpowiedz jutro dokładnie odpowietrze, zlikwiduje wyciek z wtrysku i dam znać czy problem rozwiązany.
audii

The Rock

Post autor: The Rock » 27 lut 2010, 11:29

Jeszcze można wymienic wężyki które ida do świec ori lubią po jakimś czasie być wigotne sączyć się i łapią lewe powietrze u mnie tak było i tez miał trudności z odpaleniem na ciepłym silniku wymieniłem i jest ok koszt około 10zł :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 27 lut 2010, 13:36

The Rock pisze:Jeszcze można wymienic wężyki które ida do świec
wężyki do świec :?:

domyslam się o co Ci chodzi ale mógłbys poprawić, bo ktoś naprawdę zechce potraktowac to dosłownie :roll: ;-)
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Acid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 gru 2009, 15:45
Lokalizacja: Beskid Wyspowy

Post autor: Acid » 27 lut 2010, 13:51

chyba chodziło koledze o węzyki przelewowe :mrgreen:
Jest > Allroad C5 2,5 TDI BAU 180KM
Było > A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM

danoloc4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: danoloc4 » 28 lut 2010, 15:57

Witam wczoraj zlokalizowałem nieszczelność na wężu przed filtrem paliwa niestety dopiero po naciśnięciu go na pracującym silniku wtedy zassało powietrze i auto zgasło natychmiast pojawiło się powietrze w przezroczystym wężu tym szerszym ktury doprowadza paliwo do pompy ,wymieniłem uszkodzony wąż i auto nie odpala odpowietrzenie przy wtryskach nie pomaga nie chciałem zbytnio kręcić na sucho aby nie uszkodzić pompy odkręciłem śrubke na filtrze ale nie pomogło i nadal jest powietrze w przezroczystym przewodzie,niemam teraz czym odopietrzyc calego ukladu czy moge przez tą śrubkę na filtrze nalać np. strzykawką paliwa do poprzedniego stanu? Czy są może jakieś inne sposoby. Dzięki wszystkim za odpowiedzi :arrow: :arrow: . A swoją drogą ciekawe jak mechanik przy wymianie filtra nie zauważył uszkodzonego węża filtr był zmieniany właśnie z powodu tych pęcherzków powietrza.
audii

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 28 lut 2010, 18:07

danoloc4 pisze:niemam teraz czym odopietrzyc calego ukladu czy moge przez tą śrubkę na filtrze nalać np. strzykawką paliwa do poprzedniego stanu?
No właśnie ...teraz masz zapowietrzony układ niskiego ciśnienia. Musisz go odpowietrzyć. Ta śrubka na filtrze jest do ewentualnego odwadniania filtra paliwa. Jeżeli nie masz czym odpowietrzyć to zrób tak.... zaciśnij powrót od filtra do baku zaciskiem stolarskim. ÂŚciągnij zasilanie wychodzące z filtra do VP. Nałóż kawałek wężyka i ustami zaciągnij paliwo aż się wypełni filtr . Musisz tak przytrzymać wąż przy zaciąganiu żeby kolejne wyciąganie powietrza nie powodowało powrotu paliwa do baku. Jeżeli będzie pełno:musisz sobie poradzić z zaciśnięciem zasilania przed filtrem także np ściskiem stolarskim. Teraz masz już 2 zaciski przed filtrem na zasilaniu i powrocie. Następnie strzykawką wypełnij zasilanie i powrót między filtrem a vp bardzo powoli aby nie zrobił sie pęcherz powietrza. Nałóż wypełnione wężyki na filtr, poskręcaj, naładuj akumulator i heja w dwójkę do odpowietrzania przy wtryskach - musi zagadać. Jak coś niejasne to pytaj. no chyba że ktoś ma prostszy sposób bez żadnych urządzeń wspomagających odpowietrzanie . ;-)

danoloc4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: danoloc4 » 28 lut 2010, 23:12

Dzięki za inf. napewno spróbuje.A przy odpowietrzaniu wtrysków musze odpowietrzać każdy z osobna czy np.stronami prawa głowica lewa po 3. :?:
audii

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 01 mar 2010, 07:53

Tak...Stojąc przodem do silnika najpierw prawa strona a potem lewa (pasażera). Często jak juz piąty z kolei sie odpowietrza to potrafi zagadać :-D

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 01 mar 2010, 09:09

citrin pisze:Tak...Stojąc przodem do silnika najpierw prawa strona a potem lewa (pasażera).
A to ma jakiekolwiek znaczenie ? Tak jakoś zwykle robię odwrotnie ;-)
Części samochodowe online - Motostacja pl

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 01 mar 2010, 09:39

RomanS pisze:A to ma jakiekolwiek znaczenie
Oczywiście że nie. Można z drugiej. Dla jasmości bardziej jest to związane z fazami :koniec wydechu-początek ssania/koniec suwu spężania początek pracy.

danoloc4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: danoloc4 » 03 mar 2010, 22:32

Witam odpowietrzyłem audi tak jak kolega polecił zagadała już przy 4 wtrysku po odpaleniu przez ok 20 sek pompa wydawała dziwne odgłosy jakby tarcia ale teraz wszystko w normie i autko odpala o niebo lepiej wymieniłem przy okazji węże przelewowe przy wtryskach.Dzięki wielkie za pomoc szacun 8-) :-)
audii

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga