[A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala
[A6 C5 1.9 tdi ]ciezko odpala
Witam mam problem z moim audi chodzi o to ze jak zostawie samochod na 3 godz i dluzej too nie moze odpalic jak jest zimny trzzeba dlugo krecic , w tym czasie łapie i dalej kreci ii tak z dwie minuty tak jakby sie zapowietrzal i wkoncu zapali. Odrazu napisze ze silnik byl wymieniany bez osprzetu.Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 02 lut 2010, 12:26 przez rafal6, łącznie zmieniany 1 raz.
rafal6, zacznij od używania szukajki:
search.htm
odnośnie kąta wtrysku masz informację tutaj:
a6-c5-25-tdi-multi-jak-sprawdzic-kat-wtrysku-vt5478.htm
a tutaj instrukcja z zaprzyjaźnionego forum:
http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_ ... 913.0.html
Ustawia się banalnie prosto, ale jak nie bawiłeś się VAG-COMem, a kluczy używasz wyłącznie do odkręcania kół i otwierania drzwi, to oddaj autko do ustawienia komuś kto wie jak się za to zabrać.
search.htm
odnośnie kąta wtrysku masz informację tutaj:
a6-c5-25-tdi-multi-jak-sprawdzic-kat-wtrysku-vt5478.htm
a tutaj instrukcja z zaprzyjaźnionego forum:
http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_ ... 913.0.html
Ustawia się banalnie prosto, ale jak nie bawiłeś się VAG-COMem, a kluczy używasz wyłącznie do odkręcania kół i otwierania drzwi, to oddaj autko do ustawienia komuś kto wie jak się za to zabrać.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
jesli stalo sie to pierwszy raz to:
pierwsze co mi przychodzi do glowy to zle paliwo ... tak jak ja mialem wczoraj ...
przychodze do samochodu i moge sobie krecic ...
ten kawalek gumowego szlaufika przy filtrze paliwa miekki
z odstojnika lala sie ropa ...
wyssalem cale paliwo z baku wlalem inne (jakos udało sie odpalic) i dzisiaj smiga jak szalone :mrgreen:
a paragonu ze stacji nie mam :-?
(najlepsze ze nie robilem tego w domu tylko przy pracy :roll: )
nic nie krec narazie
najlepiej by bylo zalogowac 000
pozniej ewentualnie
szukac dziury w przewodach dolotowych i powrotnych od paliwa
ustawic kat wtrysku
pierwsze co mi przychodzi do glowy to zle paliwo ... tak jak ja mialem wczoraj ...
przychodze do samochodu i moge sobie krecic ...
ten kawalek gumowego szlaufika przy filtrze paliwa miekki
z odstojnika lala sie ropa ...
wyssalem cale paliwo z baku wlalem inne (jakos udało sie odpalic) i dzisiaj smiga jak szalone :mrgreen:
a paragonu ze stacji nie mam :-?
(najlepsze ze nie robilem tego w domu tylko przy pracy :roll: )
nic nie krec narazie
najlepiej by bylo zalogowac 000
pozniej ewentualnie
szukac dziury w przewodach dolotowych i powrotnych od paliwa
ustawic kat wtrysku
dzieki za podopowiedz ale juz pare razy lalem paliwo z innych stacji ii nic nie dalo. wczoraj postawilem samochod w garazuu gdzie jest +10 stopni i krecil ale nie moze zapalic wlalem paliwo do filtra palaiwa przez odpowietrznik ii tez ciezko bylo odpalic a jak wczoraj wykrecilem filter ii zalalem go calego ropa too odrazu zapalil bez problemu chociaz ze stal na polu dwa dni . a kat wteryskow powinien byc dobrze ustawiony bo byly koncwoki wymieniane ii mechanik znajowy zna sie na tym i mysle ze "chyba" takiego blegu nie popelnil.
Może i ustawił, ale kąt wtrysku ustawia się nie na wtryskach, tylko na pompie wtryskowej. Zalogować Vagiem nie zaszkodzi, jak będzie dobry kąt to masz jedą rzecz wyeliminowaną, zwłaszcza że ta jest najtańsza i najłatwiejsza z możliwych przyczyn (chyba że nie masz VAGa). Ostatnio u kumpla tez ustawialiśmy przy 1Z na parkingu podziemnym w markecie - na zewnątrz było mroźno, a na dole dało sie wytrzymać
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 17 lip 2008, 20:40
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
kolego ja miałem podobną sytuacje, uszkodził mi sie zawór zwrotny ktory jest w kopule od filtra paliwa, objaw był taki ze jak wkoncu zapalił po długim kreceni to było ok ale jka go zgasiłem i odpaliłem np po 10 sek to juz koniec (poprostu całe paliwo z przewodów uciekalo do baku spowrotem ) powiem ci jak najłatwiej to sprawdzic podłącz sobie przewody te zwykłe przezroczyste (byś widział co sie dzieje z paliwem) takimi odcinkami co sa przy filtrze paliwa i odpalaj zobacz co sie bedzie działo , jak powróci do baku tzn ze jest uszkodzony zawór zwrotny.
wtedy są 2 opcje albo kupujesz oryg lub zwykły zaworek do paliwa który mocujesz na wężach i gitara.
jak cos to pisz na gg 2526850
wtedy są 2 opcje albo kupujesz oryg lub zwykły zaworek do paliwa który mocujesz na wężach i gitara.
jak cos to pisz na gg 2526850
<<Koozi>>
aha dzieki za podopwiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste ii okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem
[ Dodano: 2010-02-02, 19:59 ]
aha dzieki za podpowiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste i okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem
[ Dodano: 2010-02-02, 19:59 ]
aha dzieki za podpowiedz wlasnie zalozylem wezyki przezroczyste i okazalo sie ze po zgaszeniu silnika ropa ucieka do baku a pozniej problem z odpaleniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 17 lip 2008, 20:40
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
Witam nie ma zadnej dziurki!!! poprostu zawór zwrotny jest zepsutu w kopule filtra. Kup zwykły zaworek i zamontuj na przewodach koło filtra i po problemie.alukard pisze:tak przypuszczalem
no to teraz czeka cie zamontowanie jakiegos zaworka
przed a pozniej ewentualnie za filtrem
i szukanie dziurki
pozdrawiam
<<Koozi>>
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 17 lip 2008, 20:40
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
kolego nie mam etki to Ci nie pokarzę na rysunku ale:rafal6 pisze:dzieki a mam pytanie czy pomiedzy pompa a filtrem go lepiej zamontowac czy za filtrem w strone baku
jak się patrysz na kopułe filta paliwa to wchodza tam 2 weze na dole i 3 na gorze ja zamontowałem sobie zaworek przy tym pierwszym z lewejwezyku jak sa 3 (na gorze) i zostawiłem przezroczysty , przynajmniej teraz widze jak sie zachowuje mi paliwo
moze ktorys z kolegow ma etke to niech podesle rysunek 1.9 tdi afn ja wtedy Ci pokaze dokladniej
<<Koozi>>
rozumie ja zamontowalem zaworek na wezu co idzie z baku do filtra (na wezyku ktory podaje rope )ale dalej mi sie troszke zbiera powietrze przed tym zaworkiem ii przy pompie wtr. i trzeba chwile pokrecic zeby zalapal (10sek.) jak go calkowicie odpowietrzyc ??odkrecilem wtrysk i probowalem odpowietrzyc ale troche jest powietrza jak calkiem wyeliminowac to powietrze ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga